NEVS 9-3 2014
Re: NEVS 9-3 2014
Kyllä tuo olis edullinen, mutta haluan yhden näistä viimeisistä 2015 vuonna valmistetuista autoista.
Katsotaan nyt, miten siinä käy?
Katsotaan nyt, miten siinä käy?
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
-
- "Viggen"
- Viestit: 538
- Liittynyt: Ke Syys 28, 2011 11:44
Re: NEVS 9-3 2014
Uteliaisuuttani kysyn, että mikä saa tilaamaan moisen laitoksen, jossa kait ei ole mitään ihmeellistä..? Onko puhtaasti rakkaudesta merkkiä kohtaan? Itse hakisin jotain uutta esim. ominaisuuksilta tms.
Ex-Saab 9-5 Wagon 2.3t Vector Sentronic
Re: NEVS 9-3 2014
Vanha kikka on usein parempi kuin pussillinen uusia
Re: NEVS 9-3 2014
On tullut kyllä kokeiltua ajoa, vaikka minkä merkkisillä autoilla, mutta eipä ne paljon hetkauta mieltä.95greyturbo kirjoitti:Uteliaisuuttani kysyn, että mikä saa tilaamaan moisen laitoksen, jossa kait ei ole mitään ihmeellistä..? Onko puhtaasti rakkaudesta merkkiä kohtaan? Itse hakisin jotain uutta esim. ominaisuuksilta tms.
23 Saabin jälkeen tuntuu aika tutulta laitteelta, NG 9-3 Aero kulkee erittäin hyvin A-B välillä ja sillä pystyy ajamaan talvellakin, josta kaikki kokeilemani autot eivät selviä edes hyväksyttävästi. Pitää samalla yrittää pitää tuota tehdasta pystyssä ja työntekoa täällä Trollissa. Se on vaikeaa tietää onko tämä sitä rakkautta merkkiä kohtaan vai hulluutta, sen saa muut arvioida. Huviajelut suoritan moottoripyörän päällä.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
-
- "Viggen"
- Viestit: 538
- Liittynyt: Ke Syys 28, 2011 11:44
Re: NEVS 9-3 2014
Nimettäkäön tuo hulluksi rakkaudeksi. Hyvin monta Saabia olet kokenut. Tuosta voisi jioku finski autolehti vaikka jutun kirjoittaa. Talviautona Saab on..oli kyllä verraton. Pakko yhtyä tuohon. Miten muuten tehdas pitää tilaajaa eli sinua kartalla tilanteesta?viggen kirjoitti:On tullut kyllä kokeiltua ajoa, vaikka minkä merkkisillä autoilla, mutta eipä ne paljon hetkauta mieltä.95greyturbo kirjoitti:Uteliaisuuttani kysyn, että mikä saa tilaamaan moisen laitoksen, jossa kait ei ole mitään ihmeellistä..? Onko puhtaasti rakkaudesta merkkiä kohtaan? Itse hakisin jotain uutta esim. ominaisuuksilta tms.
23 Saabin jälkeen tuntuu aika tutulta laitteelta, NG 9-3 Aero kulkee erittäin hyvin A-B välillä ja sillä pystyy ajamaan talvellakin, josta kaikki kokeilemani autot eivät selviä edes hyväksyttävästi. Pitää samalla yrittää pitää tuota tehdasta pystyssä ja työntekoa täällä Trollissa. Se on vaikeaa tietää onko tämä sitä rakkautta merkkiä kohtaan vai hulluutta, sen saa muut arvioida. Huviajelut suoritan moottoripyörän päällä.
Ex-Saab 9-5 Wagon 2.3t Vector Sentronic
Re: NEVS 9-3 2014
Jees eli galenkärlek johonkin automerkkiin, näin se varmaan on varsinkin jos sen yrityksen palvelussa on toiminut joitakin vuosia kuten "viggenkin" on tehnyt.95greyturbo kirjoitti: Nimettäkäön tuo hulluksi rakkaudeksi. Hyvin monta Saabia olet kokenut. Tuosta voisi jioku finski autolehti vaikka jutun kirjoittaa. Talviautona Saab on..oli kyllä verraton. Pakko yhtyä tuohon. Miten muuten tehdas pitää tilaajaa eli sinua kartalla tilanteesta?
Mutta Nevs'in policy on melko kattava tänään niin takuineen kuin vaunuvahinko vakuutuksineenkin. Joka tukee kaikkia merkin ostavia sata prosenttisesti.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: NEVS 9-3 2014
Nyt tuli uusi lisäongelma tuon uuden Saabin kanssa. Nimittäin mahdollisuus virittää kone Analla Hirsch obtiolla n. 14000kr hintaan, silloin nousis paukut 220hk:sta 275hk hirnuvaan . En oikein tiedä onkohan siinä mittää ideaa Tuli tieto, että auto valmistuu tämänkuun lopulla.
http://www.saabcars.com/en/products/hirsch-edition/
http://www.saabcars.com/en/products/hirsch-edition/
Viimeksi muokannut viggen, Ma Maalis 09, 2015 23:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: NEVS 9-3 2014
tottakai Hirvistetty. Alat kuitenkin katumaan jos otat ilman ja meet piristämään jälkeenpäin.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: NEVS 9-3 2014
Olin jo aikaisemmin vertaillut hintasoa näihin autoihin täällä meilläpäin.95greyturbo kirjoitti:Uteliaisuuttani kysyn, että mikä saa tilaamaan moisen laitoksen, jossa kait ei ole mitään ihmeellistä..? Onko puhtaasti rakkaudesta merkkiä kohtaan? Itse hakisin jotain uutta esim. ominaisuuksilta tms.
Kriteerinä oli myös, automaatti, neljä ovea, nahkasisustus ja yli 200hk kone.
BMW 328i 245hk n. 60'kr kalliimpi ja se on halvin tästä valikosta.
Volvo S60 245hk n. 100'kr
Audi A4 Quatro 272hk n. 160'kr.
MB C350 211hk n. 220'kr.
Samoin vakuutus kustannukset on vähintään kaksinkertaiset e.m. vs. 9-3.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: NEVS 9-3 2014
Juttelin tänään tuosta Hirschin virityspaketista 9-3 Aeroon jossa on automaattilaatikko. Olivat kaverit sitä mieltä että ei kannata investoida e.m. autoon, manuaalissa tehot huomaa paremmin jos vain löytyy pitoa.
Joten saan pärjäta aivan alkuperäisillä hirnuvilla, ainakin näin aluksi. Eipä silti puoletkin varmaan riittäisi, kun valvontakameroita on kohta muutaman km välein.
Joten saan pärjäta aivan alkuperäisillä hirnuvilla, ainakin näin aluksi. Eipä silti puoletkin varmaan riittäisi, kun valvontakameroita on kohta muutaman km välein.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: Vs: NEVS 9-3 2014
Ei sillä ole merkitystä miten lujaa auto kulkee, vaan sillä miten nopeasti päästään tavoitenopeuteen. Oli se sitten 50 tai 150kmh..viggen kirjoitti:Eipä silti puoletkin varmaan riittäisi, kun valvontakameroita on kohta muutaman km välein.
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: NEVS 9-3 2014
Voikin olla että automaagi rajoittaa vääntöä mikä taas aiheuttaa sen ettei tuo tavoitenopeuden saavuttaminen muutu niin paljoa kuin manuaalilla tekisi.
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
Re: NEVS 9-3 2014
Meidän tavoitenopeudet on niin alhaiset, että ei tarvii kovin viritettyä konetta siihen tarkoitukseen. Kumin polttamis harrastuksen olen tehnyt aikoinaan 6,6L Trans Amilla, joten sekin on taaksejäänyttä aikaa.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 198
- Liittynyt: Ti Touko 10, 2011 22:32
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Re: NEVS 9-3 2014
Minkä hintainen tämä uusi 9-3 nyt sitten on siellä lahden toisella puolella? En bongannut hintaa tästä keskustelusta, mutta se nyt saattaa olla ihan lukijan vika
#6940
Re: NEVS 9-3 2014
^
http://www.saabcars.com/sv/products/campaign/ kirjoitti:En ny Saab 9-3 Aero Sedan 2014 kostar 279 000 kronor inklusive moms med sexväxlad manuell växellåda, och 289 000 kronor inklusive moms med sexstegad automatisk växellåda. I priset på just den här begränsade upplagan av Saab 9-3 Aero Sedan ingår fri service i 3 år, vägassistans i 2 år och 3 års vagnskadegaranti.