VXR Vectra 345 mm jarrut
-
- "Viggen"
- Viestit: 516
- Liittynyt: Pe Tammi 18, 2013 00:48
- Paikkakunta: Jyväskylä
VXR Vectra 345 mm jarrut
Käykö nämä suoraan allekirjoituksen autoon ?
http://m.ebay.de/itm/151610793922?nav=SEARCH
Edit: Eli tuli sekoiltua kännykän kanssa ja tosiaan tuossa yllä, nuo 314 milliset. Editoidaan sen verran että jos vastaava setti löytyy Vectra VXR:stä niin käykö suoraan ? Käsittääkseni TurboX:ssä ja Vectrassa samat ?
http://m.ebay.de/itm/151610793922?nav=SEARCH
Edit: Eli tuli sekoiltua kännykän kanssa ja tosiaan tuossa yllä, nuo 314 milliset. Editoidaan sen verran että jos vastaava setti löytyy Vectra VXR:stä niin käykö suoraan ? Käsittääkseni TurboX:ssä ja Vectrassa samat ?
Viimeksi muokannut lentäväsaabisti, Pe Maalis 13, 2015 18:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 SC 1.8t BioPower Stage5 -09
Saab 9-3 SC 2.0T Aero XWD -10
Saab 9-3 SC 2.0T Aero XWD -10
Re: OPC Vectra 341mm jarrut
Ilmoituksessa on 314 mm jarrut.
-
- "Viggen"
- Viestit: 516
- Liittynyt: Pe Tammi 18, 2013 00:48
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: OPC Vectra 341mm jarrut
Hyvä huomio
Ei pitäis uskoa googlen tuloksia suorilta
Ei pitäis uskoa googlen tuloksia suorilta
Saab 9-3 SC 1.8t BioPower Stage5 -09
Saab 9-3 SC 2.0T Aero XWD -10
Saab 9-3 SC 2.0T Aero XWD -10
Re: VXR Vectra 345 mm jarrut
Turbo X:ssä on siis nuo 345mm? Mitkäs on NG9-5 XWD Aerossa? 345mm, 355mm vai sekäettä? Insignia ja Astra J OPC olis nuo 355mm brembon 4-mäntäisillä satuloilla. Mikäli NG9-5 löytyy vastaava niin oletan, että Insignia/Astran brembot sopinee suoraan kiinnityksiltään NG9-3:een.
9³SS Turbo X '08
-Janne
-Janne
-
- "Viggen"
- Viestit: 516
- Liittynyt: Pe Tammi 18, 2013 00:48
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: VXR Vectra 345 mm jarrut
Ainakin nettikauppojen mukaan nuo Insignian ja Astran brembot käy myös Saab NG9-5. Eli käykö ne nyt sitten 93:een.jjasco kirjoitti:Turbo X:ssä on siis nuo 345mm? Mitkäs on NG9-5 XWD Aerossa? 345mm, 355mm vai sekäettä? Insignia ja Astra J OPC olis nuo 355mm brembon 4-mäntäisillä satuloilla. Mikäli NG9-5 löytyy vastaava niin oletan, että Insignia/Astran brembot sopinee suoraan kiinnityksiltään NG9-3:een.
Ei ainakaan mitään hirveän hintaisia nuo näyttäisi olevan.
http://www.autovaux.co.uk/product/13273 ... -opel.aspx
Saab 9-3 SC 1.8t BioPower Stage5 -09
Saab 9-3 SC 2.0T Aero XWD -10
Saab 9-3 SC 2.0T Aero XWD -10
Re: VXR Vectra 345 mm jarrut
Eikös NG femmassa ole 5x120mm pulttijako. Astra J OPC taas 5x115mm pikaisen googletuksen perusteella.
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Re: VXR Vectra 345 mm jarrut
Sillä ei ole merkitystä mikä se pulttijako on. Jarrulevyihin pulttijaon muutos on helppo, toiseksi 355mm orkkislevyt on kelluvat, joten keskiön vaihtamalla saa pulttijaon haluamakseen.Termos kirjoitti:Eikös NG femmassa ole 5x120mm pulttijako. Astra J OPC taas 5x115mm pikaisen googletuksen perusteella.
Jep, Insignia OPC, Astra OPC ja NG9-5 satulat sopinee ristiin, mutta miten on tuon kiinnityksen laita NG9-3 kun käsittääkseni noissa Brembon satuloissa kiinnitys on kiinteä eikä sovitteellinen kuten universal-bremboissa tai useimmissa Brembon satuloissa. Mikäli tuo 345mm satula menee niin pitäisi mennä Brembonkin. Satulat on suhteellisen edulliset, koko totuus jarrupäivitykselle tulee sitten kun katselee alkuperäisiä 355mm jarrulevyjä.lentäväsaabisti kirjoitti:
Ainakin nettikauppojen mukaan nuo Insignian ja Astran brembot käy myös Saab NG9-5. Eli käykö ne nyt sitten 93:een.
Ei ainakaan mitään hirveän hintaisia nuo näyttäisi olevan.
9³SS Turbo X '08
-Janne
-Janne
Re: VXR Vectra 345 mm jarrut
Itse en kyllä jarrulevyjä alkaisi muokkaamaan, pulttijaon muutos on tietenkin keskiön vaihdolla fiksu ratkaisu.jjasco kirjoitti:Sillä ei ole merkitystä mikä se pulttijako on. Jarrulevyihin pulttijaon muutos on helppo, toiseksi 355mm orkkislevyt on kelluvat, joten keskiön vaihtamalla saa pulttijaon haluamakseen.
Vanteet menevät tietty uusiksi, mutta taitaisivat ne monella mennä jo pelkästään 355 levyjen koon takia
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Re: VXR Vectra 345 mm jarrut
Itse olen yksiin jarrulevyihin 5x110 porauttanut 4x100 jaon eikä ollut mitään ongelmia vaikka yksi reikä meni limittäin vanhan jaon kanssa. Riittää, että levy keskittyy napaan oikein. Levy kuitenkin puristuu vanteen ja navan väliin eikä pulteilla muutenkaan hoideta levyn keskitystä. Noilla GM:n bremboilla minimi vannekoko on 18".Termos kirjoitti:Itse en kyllä jarrulevyjä alkaisi muokkaamaan, pulttijaon muutos on tietenkin keskiön vaihdolla fiksu ratkaisu.jjasco kirjoitti:Sillä ei ole merkitystä mikä se pulttijako on. Jarrulevyihin pulttijaon muutos on helppo, toiseksi 355mm orkkislevyt on kelluvat, joten keskiön vaihtamalla saa pulttijaon haluamakseen.
Vanteet menevät tietty uusiksi, mutta taitaisivat ne monella mennä jo pelkästään 355 levyjen koon takia
Alla vielä kuva GM 355mm levystä. Tilaa on tehdä vaikka uusi jako ellei halua keskiötä vaihtaa.
9³SS Turbo X '08
-Janne
-Janne
Re: VXR Vectra 345 mm jarrut
Juu, en ala vänkäämään asiasta. Itse en lähtisi poistamaan materiaalia lämpökäsitellyistä jarrulevyistä, muuten, kun jarrupalojen avustuksella. Oon tieten liian wanha ja arka nykyään
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
-
- "Turbo"
- Viestit: 261
- Liittynyt: To Loka 07, 2004 21:03
- Paikkakunta: Turku
Re: VXR Vectra 345 mm jarrut
Og femmaan nuo brembot näyttävät sopivan, tiedä sitten onko paljonkin modattu: http://www.garaget.org/?car=209734&image=3678337. Og 9-5 -02-> ja Ng 9-3 satuloissa sama kiinnitys.
Saab 9-3 Aero V6 Cab -08
#2439
#2439
-
- "Viggen"
- Viestit: 516
- Liittynyt: Pe Tammi 18, 2013 00:48
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: VXR Vectra 345 mm jarrut
Levyjen hinta oli melko tiukka kylläjjasco kirjoitti:Sillä ei ole merkitystä mikä se pulttijako on. Jarrulevyihin pulttijaon muutos on helppo, toiseksi 355mm orkkislevyt on kelluvat, joten keskiön vaihtamalla saa pulttijaon haluamakseen.Termos kirjoitti:Eikös NG femmassa ole 5x120mm pulttijako. Astra J OPC taas 5x115mm pikaisen googletuksen perusteella.
Jep, Insignia OPC, Astra OPC ja NG9-5 satulat sopinee ristiin, mutta miten on tuon kiinnityksen laita NG9-3 kun käsittääkseni noissa Brembon satuloissa kiinnitys on kiinteä eikä sovitteellinen kuten universal-bremboissa tai useimmissa Brembon satuloissa. Mikäli tuo 345mm satula menee niin pitäisi mennä Brembonkin. Satulat on suhteellisen edulliset, koko totuus jarrupäivitykselle tulee sitten kun katselee alkuperäisiä 355mm jarrulevyjä.lentäväsaabisti kirjoitti:
Ainakin nettikauppojen mukaan nuo Insignian ja Astran brembot käy myös Saab NG9-5. Eli käykö ne nyt sitten 93:een.
Ei ainakaan mitään hirveän hintaisia nuo näyttäisi olevan.
345 satula kyllä menee käsittääkseni ihan heittämällä normi NG93:een. Täytyypä alkaa katsella josko noita käytettynä löytyisi ebaystä ja levyjäkin varmasti jostain saa halvemmalla kuin tuo 300e/kpl.
Saab 9-3 SC 1.8t BioPower Stage5 -09
Saab 9-3 SC 2.0T Aero XWD -10
Saab 9-3 SC 2.0T Aero XWD -10
Re: VXR Vectra 345 mm jarrut
345mm yksmäntäisen satulan sopivuus on tiedossa. Sen mitä itse olen katsellut noita OPC bremboja ebaysta niin vähissä on ja hinnatki hipoo sitä tasoa, että samalla vaivalla tilaa uudet. Näköjään tuossa OG9-5:ssa on käytetty ihan normaalia kiinteää levyä, mikälie koko, 345mm?lentäväsaabisti kirjoitti: Levyjen hinta oli melko tiukka kyllä
345 satula kyllä menee käsittääkseni ihan heittämällä normi NG93:een. Täytyypä alkaa katsella josko noita käytettynä löytyisi ebaystä ja levyjäkin varmasti jostain saa halvemmalla kuin tuo 300e/kpl.
9³SS Turbo X '08
-Janne
-Janne
Re: VXR Vectra 345 mm jarrut
Millaiset satulat asentelit noiden kanssa ?jjasco kirjoitti:Termos kirjoitti:jjasco kirjoitti: Itse olen yksiin jarrulevyihin 5x110 porauttanut 4x100 jaon eikä ollut mitään ongelmia vaikka yksi reikä meni limittäin vanhan jaon kanssa. Riittää, että levy keskittyy napaan oikein. Levy kuitenkin puristuu vanteen ja navan väliin eikä pulteilla muutenkaan hoideta levyn keskitystä. Noilla GM:n bremboilla minimi vannekoko on 18".
Alla vielä kuva GM 355mm levystä. Tilaa on tehdä vaikka uusi jako ellei halua keskiötä vaihtaa.
SAAB 9-3 2.8 V6 AERO TS -06
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2652
- Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39
Re: VXR Vectra 345 mm jarrut
Samaa mieltä, saattaa äkkiä tulla koko paketista kovera tai kupera tms. Riippuen kummalta puolen haluaa kattoo..Termos kirjoitti:Juu, en ala vänkäämään asiasta. Itse en lähtisi poistamaan materiaalia lämpökäsitellyistä jarrulevyistä, muuten, kun jarrupalojen avustuksella. Oon tieten liian wanha ja arka nykyään