Näissä 9kolmosissa kuulemma ongelmia ollut,oliko ainakin 08-09 vuosimalleissa...mulla vakio 1,8t ei bio!
Mitenkä on oireillut?
Mulla käy huonosti kylmänä..kuumana tuntuisi normaalilta.
Vikakoodit kaikki nelos sylinterissä,suuttimen paikkaa vaihdettu silti sama sylinteri.
Tulpat,puola,lambda-anturi vaihdettu
Alkaa olemaan vaihtoehdot vähissä pari kk kohta mennyt vikaa etsiessä
Seuraavaksi kannen virtauksien mittaus..
Kokemuksia venttiiliviasta..vm-08>..?
Re: Kokemuksia venttiiliviasta..vm-08>..?
Vuosimallista 07 eteenpäin ollut noita venttiilivammaisia.
Helpoin, kun mittaat puristukset kylmänä, esim. yön yli seistyään.
Tuossa omassa kolkissa oli kahdessa mukissa rutut seiskan paikkeilla ja kahdessa jossain 13 hujakoilla.
Lähti huonosti kylmänä käyntiin ja kesti hetken kerätä kaikki sylinterit mukaan.
Vikakoodeja ei kyllä tuo oma niistä antanut minkäänlaisia.
-Sami
Helpoin, kun mittaat puristukset kylmänä, esim. yön yli seistyään.
Tuossa omassa kolkissa oli kahdessa mukissa rutut seiskan paikkeilla ja kahdessa jossain 13 hujakoilla.
Lähti huonosti kylmänä käyntiin ja kesti hetken kerätä kaikki sylinterit mukaan.
Vikakoodeja ei kyllä tuo oma niistä antanut minkäänlaisia.
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: Kokemuksia venttiiliviasta..vm-08>..?
Jos nyt puristuspaineet ensin kylmästä koneesta ...
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Kokemuksia venttiiliviasta..vm-08>..?
Tobbana kuinkas kalliiksi tuo remontti suunniilleen tuli?
Venttiilit uusiksi vai koko kansi?
Venttiilit uusiksi vai koko kansi?
Re: Kokemuksia venttiiliviasta..vm-08>..?
Päädyin vaihtamaan koko padan, kun jakopääkin rallatteli vanhassa. :)
Olisiko kaikkinensa mennyt joku 2200-2300e ilman töitä, kun kaverin kanssa tuo ährättiin vaihtaa.
Olisiko kaikkinensa mennyt joku 2200-2300e ilman töitä, kun kaverin kanssa tuo ährättiin vaihtaa.
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: Kokemuksia venttiiliviasta..vm-08>..?
Minunkin autoon (-09 SC) oli vaihdettu kansi vähän ennen kun ostin tuon ~140 000 km paikkeilla. Soitin vielä korjaamoon joka oli homman tehnyt että miksi näin niin oli kuulemma puristukset hävinny 1 ja 4:sta.
Olisikohan sitäkin yritetty aluksi muilla konsteilla korjata kun oli huoltokirjassa 1 ja 4:sen puolat myös vaihdettu.
-Tomi
Olisikohan sitäkin yritetty aluksi muilla konsteilla korjata kun oli huoltokirjassa 1 ja 4:sen puolat myös vaihdettu.
-Tomi
9-3 SC Vector -09 (biopoweroitu)
Re: Kokemuksia venttiiliviasta..vm-08>..?
Nonnii alkaa epäilykset vahvistua...
Mullakin kilsoja kohta 150tkm
Uskaltaakohan tolla edes ajaa tai no ei kyllä edes vaihtoehtoja,kun ainut auto meillä.
Ei auta kun katella kakkosautoa ja miettiä mitä ton kans tekee PRKL!! Tässä konkurssissa en olisi tälläsia kaivannut...
Mullakin kilsoja kohta 150tkm
Uskaltaakohan tolla edes ajaa tai no ei kyllä edes vaihtoehtoja,kun ainut auto meillä.
Ei auta kun katella kakkosautoa ja miettiä mitä ton kans tekee PRKL!! Tässä konkurssissa en olisi tälläsia kaivannut...