Jäähdytinneste vuoto lohkolämppäriltä.

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
snaab
"Kaasari"
Viestit: 39
Liittynyt: To Syys 17, 2009 20:20

Jäähdytinneste vuoto lohkolämppäriltä.

Viesti Kirjoittaja snaab »

Moro!

Auto vuotaa jäähdytinnestettä calixin lohkolämppäriltä. Koitin kiristää siinä olevaa "pidätin" pulttia, mutta tästä ei ollut mitään hyötyä.
Onko kenelläkään käsitystä millainen tuo calixin lämppäri on oikeen, onko siellä jotain O-rengasta? Painetaanko se vaan paikalleen ja laitetaan tämä pidätin pultti siihen vai mitä ihmettä?

Ja miten helvetissä sinne pääsee helpoiten käsiksi? Siinä on aika paljon kummastakin suunnasta romua edessä. :D

Niin ja autohan oli 2.0t biopoweri -07.
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4585
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Jäähdytinneste vuoto lohkolämppäriltä.

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Yläkautta ja hyvillä hermoilla pitää olla liikkeellä. Tiivistys on o-rengas mutta vastusten eliniän tietäen harkitse samantien uuden tuotteen asennusta.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Vastaa Viestiin