Moro!
Auto vuotaa jäähdytinnestettä calixin lohkolämppäriltä. Koitin kiristää siinä olevaa "pidätin" pulttia, mutta tästä ei ollut mitään hyötyä.
Onko kenelläkään käsitystä millainen tuo calixin lämppäri on oikeen, onko siellä jotain O-rengasta? Painetaanko se vaan paikalleen ja laitetaan tämä pidätin pultti siihen vai mitä ihmettä?
Ja miten helvetissä sinne pääsee helpoiten käsiksi? Siinä on aika paljon kummastakin suunnasta romua edessä.
Niin ja autohan oli 2.0t biopoweri -07.
Jäähdytinneste vuoto lohkolämppäriltä.
Re: Jäähdytinneste vuoto lohkolämppäriltä.
Yläkautta ja hyvillä hermoilla pitää olla liikkeellä. Tiivistys on o-rengas mutta vastusten eliniän tietäen harkitse samantien uuden tuotteen asennusta.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit