Simonsin tuplat

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Aero04

Simonsin tuplat

Viesti Kirjoittaja Aero04 »

Eli tässä kuva.
Kyllä mouruaa matalalta.

Kuva
TKL
"Aero"
Viestit: 349
Liittynyt: Su Loka 24, 2004 12:26

Viesti Kirjoittaja TKL »

:twisted: 8) :twisted: 8) Aika kolea setti.
EDIT: Ja näyttää kulkupuolikin olevan kunnossa kun katsoo tuota videopätkää Yleiset -osastolla :wink:
Ex-Saab 93 ss 2.0t Vector -03 BSR
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

nätin näköinen ja varmasti saat leikkikavereita tolla setillä :lol:
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Aero04

Viesti Kirjoittaja Aero04 »

Kyllä leikkikavereita piisaa heti..
(Olematon)alavääntö parani huomattavasti tällä cat-backilla.
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

Harvinaisen hyvän näkönen "muotoilu" noissa putkenpäissä... ei paha
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
CC Aero
"Hölösuu"
Viestit: 1019
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 17:29
Paikkakunta: PKS

Viesti Kirjoittaja CC Aero »

Voisi sanoa, ettei tuolle autolle tarvitse tehdä paljoa mitään, niin siitä saa aivan törkeän hyvännäköisen.
Aero04

Viesti Kirjoittaja Aero04 »

Kiits vaan kaikille. Taitaa sama päteä Viggeniin. Siinähän on jo kaikki.
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Bob »

Onko noi putket ja vaimentajat valmis sarja SS:ään vai teit/teetitkö se ihan osista?

Jos se on valmis satsi, niin paljonko maksoi - edes suurinpiirtein?
Aero04

Viesti Kirjoittaja Aero04 »

Bob kirjoitti:Onko noi putket ja vaimentajat valmis sarja SS:ään vai teit/teetitkö se ihan osista?

Jos se on valmis satsi, niin paljonko maksoi - edes suurinpiirtein?
Valmis satsi Marteliukselta, hintaa kertyy reilu 800€.
TKL
"Aero"
Viestit: 349
Liittynyt: Su Loka 24, 2004 12:26

Viesti Kirjoittaja TKL »

Aero04 kirjoitti:Kiits vaan kaikille. Taitaa sama päteä Viggeniin. Siinähän on jo kaikki.
Joo, ei herneitä mutta vaikka tuo Viggen kaikkine varusteineen ja tehoineen onkin todella ok, niin alkaa olla menneen talven lumia verrattuna SS:ään. (Vanha konstruktio). Tämä fakta kun taitaa olla aika tabu tällä Saab forumilla :roll:
Ex-Saab 93 ss 2.0t Vector -03 BSR
CC Aero
"Hölösuu"
Viestit: 1019
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 17:29
Paikkakunta: PKS

Viesti Kirjoittaja CC Aero »

TKL kirjoitti:
Aero04 kirjoitti:Joo, ei herneitä mutta vaikka tuo Viggen kaikkine varusteineen ja tehoineen onkin todella ok, niin alkaa olla menneen talven lumia verrattuna SS:ään. (Vanha konstruktio). Tämä fakta kun taitaa olla aika tabu tällä Saab forumilla :roll:
En usko, että tuo tabu on, kehitys kulkee (useissa) asioissa eteenpäin. Vanhaa tuossa Viggenissä on alustaratkaisut. Ulkoa taikka sisältä tuo mielestäni on aika hyvä ottaen huomioon, kuinka vanhaa perua on suunnittelultaan. Sisustan materiaalit ja värit ovat omasta mielestäni parempia kuin sport sedanissa ja auton muotoilu paljon omaperäisempää. Lisäksi mieluiten ottaisin vanhan Saabin moottorin Sport Sedanin nokille, esim. tonnari Aerosta 234R.
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Bob »

Makuasioita hyvin pitkälle nämä vanhojen ja uusien mallien väliset vertailut. Omasta mielestäni taas nimenomaan SS:n muotoilu on todella onnistunut ja ainoastaan 95 sedani voi sille pistää kampoihin. Toisaalta SS:n moottorien polttoainetalous on tällaiselle paljon ajavalle hyvä ominaisuus ja yksi syy miksi 95 sedan hävisi sille autonvalinnassani.

Ei sen puoleen - piti minusta muutama vuosi sitten tulla vanhemman 93 turbonkin omistaja, mutta silloin meni kauppa puihin muista syistä - ei oikein löytynyt sopivaa yksilöä (= vähän käytettyä).
mikkoma
"Ruisku"
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Maalis 17, 2004 16:03
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja mikkoma »

Aero04 kirjoitti:
Bob kirjoitti:Onko noi putket ja vaimentajat valmis sarja SS:ään vai teit/teetitkö se ihan osista?

Jos se on valmis satsi, niin paljonko maksoi - edes suurinpiirtein?
Valmis satsi Marteliukselta, hintaa kertyy reilu 800€.
Siisti tuli ei voi muuta sanoa,takapuskurin helmaan varmaan jouduttiin kovertamaan aukko putkelle,onko se helmaosa yhtä palaa takapuskurin kanssa.(ps.mielestäni Aerossa on kyllä vääntöä ja kulkua liiaksikin meidän nopeusrajoituksille,mutta ei näistä kannata kiistellä)

terv.mikkoma 9-3SS Aero
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Bob »

Tuohon takahelmaan koverrettavaan aukkoon on olemassa Saabilta originaali reunuksen viimeistelykappale ja myös ohjeet kuinka iso aukko pitää tehdä ja ne löytyypi tuolta:

http://www.genuinesaab.com/psi/index.htm

ja sieltä doku:

9-3 Sport Sedan RR Bumper Trim Panel .pdf
Aero04

Viesti Kirjoittaja Aero04 »

Bob kirjoitti:Tuohon takahelmaan koverrettavaan aukkoon on olemassa Saabilta originaali reunuksen viimeistelykappale ja myös ohjeet kuinka iso aukko pitää tehdä ja ne löytyypi tuolta:

http://www.genuinesaab.com/psi/index.htm

ja sieltä doku:

9-3 Sport Sedan RR Bumper Trim Panel .pdf
Tuolla osalla ei onnistu Aeroon, koska Aerossa on erinmuotoinen (paljon hillitympi ja ovaalimpi) alkuperäinen putkenpään ulostuloaukko.
Vastaa Viestiin