Recall platen merkinnät

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
kimmop
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ti Maalis 01, 2005 10:46
Paikkakunta: Helsinki

Recall platen merkinnät

Viesti Kirjoittaja kimmop »

Eli tää takakontissa sijaitseva, johon leimataan tehdyt tehtaan takaisinkutsupäivitykset: jossain saabcentralissa tms näin joskus listaa siitä mitä leimataan mihinkin mutta eipä tietenkään löydy kun sitä taas etsii.

Itselläni vain yksi leima siellä ja kiinnostaisi tietää senkin tarina.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Bob »

vm 2004 alkaen tuota lätkää ei ole tavarasäiliössä, vaan se on huoltokirjan yhteydessä, mutta ei siinä ainakaan minulla ole mitään merkintöjä.

Mikä leima sinulla on siinä, niin voisin minäkin kokeilla mitä siitä saa irti?
kimmop
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ti Maalis 01, 2005 10:46
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja kimmop »

Bob kirjoitti:vm 2004 alkaen tuota lätkää ei ole tavarasäiliössä, vaan se on huoltokirjan yhteydessä, mutta ei siinä ainakaan minulla ole mitään merkintöjä.

Mikä leima sinulla on siinä, niin voisin minäkin kokeilla mitä siitä saa irti?
Viimeinkin muistin kurkata:

Ruudussa 3-B on numero 8.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Bob »

Kimmop:lle!

Mielenkiintoinen koodi (en ole siis aiemmin törmännyt) - kysymyksessähän on jälleenmyyjän tekemä toimenpide ja en sulje pois täysin mahdollisuutta, että se olisikin A3 eli kirjattu väärälle riville. Tällöin kyseessä olisi mitä todennäköisimmin "ystävämme" virtalukkomoduuli, joka on vaihdettu. Sopisi hyvin tuohon autosi käyttöönottoajankohtaankin eli 2003 alkuun.

Sellainen taho, jolla olisi WIS tms. tietolähde käytettävissään voisi todennäköisesti helposti todistaa teoriani, joko vääräksi tai vahvistaa sen. Minun tietoni perustuvat hajanaisiin tietolähteisiin Internetistä.

Jos itse löydän tarkempaa tietoa, niin laitan vaikkapa YV:tä tulemaan.
Aero04

Viesti Kirjoittaja Aero04 »

Bob kirjoitti:Kimmop:lle!

Mielenkiintoinen koodi (en ole siis aiemmin törmännyt) - kysymyksessähän on jälleenmyyjän tekemä toimenpide ja en sulje pois täysin mahdollisuutta, että se olisikin A3 eli kirjattu väärälle riville. Tällöin kyseessä olisi mitä todennäköisimmin "ystävämme" virtalukkomoduuli, joka on vaihdettu. Sopisi hyvin tuohon autosi käyttöönottoajankohtaankin eli 2003 alkuun.

Sellainen taho, jolla olisi WIS tms. tietolähde käytettävissään voisi todennäköisesti helposti todistaa teoriani, joko vääräksi tai vahvistaa sen. Minun tietoni perustuvat hajanaisiin tietolähteisiin Internetistä.

Jos itse löydän tarkempaa tietoa, niin laitan vaikkapa YV:tä tulemaan.
WIS:istä ei tyyppikilpien tietoa löydy. Löytyy vain kuva ja ilmoitus "takaisinkutsukilvestä"
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Bob »

Aero04 kirjoitti:
Bob kirjoitti:Kimmop:lle!

Mielenkiintoinen koodi (en ole siis aiemmin törmännyt) - kysymyksessähän on jälleenmyyjän tekemä toimenpide ja en sulje pois täysin mahdollisuutta, että se olisikin A3 eli kirjattu väärälle riville. Tällöin kyseessä olisi mitä todennäköisimmin "ystävämme" virtalukkomoduuli, joka on vaihdettu. Sopisi hyvin tuohon autosi käyttöönottoajankohtaankin eli 2003 alkuun.

Sellainen taho, jolla olisi WIS tms. tietolähde käytettävissään voisi todennäköisesti helposti todistaa teoriani, joko vääräksi tai vahvistaa sen. Minun tietoni perustuvat hajanaisiin tietolähteisiin Internetistä.

Jos itse löydän tarkempaa tietoa, niin laitan vaikkapa YV:tä tulemaan.
WIS:istä ei tyyppikilpien tietoa löydy. Löytyy vain kuva ja ilmoitus "takaisinkutsukilvestä"
Nimenomaan tuosta Recall Platesta tai takaisinkutsukilvestä olikin kysymys - ei tyyppikilvestä.
Viimeksi muokannut Bob, Ma Elo 22, 2005 17:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aero04

Viesti Kirjoittaja Aero04 »

9-5T kirjoitti:
Aero04 kirjoitti:
Bob kirjoitti:Kimmop:lle!

Mielenkiintoinen koodi (en ole siis aiemmin törmännyt) - kysymyksessähän on jälleenmyyjän tekemä toimenpide ja en sulje pois täysin mahdollisuutta, että se olisikin A3 eli kirjattu väärälle riville. Tällöin kyseessä olisi mitä todennäköisimmin "ystävämme" virtalukkomoduuli, joka on vaihdettu. Sopisi hyvin tuohon autosi käyttöönottoajankohtaankin eli 2003 alkuun.

Sellainen taho, jolla olisi WIS tms. tietolähde käytettävissään voisi todennäköisesti helposti todistaa teoriani, joko vääräksi tai vahvistaa sen. Minun tietoni perustuvat hajanaisiin tietolähteisiin Internetistä.

Jos itse löydän tarkempaa tietoa, niin laitan vaikkapa YV:tä tulemaan.
WIS:istä ei tyyppikilpien tietoa löydy. Löytyy vain kuva ja ilmoitus "takaisinkutsukilvestä"
Joudut selamaan punaisella tekstillä ja huutomerkillä varustetun välilehden parannukset läpi, niiden lopussa on koodi jos kuuluu merkitä.
Aivan!

Esim.
"Kuitistusletkun asennus ksenonvalonheittimen metallikielekkeeseen"

- Toimenpiteen tekemisen jälkeen pitää kampanjakilven ruutuun A4 tehdä merkintä. Jos toimenpiteen on tehnyt maahantuoja, ruutuun merkitään numero "7", ja jos sen on tehnyt piirimyyjä, numero "8".

Eli jokaisesta aihealueesta pitää erikseen katsoa onko TSB:tä.
Vastaa Viestiin