Moi
Onko kenellää kokemuksia kampiakselin pään korjauksesta speedy sleevellä,eli ohuella holkilla,kuluneen akslin päälle,varsinkin laatikon puoleista päätä,itselle sellainen asennettiin tehtaan biopower moottoriin ja näyttäisi jälleen vuotavan vain 1500km jälkeen.
kampiakseli
Re: kampiakseli
Siis mikä asennettiin? Eipä näihin ole tarvinnut tehdä sellaisia korjauksia. Kampiaksekin takastefako siis vuotaa?
Niissä kannattaa suosia vain Saab alkuperäistä akselitiivistettä, koska se on varmasti etanoliyhteensopiva. Lisäksi oikea asennus on ensiarvoisen tärkeää, jotta uusi tiiviste ei jää vuotamaan asennusvirheen vuoksi.
Onhan varma, ettei kyseessä ole suurempi alipainepumpun vuoto? Koska suuri ap-pumpun vuoto voi aluksi vaikuttaa auton alta pikaisesti katsoessa takastefan vuodolta.
Niissä kannattaa suosia vain Saab alkuperäistä akselitiivistettä, koska se on varmasti etanoliyhteensopiva. Lisäksi oikea asennus on ensiarvoisen tärkeää, jotta uusi tiiviste ei jää vuotamaan asennusvirheen vuoksi.
Onhan varma, ettei kyseessä ole suurempi alipainepumpun vuoto? Koska suuri ap-pumpun vuoto voi aluksi vaikuttaa auton alta pikaisesti katsoessa takastefan vuodolta.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: kampiakseli
Kampiakselin päässä oli ura ja se tasattiin akselitiivisteholkilla,googlettamalla löytyy , ja alipaine pumppu uusi, ei vuoda