Paljon oli yhdessä keskustelussa asiaa aiheesta, mutta kokemattomalle ihan siansaksaa.
Mitä tulppaa kannattaa käyttää stage1-softatussa saapissa?
Monesti puhutaan tuosta NGK BKR7ESC-1, ja semmoiset ovatkin nyt käytössä.
Haynesin ohje käskee laittamaan NGK PFR6D- 10G, vai oliko NGK PFR6T-10G.
Mitä eroa tulpilla on, ja kumpaa suosittelette käyttämään tällaisessa softatussa autossa, ja miksi?
9-3 1.8t sytytystulpat
Re: 9-3 1.8t sytytystulpat
Jälkimmäiset on monta kertaa kalliimmat platinatulpat, mutta onpa niissä moninverroin pidempi vaihtovälikin.
Makuasia enimmäkseen siis kumpiako käyttää.
-Sami
Makuasia enimmäkseen siis kumpiako käyttää.
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: 9-3 1.8t sytytystulpat
Isoin pointti on tässäkin se että vain NGK tulppia, vaikka varaosamyyjä muuta höpsöttäisi.
Etanolisoftalla sitten tuo seiskan lämpöarvo enemmän must.
Etanolisoftalla sitten tuo seiskan lämpöarvo enemmän must.
# 4816
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Re: 9-3 1.8t sytytystulpat
Ngk, on kuulemma se must, mutta eräällä kamulla oli kuulemma jotkut monikärkitulpat saabissaan ,ja moitiskeli jotta olivat mustuneet(nokeentuneet)
Tulppiensa merkkiä en tiedä, mutta kysäsen ?
Tulppiensa merkkiä en tiedä, mutta kysäsen ?