SportCombi hinnat julkaistu

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
SportSedan
"Ruisku"
Viestit: 103
Liittynyt: Ma Maalis 15, 2004 18:59
Paikkakunta: Espoo

SportCombi hinnat julkaistu

Viesti Kirjoittaja SportSedan »

Ainakin tästä linkistä löytyy hinnat

http://www.a1autotori.fi/a1_fin/tinfo.a ... &tid=51101
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Pitkääköhän tuon tavaratilan koko paikkaansa? Saab ilmoittaa itse 421 litraa ja tuolla em. sivulla se on 419 litraa? Saivartelua, mutta tulipahan huomattua tuollainenkin seikka :roll:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
9-3Tid
"Hirsch"
Viestit: 800
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2003 10:04
Paikkakunta: Leppävirta

Viesti Kirjoittaja 9-3Tid »

Turbo Sensonic kirjoitti:Pitkääköhän tuon tavaratilan koko paikkaansa? Saab ilmoittaa itse 421 litraa ja tuolla em. sivulla se on 419 litraa? Saivartelua, mutta tulipahan huomattua tuollainenkin seikka :roll:
Oli kumpi tahansa, niin pieneltä näytti kun kävin autoa kopistelemassa.
petteri75
"Hölösuu"
Viestit: 1177
Liittynyt: To Elo 14, 2003 09:47
Paikkakunta: Kirkkonummi

Lifestyle

Viesti Kirjoittaja petteri75 »

Eihän farmarit enää pitkään aikaan ole olleet tarjolla tilantarpeen, vaan elintaso- ja lifestyle -juttujen vuoksi. Toinen esimerkki on 90-luvun loppupäästä, kun VW Passat farmari tuli markkinoille. Varmasti hieno auto, mutta litroilla mitattuna sen tavaratila oli pienempi kuin saman konsernin VW Jettassa (konttiperäinen). Mutta ihan hyvä, että Saabiltakin saa auton ko. segmenttiin. Täytyy vain toivoa, että itse ei ole koskaan pakko ostaa farmaria, tila-autoa tai citymaasturia - sen verran rumia suurin osa niistä on.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9391
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Re: Lifestyle

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

petteri75 kirjoitti:Eihän farmarit enää pitkään aikaan ole olleet tarjolla tilantarpeen, vaan elintaso- ja lifestyle -juttujen vuoksi. Toinen esimerkki on 90-luvun loppupäästä, kun VW Passat farmari tuli markkinoille. Varmasti hieno auto, mutta litroilla mitattuna sen tavaratila oli pienempi kuin saman konsernin VW Jettassa (konttiperäinen). Mutta ihan hyvä, että Saabiltakin saa auton ko. segmenttiin. Täytyy vain toivoa, että itse ei ole koskaan pakko ostaa farmaria, tila-autoa tai citymaasturia - sen verran rumia suurin osa niistä on.
Olen hieman eri mieltä, kummatkin Saabin farkut näyttävät ainakin omaan silmään erittäin linjakkailta ja hienoilta.
Itse harkitsen jossain vaiheessa vaihtoa 9-5 farkkuun ihan puhtaasti kuljetuksellisista syistä, sedanin kapasiteetti on onneton etenkin surkean luukkunsa vuoksi. Lisäksi suora tavaratila takapenkit käännettynä puhuttelee. Jonkinlainen suojaus tarvitsee sitten kehitellä sivuverhouksien suojaksi.
Edellinen farkku oli 95 (-70), ja se oli hemmetin kätevä kuljetusväline.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Vastaa Viestiin