Sadevesi tulvii sisälle

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
agios
"Aero"
Viestit: 381
Liittynyt: Ke Loka 05, 2005 00:36
Paikkakunta: uusimaa

Re: Sadevesi tulvii sisälle

Viesti Kirjoittaja agios »

Siinä on varmaan toinen paikka mistä ne on vuotaneet. Minä etsin siitä myös ja letkutin mutta ei löytynyt ennen kuin pajalla. Olisiko joku kootessa tökännyt sormella reiän. Reikä myös oli ylhäällä.
Ei ole ensimmäinen auto minulla joka vuotaa siten että vesi pääsee väärälle puolelle. Onkohan se niin vaikeaa suunnitella parempi versio.
jarit
"Kaasari"
Viestit: 21
Liittynyt: Su Huhti 11, 2010 17:10
Paikkakunta: Oulu

Re: Sadevesi tulvii sisälle

Viesti Kirjoittaja jarit »

Nonni.

Täällä näyttäisi olevan sama tilanne kuskin puolen takaovessa (SC2006). Sadevesi menee nähtävästi ikkunan alareunasta oven sisään ja tulee ulos (sisälle matkustamoon) oven verhoilumuovin ja pellin välistä, valuen tiivisteen päälle ja siitä lattialle. Nyt sateiden jälkeen lattia litimärkä, mädälle haisee ja kuivailu käynnissä. Oven pohjassa olevat valuma-aukot ei olleet tukossa.

Onko näitä korjailtu takuuseen/maahantuojan piikkiin kun näyttää olevan muillakin samoja vikoja?

Jos itse joutuu maksumieheksi niin mitenkäs tuota ovea kannattais lähtä purkamaan?
ex 9-3 SC 1.8t -06
jarit
"Kaasari"
Viestit: 21
Liittynyt: Su Huhti 11, 2010 17:10
Paikkakunta: Oulu

Re: Sadevesi tulvii sisälle

Viesti Kirjoittaja jarit »

jarit kirjoitti: Täällä näyttäisi olevan sama tilanne kuskin puolen takaovessa (SC2006). Sadevesi menee nähtävästi ikkunan alareunasta oven sisään ja tulee ulos (sisälle matkustamoon) oven verhoilumuovin ja pellin välistä, valuen tiivisteen päälle ja siitä lattialle. Nyt sateiden jälkeen lattia litimärkä, mädälle haisee ja kuivailu käynnissä. Oven pohjassa olevat valuma-aukot ei olleet tukossa.

Onko näitä korjailtu takuuseen/maahantuojan piikkiin kun näyttää olevan muillakin samoja vikoja?
Heh, ja syykin löytyi:
Kuva
http://share.ovi.com/media/jait.public/jait.10036
8O

Ei näytä Trollhättanin normiasennukselta joten lienee Oulun Aineen tekosia. Reippaasta jeesusteippailusta huolimatta muovissa on keskellä iso reikä, ja oviverhoilua oli paikoittain liimailtu kiinni massalla.
ex 9-3 SC 1.8t -06
Vastaa Viestiin