Turbo Pilotin penkit

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
Joni 9-3
"Tuplakaasari"
Viestit: 75
Liittynyt: La Tammi 29, 2005 13:09
Paikkakunta: ESPOO

Turbo Pilotin penkit

Viesti Kirjoittaja Joni 9-3 »

Työkaveria olen käännyttämässä Saab-kuskiksi ja heräsi kysymys, mitkä penkit tuossa Turbo Pilotissa on? Mainitaan, että sähköpenkit, mutta onko kysessää Linearin *askapenkit vai onko Vectorin penkit? Onko tietoa?
ptme
"Ruisku"
Viestit: 144
Liittynyt: Ke Helmi 02, 2005 13:34
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja ptme »

Linearin HYVÄT penkit (jos vertaa moneen muuhun, ei tosin yhtä hyvät kuin Vectorissa)
9-3 2.0t 5d 2001 -> SS 1.8tA+ 2004 -> SC 1.8 tA+ Vector 07 -> pakko vaihtaa merkkiä, kun nelikko diesel farmaria ei AUTOna ole
Joni 9-3
"Tuplakaasari"
Viestit: 75
Liittynyt: La Tammi 29, 2005 13:09
Paikkakunta: ESPOO

Viesti Kirjoittaja Joni 9-3 »

Mitkähän penkit mulla sitten on tuossa Linearissa :lol: . 50 000 km takana ja hanuri puuduksissa. Mutta tiesin se kun autoa hankin. Ulkonäkö voitti perstuntuman.

Kiitos tiedosta.

--edit--

Nyt kyllä täytyy ottaa sen verran takaisin, että kyllä tuo sähkösäätö antaa penkille uuden ulottuvuuden. Kallistukset yms. Olit oikeassa. Minulla manuaali säädöillä.
saab93f
"Aero"
Viestit: 448
Liittynyt: Pe Elo 15, 2003 11:49
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja saab93f »

Joni 9-3 kirjoitti:Mitkähän penkit mulla sitten on tuossa Linearissa :lol: . 50 000 km takana ja hanuri puuduksissa. Mutta tiesin se kun autoa hankin. Ulkonäkö voitti perstuntuman.

Kiitos tiedosta.

--edit--

Nyt kyllä täytyy ottaa sen verran takaisin, että kyllä tuo sähkösäätö antaa penkille uuden ulottuvuuden. Kallistukset yms. Olit oikeassa. Minulla manuaali säädöillä.
Toki jos Vectorin penkkeihin vertaa niin onhan nuo Linearin jakkarat vaatimattomammat. Kuitenkin kuten joku tuossa aiemmin totesi, ovat nekin paremmat kuin sunnilleen kaikissa muissa autoissa olevat vakkaripenkit. Totta on toisaalta sekin, että sähkösäädön mukana tuleva kallistussäätö parantaa tilannetta entisestään.
#115
-60 93 F
-08 9-3 SC TTiD Vector Active
-99 M-B SLK 230K
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Olisivat muuten hyvät, mutta yksi vika niistä kaikista löytyy: reisituen puute :evil: Toivottavasti älyävät tämän seuraavaa 9-3:sta suunnitellessa, elleivät sitten pienennä penkkejä entuudestaan :roll:

Ilmeisesti "uuden" 9-5:n (facelift #2) penkissä ei ole vielä tingitty istuimen pituudesta ja täten reisituesta :?:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
theMarcusso
"Ruisku"
Viestit: 111
Liittynyt: Ma Syys 18, 2006 21:23
Paikkakunta: Savo

Viesti Kirjoittaja theMarcusso »

Otin omaan SS:ään (MY07) Linear Pro Performance -paketin, jossa tulee nuo sähköpenkit eteen. Parannus on huomattava verrattuna Linearin peruspenkkeihin.

Sanoisin, että nuo sähkikset on miltei yhtä hyvät kuin Vectorin penkit.
- SAAB 9³ SS 1.8t A5 '07 SCH BSR -
Vastaa Viestiin