1,9 TiDS + Hirsch?

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Twarrior
"Viggen"
Viestit: 599
Liittynyt: Pe Maalis 02, 2007 17:16

Viesti Kirjoittaja Twarrior »

9-3Tid kirjoitti:Oioi, yllättäen nokileka ottaa V6:lta turpiin kaikilla osa-alueilla. :)
Mutta kyllä tidilläkin ehtii...melkein yhtä hyvin kuin 2.0T Aerolla.

9-3 SS 1.9TiDS, 1567kg
Adelantamiento 60-120 km/h (s) en 3ª 9,11
Adelantamiento 80-120 km/h (s) en 4ª/ 5ª/6ª 7,38 / 9,37 / 14,08

9-3 SC Aero 2.8T, 1655kg
Adelantamiento 60-120 km/h (s) en 3ª 7,34
Adelantamiento 80-120 km/h (s) en 4ª/ 5ª/6ª 6,26 / 8,06 / 10,73

9-3 SS Aero 2.0T, 1505kg
Adelantamiento 60-120 km/h (s) en 3ª 7,49
Adelantamiento 80-120 km/h (s) en 4ª/ 5ª/6ª 7,32 / 10,36 / 16,09
Kuka sitä 80-120kmh vetää nelosella?! 3.s on oikea vaihde. Ei muuten pysy riisseli niin aeron/2.0T lähelläkään, jos ero tuossa on 2s luokka on se jo melko paljon. :wink: kulutus: Bensa on vielä niin ihanan halpaa :lol: :wink:
BMW 325i E90 MysticBlau, BMW 116i E81 Alpinweiss

Ex. Baijer 330dT E91, 325iA E90, 316ti E36;Ex. SAAB 95STW, 93 SportSedan MY05
#3261
uusi93
"Aero"
Viestit: 462
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 09:03
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja uusi93 »

Marko A kirjoitti:Kaivellaan menneitä. Eli meneekö Hirsch softaaminen TIDS:stä nyt "pieleen" kun uusi 180hp TTID tuli markkinoille, joka toiminee verrokkina kyseiselle autolle tehonnosto tapauksessa? Vaiko eikö?
Ei pitäisi haitata mitenkään. Kun katsotaan verrokkiautoja ei ole väliä onko verrokkiauto diesel vai bensa. Eli 175hv 1.9TIDS Hirsch verrataan 2.0t 175hv bensakoneeseen ja näissä on samat jarrut ja alusta niin mitään muutoksia ei tarvitse tehdä nyt eikä tulevaisuudessa. Tälläkin hetkellä verrokkiauto on tuo 2.0t.
Vastaa Viestiin