Nyt se sitten
Nyt se sitten
korkkas, eli 2003, 9-3, 2.2 TiD. Tehot hävisivät, moottorin merkkilamppu mittaristossa palaa ja suorastaan vituttaa. Maahantuojalla ollaan aivan pihalla korjauksen kanssa. Saa nädä miten tämä show jatkuu.....
Re: Nyt se sitten
Ensimmäiseks varmaan kannattais tarkistaa imamassamittari eli MAF?Nuts kirjoitti:korkkas, eli 2003, 9-3, 2.2 TiD. Tehot hävisivät, moottorin merkkilamppu mittaristossa palaa ja suorastaan vituttaa. Maahantuojalla ollaan aivan pihalla korjauksen kanssa. Saa nädä miten tämä show jatkuu.....
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
No niin, toimii taas. Joku osa nimeltä pakokaasujen-kertoventtiili oli jumissa. Vaihtoivat palikan ja taas toimii. Oli ilmeisesti näyttänyt kymmeniä eri vikakoodeja ja paikallistaminen oli ollut hankalaa. Auton myyjä maksoi auliisti viulut(n. 1000 €) kun olen omistanut auton vasta 2 kk. Loppu hyvin....kaikki hyvin
Siis maksoiko moinen touhu noin tuhat euroa???Nuts kirjoitti:No niin, toimii taas. Joku osa nimeltä pakokaasujen-kertoventtiili oli jumissa. Vaihtoivat palikan ja taas toimii. Oli ilmeisesti näyttänyt kymmeniä eri vikakoodeja ja paikallistaminen oli ollut hankalaa. Auton myyjä maksoi auliisti viulut(n. 1000 €) kun olen omistanut auton vasta 2 kk. Loppu hyvin....kaikki hyvin
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
Vertailun vuoksi -01 TiDiin maksaa EGR n. 600€ ! Eli voi olla hyvinkin maksanut tonnin.mike kirjoitti:Siis maksoiko moinen touhu noin tuhat euroa???Nuts kirjoitti:No niin, toimii taas. Joku osa nimeltä pakokaasujen-kertoventtiili oli jumissa. Vaihtoivat palikan ja taas toimii. Oli ilmeisesti näyttänyt kymmeniä eri vikakoodeja ja paikallistaminen oli ollut hankalaa. Auton myyjä maksoi auliisti viulut(n. 1000 €) kun olen omistanut auton vasta 2 kk. Loppu hyvin....kaikki hyvin
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
Monesti varmasti tulee! Itsellä tuo vaihdettiin aikanaan myyjäliikkeen piikkiin joten enpä viitsinyt alkaa itse käsiäni liata.mike kirjoitti:Kiesus mitä hintoja! Eikös moinen mööpeli tule putsaamalla kuntoon?
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
Selasin tuossa papereita ja helmikuussa -05 on EGR venttiili maksanu -03 mallin autoon 1760 ruåtsin kruunua eli aika paljon halvempi kuin suomessa.
Vertailun vuoksi -01 TiDiin maksaa EGR n. 600€ ! Eli voi olla hyvinkin maksanut tonnin.[/quote]
Vertailun vuoksi -01 TiDiin maksaa EGR n. 600€ ! Eli voi olla hyvinkin maksanut tonnin.[/quote]
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334