Sisustan hoito

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Gryphon
"Tuplakaasari"
Viestit: 69
Liittynyt: Ti Joulu 19, 2006 19:16
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Gryphon »

Poikarukka kirjoitti:Miksihän tuohon kuoriutumiseen ei ole tehty mitään aineksia. joka kai tuollaista silikoni / lateksi pintaa vois jostain tippapullosta valuttaa ja sulauttaa vanhaan niin ettei jatku kuoriintuminen ja pinta tasoittuisi. Joissakin autoissa mitä nähnyt niin aika ilkeen näköistä on jälki. omassa ihan pieni jälki kuskin oven kahvassa.
Törmäsinpä netissä tämmöiseen soft touch tököttiin.. Ja hieman lisää aiheesta löysin täältä.

Eli jos menee sisusta tosi pahaksi, niin olisikohan ideaa irroittaa osat, joissa pinnoite on päässyt pahaksi, sitten raapia vanha pinnoite pois, ja maalata sitten tuollaisella ihmeaineella uusi pinta (jos tuo nyt edes soveltuu muovipinnoille).. Että jos asia alkaa tarpeeksi paljon häiritsemään, niin tuossa voisi olla ratkaisu ;)
BMW 520d Touring A -09 (KA)
Saab 9-3 Sport Sedan 2.0t A, Vector -04 (Myytävänä)
Suzuki DL650 V-Strom -04
Saab 99 GL -83 (OE)
Nissan Primera 2.0 SLX -91 (maatuu)
#3182
Poikarukka
"Hirsch"
Viestit: 893
Liittynyt: To Touko 10, 2007 16:17
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Poikarukka »

No, niin yleensä ne hyvät ideat on jo keksitty... Voisi olla aika hitti tuote, jos sitä saisi kynsilakka pullon kokoisessa purkissa, ja mustan värisenä. Noin litra hinnoiteltuna ei oikein järkevää ellei meinaa tehdä koko autosta lateksi kuorrutteista.. Mutta hyvä, että on olemassa noin yleensä ottaen nesteenä ettei ole mikään kuumakäsiteltävä tehdasvalmisteinen erikoisuus. Jotain toivoa on tälle tuotteelle. Pieni vihje kotipullottajat..
Vastaa Viestiin