BSR

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Miika79
"Aero"
Viestit: 401
Liittynyt: Su Huhti 03, 2005 22:18
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Miika79 »

Eikös täällä joku kirjoitellut huolettomista 150tkm:sta BSR steg 1 kanssa?
Kyllähän siinä matkassa olisi pitänyt motti laueta jos laihalla käy :D
#2465 VW Polo BlueGT -15, 99T -80
auvo77
"Kaasari"
Viestit: 10
Liittynyt: La Touko 26, 2007 00:53

Viesti Kirjoittaja auvo77 »

No mutta joka tapauksessa tilasin tänään DOC-powerilta BSR:n Steg-1.
Tiedä siitä onko se paras vaihtoehto autooni vai ei mutta ainakin on iso pulju ja sen käyttäjiä/suosittelijoita on paljolti... :)
Miika79
"Aero"
Viestit: 401
Liittynyt: Su Huhti 03, 2005 22:18
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Miika79 »

auvo77 kirjoitti:No mutta joka tapauksessa tilasin tänään DOC-powerilta BSR:n Steg-1.
Tiedä siitä onko se paras vaihtoehto autooni vai ei mutta ainakin on iso pulju ja sen käyttäjiä/suosittelijoita on paljolti... :)
Sama homma. Paitsi että tilasin jo eilen. Eiköhän tuo huomenna iltapäivällä ole postista noudettavissa. Harmi vaan että on iltavuoro :(
#2465 VW Polo BlueGT -15, 99T -80
2.3i-16
"Hölösuu"
Viestit: 1246
Liittynyt: Pe Heinä 16, 2004 12:50

Viesti Kirjoittaja 2.3i-16 »

Bob kirjoitti:
2.3i-16 kirjoitti: Siitähän nimenomaan viggellä on kokemuksia, joihin viittasi motronicia käsittelevän ketjun yhteydessä.
Niinhän sinä viittasit motronic:iin, kun kyselin perusteluja miksi BSR mielestäsi on huonompi Trionic 8 -virittäjä kuin Maptun tai Nordic 8O.
2.3i-16 kirjoitti: Sitäpaitsi motronic on se järjestelmä mihin löytyy kyllä säätäjiä, trionicin asiantuntevat virittäjät voi laskea yhden tai korkeintaan kahden käden sormilla koko maailmassa. Eikö tällöin kannattaisi satsata puljuun joka on erikoistunut nimenomaan trioniciin?
Miksi sitten viittasit aiemmin BSR:n kohdalla motronic:iin? :?:

Löytyykö niitä negatiivisia kokemuksia BSR:n Trionic 8 -virityksistä vai ei? Erityisesti kiinnostaa yleisimmin käytetty steg 1-taso.

Mikäli vastaus löytyy toivoisin sen alkavan jollakin muulla kuin uskon, luulen... tms. sanalla.
T8-virityksistä ei, mutta T7 kyllä. Tuskin uusin kehitysversio on mitenkään mullistava verrattuna T7:aan.
Tesla Model S Plaid 2023
Mercedes EQV 2021
SportSedan
"Ruisku"
Viestit: 103
Liittynyt: Ma Maalis 15, 2004 18:59
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja SportSedan »

auvo77 kirjoitti:No mutta joka tapauksessa tilasin tänään DOC-powerilta BSR:n Steg-1.
Tiedä siitä onko se paras vaihtoehto autooni vai ei mutta ainakin on iso pulju ja sen käyttäjiä/suosittelijoita on paljolti... :)
Hyvä valinta, helppo käyttää eli ottaa huoltoon tai katsastukseen pois päältä.
Yli 50 tkm kokemusta, eikä mitää negatiivista sanottavaa löydy :D
ptme
"Ruisku"
Viestit: 144
Liittynyt: Ke Helmi 02, 2005 13:34
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja ptme »

Onnittelut hyvistä valinnoista!
Mielenkiintoista keskustelua mutupohjalta, en ole vieläkään nähnyt/kuullut yhdestäkään ONGELMASTA BSR steg1:n kanssa keneltäkään!

t. se yli 150tkm BSR steg1:llä huolettomasti ajellut
9-3 2.0t 5d 2001 -> SS 1.8tA+ 2004 -> SC 1.8 tA+ Vector 07 -> pakko vaihtaa merkkiä, kun nelikko diesel farmaria ei AUTOna ole
93se.tj
Matalapaineturbo
Viestit: 175
Liittynyt: Ti Maalis 16, 2004 17:59

Viesti Kirjoittaja 93se.tj »

tarviiko sitä katsastukseen poistaa ?
2.3i-16
"Hölösuu"
Viestit: 1246
Liittynyt: Pe Heinä 16, 2004 12:50

Viesti Kirjoittaja 2.3i-16 »

93se.tj kirjoitti:tarviiko sitä katsastukseen poistaa ?

Ei. Eihän sitä millään autosta huomaa, persdyno ei sentään ole lainmukainen keino antaa hylsyä. Ja muutoksethan eivät näy päällepäin :wink:

Katsastus menee hyvin, kunhan olet ihan hiljaa BSR:sta :lol:
Tesla Model S Plaid 2023
Mercedes EQV 2021
Miika79
"Aero"
Viestit: 401
Liittynyt: Su Huhti 03, 2005 22:18
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Miika79 »

Eikä varmaan kannata laittaa niitä mukana tulevia tarroja luukkuun :D

Tunti sitten latasin ohjelman autoon ja kävin pienellä lenkillä. Seuraavat hymiöt varmaan kuvastaa parhaiten tuota kokeilua : 8O :D
#2465 VW Polo BlueGT -15, 99T -80
2.3i-16
"Hölösuu"
Viestit: 1246
Liittynyt: Pe Heinä 16, 2004 12:50

Viesti Kirjoittaja 2.3i-16 »

Miika79 kirjoitti:Eikä varmaan kannata laittaa niitä mukana tulevia tarroja luukkuun :D

Tunti sitten latasin ohjelman autoon ja kävin pienellä lenkillä. Seuraavat hymiöt varmaan kuvastaa parhaiten tuota kokeilua : 8O :D

Eikös sleeper ole muotia nykyään eli ei mitään tarroja :lol:

Samat fiilikset ne olivat itselläkin ensimmäisen lastukokeilun jälkeen.

Mutta älä nyt vielä, kuitenkin tekee kohta taas mieli lisää :twisted:
Tesla Model S Plaid 2023
Mercedes EQV 2021
prelude
"Kaasari"
Viestit: 11
Liittynyt: Ke Joulu 13, 2006 23:07

Viesti Kirjoittaja prelude »

Tuota, mien käytännössä tapahtuu ton softan lataaminen autoon? Eli onnistuuko helposti itsellä, vai pitääkö viedä ammattilaiselle, ja tuleeko mukana kaikki ohjeet? Olisi tarkoitus laittaa k.o softa. Kiitos.
Miika79
"Aero"
Viestit: 401
Liittynyt: Su Huhti 03, 2005 22:18
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Miika79 »

2.3i-16 kirjoitti:
Miika79 kirjoitti:Eikä varmaan kannata laittaa niitä mukana tulevia tarroja luukkuun :D

Tunti sitten latasin ohjelman autoon ja kävin pienellä lenkillä. Seuraavat hymiöt varmaan kuvastaa parhaiten tuota kokeilua : 8O :D

Eikös sleeper ole muotia nykyään eli ei mitään tarroja :lol:

Samat fiilikset ne olivat itselläkin ensimmäisen lastukokeilun jälkeen.

Mutta älä nyt vielä, kuitenkin tekee kohta taas mieli lisää :twisted:
Onneksi tuo automaattilaatikko rajoittaa tuota virittelyä. Sen verran kallis paketti ettei viitti turhaa sitä rikkoa. Toisaalta jos se sattuu riikkoontumaan niin voisihan sitä sitten käyttää Siekkisellä :D
prelude kirjoitti:Tuota, mien käytännössä tapahtuu ton softan lataaminen autoon? Eli onnistuuko helposti itsellä, vai pitääkö viedä ammattilaiselle, ja tuleeko mukana kaikki ohjeet? Olisi tarkoitus laittaa k.o softa. Kiitos.
Kaikki ohjeet tulee mukana. Lukee ohjeet huolellisesti läpi niin onnistuu helposti. Kaikessa yksinkertaisuudessa homma on seuraavanlainen : Ensin auto akkulaturiin (ei pakollinen, mutta itse en viitsinyt ottaa riskejä), autosta virrat päälle ja kaikki ylimääräiset laitteet pois päältä (ilmastointi, valot, radio yms.), tämän jälkeen ppc kiinni odb-porttiin, laitteessa pitäisi lukea program car? - painetaan enter, seuraavaksi laite kysyy tune car? - painetaan enter ja avot noin neljän minuutin päästä laite käskee kääntämään virrat pois ja ottamaan avaimen pois, tämän jälkeen laite kertoo että voit irrottaa ppc:n.
#2465 VW Polo BlueGT -15, 99T -80
Petter
"Hirsch"
Viestit: 728
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 08:41
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Petter »

Entäs poistaminen?
9-5 Aero W -01
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253
HMK
"Hölösuu"
Viestit: 1239
Liittynyt: Su Syys 07, 2003 14:01
Paikkakunta: Espoo/Huittinen

Viesti Kirjoittaja HMK »

Petter kirjoitti:Entäs poistaminen?
Samoin kuin tuossa yllä kerrottu. Näyttö kysyy, että palautetaanko alkuperäiseksi. Sitten vain enteriä ja odotusta.

Boksissa on kyllä kaikki ohjeet.
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
miSa
"Ruisku"
Viestit: 147
Liittynyt: Ti Touko 23, 2006 13:08
Paikkakunta: Naantali

Viesti Kirjoittaja miSa »

Keväällä oli näköjään ollut kimppatilaus Doc-Poweriin Revon ja BSR:n virityksistä. Valitettavasti tuo oli jäänyt itseltä huomaamatta. :cry:

Seuraavan kerran kun vastaava on vetämässä niin toivomuksena esittäisin että asiasta ilmoiteltaisiin myös tälle palstalle kun harvakseen tulee nuita muita osioita lueskeltua.

Minkä verran täällä on tällä hetkellä lisää suorituskykyä kaipaavia? :twisted:
Vastaa Viestiin