BSR
Toissakeväänä oli vastaava BSR ja Nordic ym.-kimppa, johon osallistui toistakymmentä saabistia. Silloin asiasta oli paljon keskustelua muistaakseni yleisellä puolella.
Kyllä noita halukkaita aina ilmaantuu. Ja kun on tarpeeksi porukkaa niin ne hinnatkin alkavat olemaan kohtuullisia.
Kyllä noita halukkaita aina ilmaantuu. Ja kun on tarpeeksi porukkaa niin ne hinnatkin alkavat olemaan kohtuullisia.
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Golf Gti 320 -14
Joo ei se vakiohintakaan ole paha siitä erosta minkä boksi tuottaa vakiooon verrattuna Paluuta entiseen ei ole.miSa kirjoitti:Onhan tuo BSR:n tuoma tehonlisäys tunteena jo tuon normihinnan arvoinen mutta minkä luonteelleen mahtaa että kaikesta olisi aina mukava saada mahdollisimman paljon alennusta.
No täytyy jäädä odottelemaan jos vaikka ilmaantuisi joukko kuskeja joilla tunne tehonlisäyksen tarpeesta.
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Golf Gti 320 -14
-
- "Ruisku"
- Viestit: 111
- Liittynyt: Ma Syys 18, 2006 21:23
- Paikkakunta: Savo
Juu. Tutulta kuulostaa. Itsellä onneksi keskustelut jo käyty ja lupa saatu.Täällä olisi kyllä tarvetta BSR Stage1:lle, on tosin vielä "hallitusneuvottelut" vaiheessa asian suhteen...
Oikeastaan osittain aloinkin asiasta kirjoittelemaan herätelläkseni niitä joilta on jäänyt kimppatilaukset kevään osalta tekemättä ja asia kuitenkin kiinnostaisi aina tilaamiseen asti. Katsellaan josko innokkaita ilmaantuisi.
ps. Tuolla tehonnostolla saisi ehkä myös hieman siirrettyä autonvaihtoa kuumetta.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Mitäs sitä neuvottelemaan Ei muuta kuin ostat ja homma on "bueno"theMarcusso kirjoitti:Täällä olisi kyllä tarvetta BSR Stage1:lle, on tosin vielä "hallitusneuvottelut" vaiheessa asian suhteen...
Itselläni olisi tuo PPC kyllä etusijalla kaikissa ostolistoissa, jos alla olisi 1.8t. No toistaiseksi on tuo 1.8i, joten kun kulkupuolta ei pysty helposti piristämään, niin kyllähän sitä himottaisi saada tuollainen faceliftattu 1.8t, jos TurboPilot -mallia olisi vielä mahdollisuus saada tuohon 30000 euron pintaan
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Ruisku"
- Viestit: 111
- Liittynyt: Ma Syys 18, 2006 21:23
- Paikkakunta: Savo
Varmasti tulee kyllä ppc hankittua, mutta on tällä hetkellä autokatos (Saabille) rakenteilla ja meneepi käyttörahat kaikki tuohon projektiin.
Juuri sen takia hommasin Saapikkaan tuolla 1.8t -myllyllä, kun havaitsin, notta siihen saapi samalla rahalla sen reilun 200hp kuin 2.0t -pakettiinkin.
Sinänsä on myös hall.pj:n siunaus hankinnalle, kunhan vain käteistilanne hieman tästä helpottaa (eli piharakennus valmistuu). Toivottavasti vielä tänä vuonna...
Juuri sen takia hommasin Saapikkaan tuolla 1.8t -myllyllä, kun havaitsin, notta siihen saapi samalla rahalla sen reilun 200hp kuin 2.0t -pakettiinkin.
Sinänsä on myös hall.pj:n siunaus hankinnalle, kunhan vain käteistilanne hieman tästä helpottaa (eli piharakennus valmistuu). Toivottavasti vielä tänä vuonna...
- SAAB 9³ SS 1.8t A5 '07 SCH BSR -
BSR
Kyselin hintaa Steg 1:lle. Auto on SS 2.t. 126 kW. Hinta 882€ joka sisältää asennuksen DOC POWERILLA! Kannattaako tämä 175/204 hv 265/300Nm muutos hinta/laatu??
Asentaneet, kommentteja!!
PS. Muistaakseni nimimerkki MIMMI kirjoitti jossain osiossa itse asentamisesta,että pahimmassa tapauksessa "jos mämmii koko homman", liitin esim. iirtoaa kesken asennuksen OBD portista, boksista tulee "verkon paino"!!
Asentaneet, kommentteja!!
PS. Muistaakseni nimimerkki MIMMI kirjoitti jossain osiossa itse asentamisesta,että pahimmassa tapauksessa "jos mämmii koko homman", liitin esim. iirtoaa kesken asennuksen OBD portista, boksista tulee "verkon paino"!!
Miika79 tuossa jo kirjoittelikin positiivista kokemustaan 126kW tehojen nostamisesta ja pari puolituttua on myöskin kehuneet.Kannattaako tämä 175/204 hv 265/300Nm muutos hinta/laatu??
Ainahan kaikki on mahdollista, mutta jos tosissaan on asentaja joka onnistuu sähläämään liittimen irti OBD portista asennuksen aikana, niin tällaiselle on varmaankin parempi ottaa asennus liikkeessä. Itse pidän jossain määrin järkevänä auton liittämistä laturiin asennuksen ajaks,i jos ei satu olemaan uudehko akku autossa.liitin esim. iirtoaa kesken asennuksen OBD portista, boksista tulee "verkon paino"!!
Onhan tuo "asennus" tullut tehtyä varmaan parikymmentä kertaa, eikä sitä kyllä voi mitenkään sössiä, jos on varustettu sellaisella päällä, että Saabin on hankkinut...
En tiedä kunka tiukkana Doc-Power on tänään, mutta ainakin nuo pari meikäläisen ostoskertaa on hoidettu pikku neuvottelun jälkeen kohtuullisesti alennetulla hinnalla.
Ja kuten on tullut jo usein todettua, on 160 tkm takana Steg 1:llä, kaikki ongelmattomia ja riemastuttavia.
Kiva esimerkki firman asenteesta tuo uudemmaan mallin tehonlisäys, sai 11 hv ja 20 Nm (tai jotain sinne päin ) ilmaiseksi päivityksen yhteydessä.
Jo tuonkin eron huomaa, puhumattakaan erosta alkuperäiseen.
En tiedä kunka tiukkana Doc-Power on tänään, mutta ainakin nuo pari meikäläisen ostoskertaa on hoidettu pikku neuvottelun jälkeen kohtuullisesti alennetulla hinnalla.
Ja kuten on tullut jo usein todettua, on 160 tkm takana Steg 1:llä, kaikki ongelmattomia ja riemastuttavia.
Kiva esimerkki firman asenteesta tuo uudemmaan mallin tehonlisäys, sai 11 hv ja 20 Nm (tai jotain sinne päin ) ilmaiseksi päivityksen yhteydessä.
Jo tuonkin eron huomaa, puhumattakaan erosta alkuperäiseen.
9-3 2.0t 5d 2001 -> SS 1.8tA+ 2004 -> SC 1.8 tA+ Vector 07 -> pakko vaihtaa merkkiä, kun nelikko diesel farmaria ei AUTOna ole
Mielenkiintoista keskustelua BSR:n pojat / tytöt on ainakin tehneet jotain oikein, sillä heillä on nykyään edustava byro toisin kun Nordic:n ja Maptunin kaverit asustaa vielä(kin) "murjuissa". Ainakin markkinointi on hallussa. 9-5 palstalla kaverit tuskastelee kun ei näitä Nordic:n kustomoituja softia saa vaikka luvattu on.. Vaikuttaa siltä että kaverit on joko yli työllistettyjä tai siirtyneen toisiin hommiin.
Kuten tiedämme BSR:n PPC2:nen on loistava tuote, jolla voi helposti asentaa ja poistaa softan. Epäonnistuminen asennuksessa vaatii jo yrittämistä Jos tavoite on tyytyä Stage 1 tasolle eikä ala sen enempää "säätämään", niin BRS on minusta ehdottamasti oikea valinta.
Kuten tiedämme BSR:n PPC2:nen on loistava tuote, jolla voi helposti asentaa ja poistaa softan. Epäonnistuminen asennuksessa vaatii jo yrittämistä Jos tavoite on tyytyä Stage 1 tasolle eikä ala sen enempää "säätämään", niin BRS on minusta ehdottamasti oikea valinta.
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Joo, BSR:n Rolf Linde & muut yhtiön työntekijät osaavat todellakin markkinoinnin, jopa muita Saab -virityspuljuja paremmin. Siksi he ovat saaneet kuuluisuutta Saabia, Volvoa ja VAG -autojaan virittävien keskuudessa.eklunto1 kirjoitti:Mielenkiintoista keskustelua BSR:n pojat / tytöt on ainakin tehneet jotain oikein, sillä heillä on nykyään edustava byro toisin kun Nordic:n ja Maptunin kaverit asustaa vielä(kin) "murjuissa". Ainakin markkinointi on hallussa. 9-5 palstalla kaverit tuskastelee kun ei näitä Nordic:n kustomoituja softia saa vaikka luvattu on.. Vaikuttaa siltä että kaverit on joko yli työllistettyjä tai siirtyneen toisiin hommiin.
Kuten tiedämme BSR:n PPC2:nen on loistava tuote, jolla voi helposti asentaa ja poistaa softan. Epäonnistuminen asennuksessa vaatii jo yrittämistä Jos tavoite on tyytyä Stage 1 tasolle eikä ala sen enempää "säätämään", niin BSR on minusta ehdottamasti oikea valinta.
Mitä tulee autojen softiin, niin BSR:ltä pystyy ostamaan ainoastaan ns. bulkkisoftaa, eli steg 1->steg 3 (joissain tapauksissa jopa steg 4-5). Tietääkseni ns. custom -softia ei ole mahdollista saada, ellei sitten kuulu yhtiön työntekijöiden tuttavapiiriin. Maptunilta ja Nordicilta voi sen sijaan tilata myös custom -softia oman autonsa kokoonpanon mukaisesti, mutta tässäkin olisi hyvä, että softa olisi tehty autolle, eikä ainoastaan omistajan virityspuljulle ilmoittamalle kokoonpanolle.
Eli BSR:n plussat:
+hyvä markkinointi tekee yhtiölle positiivista julkisuutta
+PPC -laite ylivoimainen käyttömukavuudeltaan boksin fyysiseen vaihtoon nähden
+bulkkisoftat, joiden pitäisi toimia autossa kuin autossa, jos virittää autoaan säntillisesti, eli "ainoastaan" steg 1-3. BSR on ilmeisesti tehnyt tässä strategisen päätöksen keskittyä "vakiosoftiin", jotta ei tarvitse kuluttaa aikaa custom -softien tekemiseen ja sen jälkeen vielä kuunnella asiakkaiden mahdollisia v*ttu*luja, että "v*ttu tää mitään toimi!". Toisaalta ihan viisas päätös
Miinuksena voisi mainita nimenomaan tuon custom -softien saamisen puutteen + muita juttuja esim. Trionic 5 NG900/OG9-3 steg 3 -softassa, mutta jääköön ne tässä nyt mainitsematta
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki