Kaipaamaan jäin:
- - tätä foorumia. V***o-foorumi on lähinnä iso surullinen vitsi tähän verrattuna
- persoonallista autoa, joka tosin johtuu pitkälti pienistä myyntimääristä
- Night Panel-mittaristovaloa
- epälineaarista nopeusmittaria
- reipasta urheiluhenkisyyttä (jota luovat osaltaan ohjauksen vetely kiihdytettäessä ja kovahkot rengasäänet)
- pientä kääntösädettä uuteen verrattuna
AlfaRomeo 159 Sportwagon JTDm Q-tronic
- numerojen mukaan tehokas, todellisuudessa onneton verrattuna 1.9 TiDS + Hirsch
- hirveä ajoergonomia
- mittaristosta ei saanut mitään selvää
- pieni ja hankala tavaratila
VW Touran 2.0 TDI 125 kW Highline DSG-automaatti
- no ei. Tosin DSG oli kiva
VW 2.0 Passat TDI PowerDiesel Comfortline 125 kW DSG-automaatti
- volkkari
+ hyvät tilat tosin ja eritoteten iso tavaratila
- nopeusmittarista ei saanut selvää paljoako oikein ajetaan
+ DSG on hyvä
Citroen HDi 170 Exclusive Break Automaatti
+ iso
- iso kuin lehmä
- tynnyrisauna
- sitikan ohjaus on parhaimmillaankin epämääräinen
Saab 9-3 SC [T]TiDS 1.9 Sentronic [XWD]
- tyhjästä on hieman huono nyhjäistä
- ei uskalla jäädä odottelemaan syksyyn, kun nykyisen auton arvo putoaa lähes silmissä
Kuten varmaan huomaattekin, valintakriteerinä oli min. 125 kW + diesel + automaatti + farmari (+ tietysti hinta), joka rajasi hieman valikoimaa
Että näin tällä kertaa. Varmaan uutta 9-3:stakin alkaa saamaan siinä vaiheessa kun nyt hankittu kiesi on menossa vaihtoon.