Korjausinfoa takaripustuksen napseeseen (hitaassavauhdissa)
Re: Korjausinfoa takaripustuksen napseeseen (hitaassavauhdissa)
Uteliaana (nuukana) ihmisenä kyselin hieman lisää hintoja, soitin mm. Ouluun Aineelle jossa hintana pidetään nykyään 144e ja tosiaan vielä viime vuonna se oli ollut noin 70e. Edes bensa ei ole kallistunut noin paljon.
Tähän mennessä halvimmat noteeraukset muuten: Saab uusi 99e, purku 55e ja sieltä kuoliaaksi vaietun sukuhaaran puolelta tarvikeosana Opeliin 75e. Taidan käydä naamioituneena ostamassa sen Opel-osan .
Mutta eikö kukaan ole tosiaan itse vaihtanut ko. osaa?
Tähän mennessä halvimmat noteeraukset muuten: Saab uusi 99e, purku 55e ja sieltä kuoliaaksi vaietun sukuhaaran puolelta tarvikeosana Opeliin 75e. Taidan käydä naamioituneena ostamassa sen Opel-osan .
Mutta eikö kukaan ole tosiaan itse vaihtanut ko. osaa?
(ex => 99 GL (ex petro) -80, 900 GL -81, 9000i -88, 900 GL -87, 9-3 ss 2.0t A -03, 9-5 wagon 2.0t A -02), 9-3 SC 1.8t A -08, 900S 2,0t -97
Re: Korjausinfoa takaripustuksen napseeseen (hitaassavauhdissa)
Itselläni oli päinvastoin. Opelin tukivarsi oli tuplaten kalliimpi kuin Saabin. Opeliksiinko noita saa jo tarvikkeena? Tokkopa tuo alkuperäistä huonompi on.ilra kirjoitti:Uteliaana (nuukana) ihmisenä kyselin hieman lisää hintoja, soitin mm. Ouluun Aineelle jossa hintana pidetään nykyään 144e ja tosiaan vielä viime vuonna se oli ollut noin 70e. Edes bensa ei ole kallistunut noin paljon.
Tähän mennessä halvimmat noteeraukset muuten: Saab uusi 99e, purku 55e ja sieltä kuoliaaksi vaietun sukuhaaran puolelta tarvikeosana Opeliin 75e. Taidan käydä naamioituneena ostamassa sen Opel-osan .
Mutta eikö kukaan ole tosiaan itse vaihtanut ko. osaa?
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: Korjausinfoa takaripustuksen napseeseen (hitaassavauhdissa)
Aika käsittämätöntä hinnoittelupolitiikkaa mutta minkäs teet. Pitää kuitenkin vielä kysäistä tuolta Automuovista ennenkuin tekee mtään harkitsematonta .
Pitää myös näemmä alkaa etsiskelemään torx-hylsyjä ja toista tunkkia. Kiitokset vinkistä.
Pitää myös näemmä alkaa etsiskelemään torx-hylsyjä ja toista tunkkia. Kiitokset vinkistä.
(ex => 99 GL (ex petro) -80, 900 GL -81, 9000i -88, 900 GL -87, 9-3 ss 2.0t A -03, 9-5 wagon 2.0t A -02), 9-3 SC 1.8t A -08, 900S 2,0t -97
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Korjausinfoa takaripustuksen napseeseen (hitaassavauhdissa)
Senköhän takia minullekin asennettiin 90000 km:n huollossa Magneetissa Opelin osa, koska ne ovat kalliimpiatsaarela kirjoitti:Itselläni oli päinvastoin. Opelin tukivarsi oli tuplaten kalliimpi kuin Saabin. Opeliksiinko noita saa jo tarvikkeena? Tokkopa tuo alkuperäistä huonompi on.
Se tarvikeosahan voi olla alkuperäisvalmistajalta, mutta myydään vain valmistajan tai jakelijan paketissa, eikä alkuperäisessä "merkkiosapaketissaan".
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Re: Korjausinfoa takaripustuksen napseeseen (hitaassavauhdissa)
Tuohon öljyämiseen löytyi myös kielteinen kommentti googlella, tosin motonetin foorumilta: http://www.motonet.fi/phpBB2/viewtopic. ... 2e972#8832cbm kirjoitti:Mitä öljyä olette ruiskuttaneet niveleen? Mobil 1:stä vai jotain ihan muuta?tuomjussi kirjoitti:... Äänen ja lisää kulumisen voi pysäyttää voitelemalla nivelen ohuella öljyllä apteekista ostettavalla injektioruiskulla ja neulalla. (kokoluokka hevonen) Sillä kun survaisee rasvaa kumin läpi muutaman millilitran, niin ääni häviää ja kuluminen pysähtyy ...
Re: Korjausinfoa takaripustuksen napseeseen (hitaassavauhdissa)
Satun tuntemaan erään mekaanikon jonka kanssa asiasta oli puhetta. Tuo kumin reijitys ja rasvaus on ihan normi huoltotoimenpide myös merkkikorjaamoissa (Saabin korjaamoista en tiedä) tällaisiin oireisiin. Kumi toki paikataan jotta sinne ei likaa pääse. Siihen en osaa sanoa kuinka pian operaatio pitää tehdä uudelleen jos tuolle tielle lähtee.
-Mscrnt-
Re: Korjausinfoa takaripustuksen napseeseen (hitaassavauhdissa)
Osat hankittu 75 e/kpl tarvikkeena, en sitten viitsinyt naamioitua vaikka Opel osia ovatkin.
Onko tietoa minkä kokoiset Torx-hylsyt tarvitsen tuohon vaihtoon ja tarvitaanko siihen kaksi samankokoista vai onko eripäissä erikokoiset.
Onko tietoa minkä kokoiset Torx-hylsyt tarvitsen tuohon vaihtoon ja tarvitaanko siihen kaksi samankokoista vai onko eripäissä erikokoiset.
(ex => 99 GL (ex petro) -80, 900 GL -81, 9000i -88, 900 GL -87, 9-3 ss 2.0t A -03, 9-5 wagon 2.0t A -02), 9-3 SC 1.8t A -08, 900S 2,0t -97