9-3 SC -05 Takapuskuri ongelmat

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
juha kyto
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: To Syys 06, 2007 09:54

9-3 SC -05 Takapuskuri ongelmat

Viesti Kirjoittaja juha kyto »

Onko muilla huomiota samanlaisesta ongelmasta. Pikapesussa molemmat takapuskurin pää vääntyivät irti, tuntui kiinnitys olevan todella heikko.
GM vastasi reklamaatioon, että ei kuulu takuuseen, koska ei ole tiedossa muita vastaavia tapauksia. Länsiauto myönsi kyllä tiedostavansa ongelman. Vastatkaa, että saadaan isot vastuuseen!
Twarrior
"Viggen"
Viestit: 599
Liittynyt: Pe Maalis 02, 2007 17:16

Viesti Kirjoittaja Twarrior »

ei tietoa, kun en käytä autoa pikapesussa tai missään muussakaan koneellisessa pesurissa. Sienellä pestäessä ei listat ole irtoilleet :wink:
BMW 325i E90 MysticBlau, BMW 116i E81 Alpinweiss

Ex. Baijer 330dT E91, 325iA E90, 316ti E36;Ex. SAAB 95STW, 93 SportSedan MY05
#3261
agios
"Aero"
Viestit: 381
Liittynyt: Ke Loka 05, 2005 00:36
Paikkakunta: uusimaa

Viesti Kirjoittaja agios »

Niin mitkä siitä irtoili. Minä nimittäin käytän harjapesussa. Osaanpas sitten katsoa tarkemmin.
juha kyto
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: To Syys 06, 2007 09:54

Viesti Kirjoittaja juha kyto »

agios kirjoitti:Niin mitkä siitä irtoili. Minä nimittäin käytän harjapesussa. Osaanpas sitten katsoa tarkemmin.
Takapuskuri päättyy "teräväksi" kolmioksi pyöräkoteloiden kohdalla, ja kyseinen kohdan kiinnitys oli puutteellinen, elikkä molemmat puolet "ärvöttivät" ulospäin.
Poikarukka
"Hirsch"
Viestit: 893
Liittynyt: To Touko 10, 2007 16:17
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Poikarukka »

Ei ole kyllä moista kertaakaan ole tehnyt minulla. Nuita logojahan on irtoillu harjapesussa joillakuilla...
Mscrnt
Matalapaineturbo
Viestit: 181
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 11:15

Viesti Kirjoittaja Mscrnt »

GM vastasi reklamaatioon, että ei kuulu takuuseen, koska ei ole tiedossa muita vastaavia tapauksia.
No voi v**tu mikä perustelu... Ihan maalaisjärjellä ajateltuna, kantakoon vastuun ja korjatkoon paskansa. :lol:
-Mscrnt-
Vastaa Viestiin