Voihan vilkku!

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Avatar
Recon
"Turbo"
Viestit: 210
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 08:46
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Voihan vilkku!

Viesti Kirjoittaja Recon »

Tuo väärään suuntaan vilkuttelu on nyt sitten loppunut CIM-yksikön vaihdon jälkeen.

Alunperin mulla cruise tipahteli pois päältä. Ei virta, vaan asetettu nopeus. Muistiin ei jäänyt asetettua nopeutta. Eli käyttäytyi kuin olisi tehnyt virtakatkon. Tämä korjautui vilkkuviiksen vaihdolla ja joitakin viikkoja tämän jälkeen alkoi nuo väärään suuntaan vilkutukset.

Väärään suuntaan vilkutus tapahtui aina niin päin, kun ratti ja viiksi palautui oikealta, alkoi vilkutus vasemmalle viiksen ollessa keskiasennossa. Tämän sai lakkaamaan antamalla oikealle vilkkua kerran tai kaksi.

Nyt ollaan menossa TidS:n imusarjan vaihtoon ja samalla katotaan tuo vieras ääni jakopäässä. Tällä kertaa eri huoltoliikkeessä. Noita imusarja/pyörreläppä-vikoja korjataan takuuseen 3-vuotiaaksi asti. Pyörän suuntaukset joudun tietysti kustantamaan itse (vas. eturengas kuluu keskeltä). Meni off topic, mutta laitan tuloksia sitten oikeille topiceille.
SC TTiD Aero Hirsch -09 A6
ex:
SC TTiD Vector Active -08 A6 RIP
SC TiDS Linear -06 M6
SS 1.8t Linear -04 M6
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Re: Voihan vilkku!

Viesti Kirjoittaja Bob »

TA kirjoitti:Lue vielä uudelleen lähettämäni linkin keskustelu. Kysymys oli omalla kohdallani nimenomaan väärään suuntaan vilkuttelusta. Se rusahdus oli vaan ylimääräinen äänitehoste.


Edit: Typot
Oho, sori - olit tosiaan maininnut väärään suuntaa vilkuttelusta - minä kuitenkin vastasin vain rusahtavaan ääneen, kun väärään suuntaa vilkuttelusta ei itsellä ollut/ole mitään havaintoa ja se jäi siten täysin huomiotta.
TA
"Ruisku"
Viestit: 126
Liittynyt: To Tammi 27, 2005 18:30
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Voihan vilkku!

Viesti Kirjoittaja TA »

Bob: Ei se mitään eikä minulla edes ollut tarkoitus mitenkään "päteä" asiassa. Oli vaan niin vahva muistikuva siitä, että autoit jo vuonna 2005 monessa asiassa foorumilla, mukaanlukien ko. jutussa, että oli suorastaan pakko tonkia vanha juttu taas esiin. Ja asiahan meni aivan kuten tuossa yllä totesitkin, joten ei ihme ettei ollut jäänyt muistikuvaa.
Ristom
"Hölösuu"
Viestit: 1714
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:54

Re: Voihan vilkku!

Viesti Kirjoittaja Ristom »

Recon kirjoitti:Tuo väärään suuntaan vilkuttelu on nyt sitten loppunut CIM-yksikön vaihdon jälkeen.

Väärään suuntaan vilkutus tapahtui aina niin päin, kun ratti ja viiksi palautui oikealta, alkoi vilkutus vasemmalle viiksen ollessa keskiasennossa. Tämän sai lakkaamaan antamalla oikealle vilkkua kerran tai kaksi.
Kolmella yksilöllä, mukaanlukien nykyinen, väärän suunnan vilkutuksissa on itsellä aina myös vilkkuvipu kääntynyt sinne toiseen suuntaan.
Vastaa Viestiin