Hyvästi jääkää toistaiseksi

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
Joni 9-3
"Tuplakaasari"
Viestit: 75
Liittynyt: La Tammi 29, 2005 13:09
Paikkakunta: ESPOO

Hyvästi jääkää toistaiseksi

Viesti Kirjoittaja Joni 9-3 »

Taakse jäi viimeiset reissut 9-3:lla. Alle vaihtuu Volvo V70. Katsotaan tuleeko paluu takaisin tänne muutaman vuoden sisällä.

Kiitos hyvästä forumista ylläpitäjille ja kiitos myös käyttäjille fiksuista kommenteista.
Marko A
"Hölösuu"
Viestit: 2897
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 04:50
Viesti:

Re: Hyvästi jääkää toistaiseksi

Viesti Kirjoittaja Marko A »

Onnea uudesta autosta ja kiva kuulla että viihdyit! Saabistina toivotaan, että palaat taas "ruotuun" jossain vaiheessa ;) Hyvän valinnan teit tulevaksi ajokiksi. Mielenkiinnosta, kerro hieman speksejä (uusi, käytetty, kone, vetotapa jne) ja syitä vaihtoon (perheen lisäys yms) ?
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Joni 9-3
"Tuplakaasari"
Viestit: 75
Liittynyt: La Tammi 29, 2005 13:09
Paikkakunta: ESPOO

Re: Hyvästi jääkää toistaiseksi

Viesti Kirjoittaja Joni 9-3 »

2.4 automaatti. Liisarilla kun ajelee niin kolmen vuoden välein nämä valinnat tulee vastaan. Tilaa ei todellakaan olisi ollut tarpeen tuon vertaa, mutta meillä oli jäänyt eräältä henkilöltä taloon hyvin vähän ajettu tuollainen yksilö. Sattuipa vielä niin, että kustannut oli itselle halvempi kuin nykyisessä. Ei ollut kovin vaikea perustella valintaa itselle. Auto siis vuosimallia 2007 näitä Classic-varusteltuja.
MRe
"Aero"
Viestit: 375
Liittynyt: Ke Joulu 14, 2005 11:20

Re: Hyvästi jääkää toistaiseksi

Viesti Kirjoittaja MRe »

Mullahan tapahtui vastaava vaihto tuossa jussin alla ja lähinnä siitä syystä ettei Saabilla ollut silloin tarjota sellaista mallia, jonka olisin halunnut. Nykyisiä hintoja katsellessa ei myöskään ole (vielä) tullut paha mieli.

Enivei, voisikohan Saabin ja Volvon risteyttää? Itse valitsisin seuraavat ominaisuudet:

- Nightpanel (Saab)
- Tavaratilan peiton loistava "puoliasento" (Saab SC)
- Pirteys (Saab; Saab SC TIDS Hirsch aut. vs. V70 D5 AWD Classic BSR aut.)
- Persoonallisuus (Saab)
- Sähköpenkit avainmuistilla (V70)
- Polttoainelämmittimen "äly" eli ajastimeen laitetaan oletettu lähtöaika eikä lämppärin käynnistysaika (V70)
- Audio (ei kumpikaan, pakko virityttää itse)
- Penkit + ajoasento (V70, Saab oli MY05)
- Sisätilat (V70)
- Tavaratila (Saab; tavaratila V70:ssä numeroina suurempi, mutta matalampi)
- Koko (V70, mm. juuri sen verran leveämpi, että katolle menee suksitelineet rinnan)
- Kääntösäde & ketteryys (Saab)
- Ajomukavuus maantiellä (V70)
- Ajotuntuma (Saab)
- Käyttäjäfoorumi (Saab kirkkaasti)
- "Pissapojat" edessä ja etenkin takana (V70)
- Vakionopeudensäätimen ohjaus (V70; rattinapit)

Mitä muuta? Kulutus Saabilla pienempi, mutta kevyempi autokin.
Vastaa Viestiin