Kaasujalka puutuu

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
MarkusJ
"Turbo"
Viestit: 275
Liittynyt: To Elo 28, 2003 19:09
Paikkakunta: Lahti

Re: Kaasujalka puutuu

Viesti Kirjoittaja MarkusJ »

Ongelma ratkaistu. Tulin siihen tulokseen että varsinainen ongelma oli turhan herkkä kaasupoljin, jolloin jalkaa täytyy jännittää jatkuvasti ettei survaise liian syvälle. Liimasin polkimen vieressä olevaan muovipintaan huopakaistaleen johon kengänsyrjällä helppo nojata 8)
9-3 SS 1.8t
ptpjok
Matalapaineturbo
Viestit: 154
Liittynyt: Ke Syys 14, 2005 17:26
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Kaasujalka puutuu

Viesti Kirjoittaja ptpjok »

Oon reilusti yli 5-kymppinen ja minun parin viime vuoden kokemukset 93ss vs vaimon V50. Saab 93ss 1000km pelkällä tankkaustauolla useampi työreissu ruottiin tornion kautta eikä tunnu missään! Vvvvo V50 kaksi lapin reissua perheen kaa: ristiselkä joka kerta kipeänä puolimatkasta alkaen, vaikka perheen kaa stopattava 2..3 kertaa. V50:ssä kovemmat penkit plus riittämätön ristiselän tuen säätö! (Lieneekö psykologista? :oops: )
93SS_1.8t_BSRstage1<-900i2.3_Talladega<-900i16<-900<-xxx<-96V4<-xxx
Poikarukka
"Hirsch"
Viestit: 893
Liittynyt: To Touko 10, 2007 16:17
Paikkakunta: Porvoo

Re: Kaasujalka puutuu

Viesti Kirjoittaja Poikarukka »

Ei tarvitse olla paljosta kiinni, että joku asia alkaa tuntumaan epämiellyttävältä. Saabin penkki sopii ainakin minun rakenteelle täydellisesti. Roi-hki väliä ajanut ja taukoa ei tarvitse muuta kuin tankkaukseen. Toki muista syistä niitä pidän myös. Penkeissä suorastaan lepää. Pitemmällä ajolla pieni säätö kesken matkan auttaa taas jatkamaan. Yksi asia hieman ärsyttää minua. niskatukea ei saa säädettyä. Kai se on tieten jotenki turvallisuuden takia siihen juuri niin sijoitettu. Haluasin säätää sitä taakse päin. Työntää päätä ihan pikkusen liikaa eteen ja asento jää pientä säätöä vaille täydelliseksi. Kiusa se on pienikin kiusa ja kun mieli alkaa siihen keskittyä..
Vastaa Viestiin