Avain ei pelaa?

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
ch
"Kaasari"
Viestit: 46
Liittynyt: Ti Heinä 03, 2007 07:32

Avain ei pelaa?

Viesti Kirjoittaja ch »

Termos!

Olikos tuossa tutissa patterit?
Että pitäis vaihtaa, jos lakkasi toimimasta tehtävässään?
Itse vaihdettavissa?

Toimenpiteet vaihdon jälkeen?

Vai onko tässä nyt joku muu ongelma, kun ei saapas aukene? Mikä?

Toinen tutti kuitenkin pelaa - onneksi...
Datariver
"Tuplakaasari"
Viestit: 88
Liittynyt: Su Syys 02, 2007 22:23
Paikkakunta: Lahti

Re: Avain ei pelaa?

Viesti Kirjoittaja Datariver »

Patterilta kovasti vaikuttaa. Itse en tiedä miten vaihdetaan kun ei ole vastaavaa onkkelmaa tullut kohdalle. Joskus oli sellainen ongelma kun otin avaimen pois virtalukosta niin rattilukko ei mennyt päälle ja jos ovet painoi avaimesta lukkoon niin ne eivät enää auenneet. Toimimaan sain kun avasin oven ihan avaimella mikä on tutin sisällä ja käytin tutin virtalukossa ja pois niin kauan että rattilukko naksahti.
Saab 9-3 SS

http://www.cclahti.com" target="_blank
ysi-3
"Ruisku"
Viestit: 107
Liittynyt: Ke Heinä 20, 2005 13:03

Re: Avain ei pelaa?

Viesti Kirjoittaja ysi-3 »

Patterin saa vaihdettua itse, kun ottaa avaimen pois avaimen sisältä elikkä painaa sitä saabin logoa ja vetää avaimen perästä, sitten kääntää lovesta vaikka meisselillä ja avain halkeaa. Ei ainakaan minulla tarvinut tehdä mitään avaimen tunnistusta kuten esim. vanhemmassa ysikolmosessa. Patterin tyyppi on cr2032
Mscrnt
Matalapaineturbo
Viestit: 181
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 11:15

Re: Avain ei pelaa?

Viesti Kirjoittaja Mscrnt »

Tänään aamulla kävi niin, että toisen avaimen namiskoita painellessa mitään ei tapahtunut. Toisella avaimella lukot aukes. No nyt "viallista" avainta kokeillessa ovet taas aukesivat ja menivät lukkoon. Avaimet on tuossa taannoin vaihettu kokonaan uuteen, joten luulisi siinä olevan yhtä tuoreet paristot. Voishan tuota kuitenkin varmuuden vuoksi vaihtaa ne tuoreisiin. Tietääpähän sitten onko vika paristossa, avaimessa tai jossain muussa. Ihmetyttää vain, että jos patteri on loppu niin yllättäen se taas toimiikin...
-Mscrnt-
Vastaa Viestiin