Eski kirjoitti:Kävin koeajamassa 9-3 Aeron ja samalla tutkailin noita sisätiloja pikaisesti, niin ainostaan jalkatilat on 9-5:ssa paremmat. Lasten kuljetuksessa ongelmaksi muodustuu, että turvaistuimella/korokkeella nenä menosuuntaan istuva juniori potkii etupenkkiläisiä selkään. Tätä ongelmaa ei ole 9-5:ssa ollut (vanhassa 9-3:ssa oli). Tavaratilan käytettävyys on 9-3:ssa sikäli parempi, kun "hattuhyllyn" alle jäävä tila on korkeampi ja taittuva pohjanjakaja on kyllä kätevä keksintö. 9-5:n liukulattialla taas ei tee yhtään mitään.
9-3:n ajettavuus liukkaalla talvikelillä teki vaikutuksen, melkein tekisi mieli sanoa, että 9-3 on parempi ajaa kuin 9-5
Eski
Eilen kävin kokeilemassa autoa ja täytyy sanoa että todella positiivinen kuva pelistä jäi. Ajo-ominaisuudet täysin toiselta planeetalta kun ng900/og93:ssa ja selvästi isommat tilat kabiinissa kuin vanhassa kolkissa.
Moottori ja vaihteisto toimivat täsmällisesti, voimaa riittävästi ainakin näille keleille ja saahan siitä sen täystehoisen lastulla jos haluaa.
Tavaratila on vähemmän joustava tietenkin kun vanhemmassa kolkissa, mutta vaunut mahtuvat ja lisäksi vielä muutakin tavaraa niin että viikonloppureissuun lasten kanssa on helppo lähteä. Toki tilaa voisi lisääkin olla, mutta farkut ei henkilökohtaisesti miellytä ja merkkiäkään en halua vaihtaa...
Varustelu kohdallaan ja väliraha vanhaan satkuun järjellisellä tasolla, joten kaupat tuli!