Tankkaus ja hälytin...

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Sininen Paroni
Matalapaineturbo
Viestit: 171
Liittynyt: To Loka 19, 2006 23:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tankkaus ja hälytin...

Viesti Kirjoittaja Sininen Paroni »

Tarkista akku... :lol:
Eiks se ole se vakiotoimenpide näissä "kummallisissa" sähkövioissa... :?:
tomtom
"Tuplakaasari"
Viestit: 74
Liittynyt: Su Maalis 14, 2004 12:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tankkaus ja hälytin...

Viesti Kirjoittaja tomtom »

Mimmi kirjoitti:
tomtom kirjoitti:En ole tässä kerennyt perehtymään enempää hetkeen, mutta pitää sitten seuraavana vapaana käydä Laakkosella vaikka kääntymässä ja kysyä tuosta Techillä tutkimisesta.
Tainut vierähtää hieman pidempi hetki tai sitten paikkakunta on vaihtunut huomaamatta. Laakkonen ei huolla/korjaa/myy Saabeja PKS.
Eikö? No enpä ole huomannu kattoa edes mitä siinä seinässä lukee :) Siinä Hertsikassa olen käyny kun kerenny... Oli kai se Laakkonen sekin joskus?
EX-9-3 SS 1,8t BSR Stage 2 + OEM Isot Jarrut
orkkisjarrut myytävänä!!
uusi93
"Aero"
Viestit: 462
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 09:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tankkaus ja hälytin...

Viesti Kirjoittaja uusi93 »

Sininen Paroni kirjoitti:Eikö? No enpä ole huomannu kattoa edes mitä siinä seinässä lukee :) Siinä Hertsikassa olen käyny kun kerenny... Oli kai se Laakkonen sekin joskus?
On siellä Laakkonenkin... Hmm, vai onko enää samassa paikassa kuin aikaisemmin? No joka tapauksessa Saab-liike (tai ainakin valtuutettu) siellä on LänsiAuto. Ja on viereinen talo kuin missä Laakkonen oli/on.

Niin oliko tämä auto ihan alkuperäinen Suomi-Auto? Ihan vain tuon hälyn asetusten puolesta kiinnostaa tietää.
tomtom
"Tuplakaasari"
Viestit: 74
Liittynyt: Su Maalis 14, 2004 12:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tankkaus ja hälytin...

Viesti Kirjoittaja tomtom »

Länsi-Autohan se tosian taitaa ollakkin... Jotenkin vaan jäänyt päähän vuosien takaa että Saabi on Laakkosella ja kummitteli mielessä.

On Suomi-auto juu.
EX-9-3 SS 1,8t BSR Stage 2 + OEM Isot Jarrut
orkkisjarrut myytävänä!!
tniemi
"Kaasari"
Viestit: 16
Liittynyt: To Huhti 29, 2004 10:48

Re: Tankkaus ja hälytin...

Viesti Kirjoittaja tniemi »

uusi93 kirjoitti:
Saabel kirjoitti:Onko mahdollista, että se on joku ohjelmallinen juttu, joka laitetaan automaattisesti toisissa maissa päälle?
Mun muistaakseni tuon pystyy Tech2:lla säätämään. Eli että meneekö häly päälle vain kaukosäätimestä vai myös tietyn ajan kuluttua. Mutta Suomalaisissa autoissa ei pitäisi olla automaattisesti päällä, toki jos et ole ensimmäinen omistaja niin sen on voinut haluta päälle (tai laitettu "vahingossa").
Itselläni meni vanhassa 9-3:ssa (vm. 03) myös hälytin automaattisesti päälle. Hälytin alkaa huutamaan myös jos et lukitse ovia ja joku istuu autossa sisällä... sisätutka havaitsee autossa liikettä ja se riittää... sekin on koettu autoa tankatessa :? Uudessä 9-3:ssa se ei ainakaan mulla ollut aktiivisena.

Mutta tosiaan, sen saa ohjelmoitua TECH:lla.
Vastaa Viestiin