Rica PPC käyttökokemuksia kaivataan.

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
mordai
"Turbo"
Viestit: 254
Liittynyt: La Huhti 17, 2004 20:02
Paikkakunta: Helsinki

Rica PPC käyttökokemuksia kaivataan.

Viesti Kirjoittaja mordai »

Tuolla aikaisemmassa ketjussa oli tiukkaa keskustelua tuosta Rica vs. BSR PPC "softaamisesta".
Tuliko siitä kimppatilauksesta mitään?
Kaikki käyttökokemukset Rican suhteen ovat tervetulleita, koska olen sellaisen hankkimista miettimässä keväälle.

-Petsku-
9-3 SE 2.0T '01 (Myyty :( oli se vaan niiiin kiva!) Tilalla 9-3 SS 1.8t '04
Datariver
"Tuplakaasari"
Viestit: 88
Liittynyt: Su Syys 02, 2007 22:23
Paikkakunta: Lahti

Re: Rica PPC käyttökokemuksia kaivataan.

Viesti Kirjoittaja Datariver »

Ei tullut kimppatilauksesta mitään ja oma ei penkin mukaan ppc:tä kaipaakkaan. Ricasta on eniten varmaan kokemuksia volvolandian puolella. Kahdella kaverilla volvoissa rican lastu ja ovat olleet erittäin tyytyväisiä.
Saab 9-3 SS

http://www.cclahti.com" target="_blank
apu,apupoika
"Hölösuu"
Viestit: 2652
Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39

Re: Rica PPC käyttökokemuksia kaivataan.

Viesti Kirjoittaja apu,apupoika »

Datariver kirjoitti:Ei tullut kimppatilauksesta mitään ja oma ei penkin mukaan ppc:tä kaipaakkaan. Ricasta on eniten varmaan kokemuksia volvolandian puolella. Kahdella kaverilla volvoissa rican lastu ja ovat olleet erittäin tyytyväisiä.

Täytyy edelleen muistaa, että tuo Saappien softien säätäminen ei onnistu ihan heti missä tahansa ja keltä tahansa.
Itsellä ei ole "rintakarvoja" alkaa tästä asiasta luennoimaan, mutta olen alkanut uskomaan selkeää puhetta.
Datariver
"Tuplakaasari"
Viestit: 88
Liittynyt: Su Syys 02, 2007 22:23
Paikkakunta: Lahti

Re: Rica PPC käyttökokemuksia kaivataan.

Viesti Kirjoittaja Datariver »

Siinä olet ihan oikeassa, että varma on varmaa. Mutta oman käsityksen mukaan jopa bsr on ostanut softia ricalta. Rica oli mm. ensimmäinen kuka softasi volvo xc90.
Saab 9-3 SS

http://www.cclahti.com" target="_blank
apu,apupoika
"Hölösuu"
Viestit: 2652
Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39

Re: Rica PPC käyttökokemuksia kaivataan.

Viesti Kirjoittaja apu,apupoika »

Datariver kirjoitti:Siinä olet ihan oikeassa, että varma on varmaa. Mutta oman käsityksen mukaan jopa bsr on ostanut softia ricalta. Rica oli mm. ensimmäinen kuka softasi volvo xc90.
Niin Volvon, mutta melkein uskaltaisin väittää, että ei ole Saappeihin tulevia softia ostanut Ricalta.
Datariver
"Tuplakaasari"
Viestit: 88
Liittynyt: Su Syys 02, 2007 22:23
Paikkakunta: Lahti

Re: Rica PPC käyttökokemuksia kaivataan.

Viesti Kirjoittaja Datariver »

Näinhän se voi olla. Itse en tiedä kauheasti noista softa pajoista mutta bsr:stä olen kuullut kaikkein eniten ristiriitaista tietoa. No paha mennä niitä kommentoimaan millään lailla. Bsr on panostanut huomattavasti eniten brandiin. Itse pyörin eniten maptunin sivuilla. Jopa laakkosella suositeltiin mieluiten maptunia tai nordickia jos haluaa oikeasti tehoa. Maptunilla taas on huonoa ettei valikoimista löydy ppc:tä. Tuo ppc on ihan fiksu systeemi.
Saab 9-3 SS

http://www.cclahti.com" target="_blank
mordai
"Turbo"
Viestit: 254
Liittynyt: La Huhti 17, 2004 20:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rica PPC käyttökokemuksia kaivataan.

Viesti Kirjoittaja mordai »

Nimen omaan tosta ppc:stä olen myös itse kiinnostunut. Mitään älytöntä tuunausta en halua harrastaa, kun tuskin toi laatikko mitään älyttömiä kestäisi.

Onko muita kuin Rica ja BSR joilla on ppc tarjolla?
9-3 SE 2.0T '01 (Myyty :( oli se vaan niiiin kiva!) Tilalla 9-3 SS 1.8t '04
Vastaa Viestiin