Tavaratilan verkot..

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
Marko A
"Hölösuu"
Viestit: 2897
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 04:50
Viesti:

Tavaratilan verkot..

Viesti Kirjoittaja Marko A »

Kuva

Kuvassa näkyvää sivuverkkoa en ole onnistunut bongaamaan mistään lisävarustelistoista. Osaako joku kertoa tuon osanumeron/hinnan?
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Marko A
"Hölösuu"
Viestit: 2897
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 04:50
Viesti:

Re: Tavaratilan verkot..

Viesti Kirjoittaja Marko A »

Jaa, vai oisko se sama kuin sedaniin?
Cargo net: side Saab 9-3 Sports Saloon

55€ 8O Vähäkö on halapa..
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
olachka
"Kaasari"
Viestit: 30
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 13:55
Paikkakunta: Espoo

Re: Tavaratilan verkot..

Viesti Kirjoittaja olachka »

55€ 8O Vähäkö on halapa..[/quote]

Näin tuollaisia tavaratilaan meneviä verkkoja joskus motonetis, tiedä sitten kuinka sopivat mutta olivat muistaakseni huomattavasti edullisempia kuin nuo alkuperäiset. Kannattaa sieltäkin käydä katsomas jos on liike lähellä.
Ajossa: 9-3 2,8TS Aero Cabriolet -08(ka)
Ex: 9-3 SS 1.8t Sentronic -04
uusi93
"Aero"
Viestit: 462
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 09:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tavaratilan verkot..

Viesti Kirjoittaja uusi93 »

Et taida tarkoittaa samaa, mikä sopii Sedaniinkin sivulle. Tuo kuvassa näkyvä verkko on mun mielestä "verkkotasku" osanumero 32025783 ovh. 85,16€ Saabin nettisivujen hinnaston mukaan. Sivulla 16 näyttäisi olevan lisävaruste-esitteessä (eikä sivulla 30, kuten hinnasto väittää).
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Re: Tavaratilan verkot..

Viesti Kirjoittaja Bob »

Biltemassa on ihan samannäköisiä muutamalla eurolla.
JiiEe
"Kaasari"
Viestit: 43
Liittynyt: Pe Heinä 14, 2006 12:15

Re: Tavaratilan verkot..

Viesti Kirjoittaja JiiEe »

Bob puhuu asiaa; itse kaipasin SC:n tavaratilan kannen alle verkkoa, jolla saisi esim. ostoskassit pysymään taitettua kantta vasten paikoillaan. Saabilla hinta oli yli 80 € (mikä muuten huvitti myyjääkin..), joten jäi väliin siellä.

Ostin Biltemasta lähes prikulleen saman kokoisen / näköisen verkon n. neljällä eurolla, ja taittelin itse sen nurkkiin työkalupakissa olleista tarvikkeista metallikoukut ja hyvin toimii. Eli 80 €:n säästö kun itse pikkuisen näki vaivaa koukkujen osalta, ja niitäkin varmaan löytyy ainakin jokaisesta isommasta rautakaupasta valmiina omaan makuun sopivat.

Kassit ja pussit pysyy hyvin paikaoillaan ja hommassa pääsi kyllä tuntipalkoille. Suosittelen muidenkin verkkojen osalta samaa menettelyä.
Marko A
"Hölösuu"
Viestit: 2897
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 04:50
Viesti:

Re: Tavaratilan verkot..

Viesti Kirjoittaja Marko A »

Kyselin tuota sivuverkkoa. Pohjaverkko ja kassiverkko tulee M08:ssa vakiona. Tuosta kuvasta ei kiinnitys selviä, enkä moista ole missään vielä livenä nähnyt. Vaikuttais mun tarpeeseen sopivalta. Nimenomaan noin, että se on tuossa sivulla kiinni. Ei viitsis tän hintaiseen autoon alkaa kovin itse tehdä mitään osasia, jos sopivia originaaleja on tarjolla. Toki 80€ vs 4€ on järjenkäyttö sallittua!
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Vastaa Viestiin