TiD vs TiDS

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Eero Laine
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: Ke Tammi 17, 2007 12:31

Re: TiD vs TiDS

Viesti Kirjoittaja Eero Laine »

TiD 8-venttiilinen moottori kalskahtaa hyvin vanhanaikaiselta. Onko se kauhea nokivasara vai onko venttiilimäärällä tekemistä tämän ilmiön kanssa?
Janne T
"Ruisku"
Viestit: 145
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:53
Paikkakunta: Oulu

Re: TiD vs TiDS

Viesti Kirjoittaja Janne T »

Eero Laine kirjoitti:TiD 8-venttiilinen moottori kalskahtaa hyvin vanhanaikaiselta. Onko se kauhea nokivasara vai onko venttiilimäärällä tekemistä tämän ilmiön kanssa?
Riippuu hyvin pitkälti siitä, mitä tarkoitat kauhealla nokivasaralla.
Saab 9-5 2.3t Automaatti Wagon
kimppu
"Kaasari"
Viestit: 21
Liittynyt: Pe Kesä 20, 2008 12:35
Paikkakunta: miehikkälä

Re: TiD vs TiDS

Viesti Kirjoittaja kimppu »

Moro kaikille! Itsekin nyt omistan uuden TIDsin. Kauan joutu odottamaan.Yli 9 viikkoa. Malli on Vector ja sport active paketilla.Mahtava pirssi.Ja eka saabbi minulle.
kimppu
"Kaasari"
Viestit: 21
Liittynyt: Pe Kesä 20, 2008 12:35
Paikkakunta: miehikkälä

Re: TiD vs TiDS

Viesti Kirjoittaja kimppu »

Thanks!!
saab93f
"Aero"
Viestit: 448
Liittynyt: Pe Elo 15, 2003 11:49
Paikkakunta: Oulu

Re: TiD vs TiDS

Viesti Kirjoittaja saab93f »

Tervetuloa :saab: in maailmaan ja onnea uudelle autolle!!
#115
-60 93 F
-08 9-3 SC TTiD Vector Active
-99 M-B SLK 230K
Marko A
"Hölösuu"
Viestit: 2897
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 04:50
Viesti:

Re: TiD vs TiDS

Viesti Kirjoittaja Marko A »

Onnittelut Kimppu! Tervetuloa :saab: joukkoon! Kohta sullakin on se kumma virne naamalla, jota kaikki (kokemattomat) ei ymmärrä 8)
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Ristom
"Hölösuu"
Viestit: 1714
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:54

Re: TiD vs TiDS

Viesti Kirjoittaja Ristom »

Tervetuloa joukkoon iloiseen.

Onnittelut uudesta Vectorista, tuliko SS vai SC?
On se vaan namu joka tapauksessa..
Avatar
tsaarela
"Hölösuu"
Viestit: 3346
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:20
Paikkakunta: Oulu

Re: TiD vs TiDS

Viesti Kirjoittaja tsaarela »

Tuntuu, että noita S:ttömiä TiDejä ei ainakaan foorumilaisilla tunnu olevan. Olisi kiva kuulla, onko kasivenaisissa samaa pyörreläppäongelmaa kuin 16-venaisissa.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
uusi93
"Aero"
Viestit: 462
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 09:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: TiD vs TiDS

Viesti Kirjoittaja uusi93 »

tsaarela kirjoitti:Tuntuu, että noita S:ttömiä TiDejä ei ainakaan foorumilaisilla tunnu olevan. Olisi kiva kuulla, onko kasivenaisissa samaa pyörreläppäongelmaa kuin 16-venaisissa.
Yhellä hyvällä kaverilla on tollanen 120hv TiD SC vm07 ja hän on ainakin ollut tosi tyytyväinen. Mä oon tolla kans muutaman kerran ajanut ja "periaatteessa" on ihan riittävä kone tuohon autoon. Tosin oma 1.8t Hirsch on tietysti hauskempi :D

Pyörreläppäongelmasta ei ole tietoja, ainakaan kaverilla ei sitä ole ollut.
Avatar
tsaarela
"Hölösuu"
Viestit: 3346
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:20
Paikkakunta: Oulu

Re: TiD vs TiDS

Viesti Kirjoittaja tsaarela »

uusi93 kirjoitti:
tsaarela kirjoitti:Tuntuu, että noita S:ttömiä TiDejä ei ainakaan foorumilaisilla tunnu olevan. Olisi kiva kuulla, onko kasivenaisissa samaa pyörreläppäongelmaa kuin 16-venaisissa.
Yhellä hyvällä kaverilla on tollanen 120hv TiD SC vm07 ja hän on ainakin ollut tosi tyytyväinen. Mä oon tolla kans muutaman kerran ajanut ja "periaatteessa" on ihan riittävä kone tuohon autoon. Tosin oma 1.8t Hirsch on tietysti hauskempi :D

Pyörreläppäongelmasta ei ole tietoja, ainakaan kaverilla ei sitä ole ollut.
No, varovasti voisi olettaa, että mikäli kansi on eri, niin imusarjakin on silloin eri.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Vastaa Viestiin