kysymys bsr ja diisel saab 9-3 19 tids.

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
kurjo
"Kaasari"
Viestit: 12
Liittynyt: Pe Helmi 03, 2006 20:21
Paikkakunta: Loimaa

kysymys bsr ja diisel saab 9-3 19 tids.

Viesti Kirjoittaja kurjo »

Onko kellään kokemusta diisel saabin ja bsr toimivuudesta,entä hiukkassuodattimen toiminta .Auto on 2008 mallia
Tids 08
uusi93
"Aero"
Viestit: 462
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 09:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: kysymys bsr ja diisel saab 9-3 19 tids.

Viesti Kirjoittaja uusi93 »

Ei ehkä ihan vastaa kysymykseen. Mutta mulla on vähän kokemusta vastaavasta autosta Hirschin setillä. Auto oli automaatti ja peräkkäin vertailtuna tuntui liikkuvan lähes yhtä hyvin kuin TTID (tämä siis persdynolla, joten TTID omistajien ei kannata harmistua, TTID vetää alhaalta ja ylhäältä kyllä huomattavasti paremmin silti). Mitään pidempää kokeusta kuin tuo kokeilu ei valitettavasti ole, mutta seuraava auto saattaa hyvinkin olla tuollainen samanlainen, vielä vaihteisto vähän mietityttää.

Uuteen autoon en edes harkitsisi BSR:n laittamista, etenkin kun noissa dieseleissä siitä ei tietääkseni ole niin paljoa kokemuksia. Ja Hirsch:n saa muutoskatsastettua ja näin ollen se on ihan virallisesti tieliikennekäyttöön hyväksytty. En henkilökohtaisesti ymmärrä 40 000 €:n autoon 500€ säästöä tälläisessä asiassa. Hiukkassuodattimen kanssahan on joillain ollut ongelmia ihan vakioidenkin kanssa...
kurjo
"Kaasari"
Viestit: 12
Liittynyt: Pe Helmi 03, 2006 20:21
Paikkakunta: Loimaa

Re: kysymys bsr ja diisel saab 9-3 19 tids.

Viesti Kirjoittaja kurjo »

Kiitos mielipiteestäsi,edellinen autoni oli 9-3 1.8t johon hankin bsr ohjelman,mihin olin erittäin tyytyväinen,sen vuoksi bsr kiinnostaa ei niinkään hinnan vuoksija onhan siinnä se hyvä että pystyy itse asentamaan ja poistamaan helposti.
Tids 08
uusi93
"Aero"
Viestit: 462
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 09:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: kysymys bsr ja diisel saab 9-3 19 tids.

Viesti Kirjoittaja uusi93 »

kurjo kirjoitti:Kiitos mielipiteestäsi,edellinen autoni oli 9-3 1.8t johon hankin bsr ohjelman,mihin olin erittäin tyytyväinen,sen vuoksi bsr kiinnostaa ei niinkään hinnan vuoksija onhan siinnä se hyvä että pystyy itse asentamaan ja poistamaan helposti.
Tuota että saa itse poistettua en ole taas oikein ikinä ymmärtänyt. Siitähän on vain hyötyä silloin, kun ei haluta näyttää että autossa on viritys. Hirsch:n tapauksessa taas nousseet tehot lukevat rekisteriotteessa (ei tarvitse katsatuksessa jännittää) ja viritys on Saab:n hyväksymä, niin ei ole mitään syytä sitä salailla (ja itse poistaa).

Mulla taas on kokemuksia vain Hirsch:stä, jo useammassa 9-3:ssa. Tosin omat autot on aina olleet bensakoneisia.
Vastaa Viestiin