vaihteistoko hajosi.

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Turbo S
"Turbo"
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Huhti 30, 2004 19:12

Re: vaihteistoko hajosi.

Viesti Kirjoittaja Turbo S »

Ei uutta tietoa korjaamolta.Mitä kirjoitukseeni tulee niin en edelleenkään rupea käyttämään , . ja ISOJA KIRJAIMIA. hernettä nenään en ottanut.mutta jos pistän pari kirosanaa niin eiköhän joku ole kohta uskontoa minulle opettamassa jos luulet minua turkulaiseksi niin siinä vedät vesiperään. :lol:
Ristom
"Hölösuu"
Viestit: 1714
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:54

Re: vaihteistoko hajosi.

Viesti Kirjoittaja Ristom »

Eikö siellä ollut mitään vikakoodeja?

Pystyikö autolla ajamaan ollenkaan?
Limp home-tilassa M-asennossa aski antaa käyttää 2. vaihdetta ja D:llä vitosta. Sopiiko kuvaukseen?

Onni onnettomuudessa, että olet ostanut auton liikkeestä, jolloin sinulla kuluttajana on 6kk takuu ostoksellesi, ainakin osittainen.

(Turkulais-asia oli viittaus siihen Viron kaverin kohtuu hyvään suomeen. No, se siitä.)
Turbo S
"Turbo"
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Huhti 30, 2004 19:12

Re: vaihteistoko hajosi.

Viesti Kirjoittaja Turbo S »

Ei vikakoodeja auto oli liikkunut kylmänä sen verran että saivat nosturille.Muuten ei pysty ajamaan.Ei liiku mihinkään. Huomenna purkavat koko laatikon.On liike luvannut korvata koko homman toivottavasti.Onhan minulla mahdollisuus purkaa kauppakin.Huoltomies epäilee että öljynpaineet hukassa.
Turbo S
"Turbo"
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Huhti 30, 2004 19:12

Re: vaihteistoko hajosi.

Viesti Kirjoittaja Turbo S »

Moro nyt on vaihteisto vika selvitetty. Öljypumppu jumissa.Maanantaina päättävät korjaavatko vai laittavatko uuden laatikon.
Ristom
"Hölösuu"
Viestit: 1714
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:54

Re: vaihteistoko hajosi.

Viesti Kirjoittaja Ristom »

Joko on tuomio selvä?
Turbo S
"Turbo"
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Huhti 30, 2004 19:12

Re: vaihteistoko hajosi.

Viesti Kirjoittaja Turbo S »

Kyllä uusi vaihteisto tulee.
Vastaa Viestiin