Pituussäädettävä keskikyynärnoja eteen

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
Avatar
tsaarela
"Hölösuu"
Viestit: 3346
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:20
Paikkakunta: Oulu

Pituussäädettävä keskikyynärnoja eteen

Viesti Kirjoittaja tsaarela »

Haaveissa olisi saada tuohon -03:een samanlainen pituussäädöllä varustettu keskikyynärnojan kansi kuin uudemmissa malleissa on.

Onko tietoa hinnasta ja käykö tuo säädettävä mekanismi heittämällä kiinteän kannen tyynyyn?
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
lamar
"Viggen"
Viestit: 511
Liittynyt: La Huhti 14, 2007 20:42
Paikkakunta: Simo

Re: Pituussäädettävä keskikyynärnoja eteen

Viesti Kirjoittaja lamar »

tsaarela kirjoitti: Onko tietoa hinnasta ja käykö tuo säädettävä mekanismi heittämällä kiinteän kannen tyynyyn?
Hinta mielestäni pyörii 150€ paremmalla puolella, riippuen materiaalista kangas/nahka. Itsekkin olisin tuosta säädettävästä mallista kiinnostunut, jos jostain vaikka löytyisi käytettynä.
#3322
Ex 9-3 SS 2.2 Tid 2003 (372 000km)
Ristom
"Hölösuu"
Viestit: 1714
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:54

Re: Pituussäädettävä keskikyynärnoja eteen

Viesti Kirjoittaja Ristom »

Taitaa ajatus tuntua paremmalta, kuin itse ilo varusteesta. Omasta mielestäni kyynärnoja on oikealla sijainnilla, sen liikkuminen lähinnä aiheuttaa tasapainohäiriöitä, kun siitä tosissaan ottaa nojoa. Tai ainakin alkuun näin kävi. En maksaisi tuosta lisää, nykyiseen ajokkiin on tainnut tulla vakiona LinearPilotissa tms.(?).
Janne T
"Ruisku"
Viestit: 145
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:53
Paikkakunta: Oulu

Re: Pituussäädettävä keskikyynärnoja eteen

Viesti Kirjoittaja Janne T »

Ristom kirjoitti:Taitaa ajatus tuntua paremmalta, kuin itse ilo varusteesta. Omasta mielestäni kyynärnoja on oikealla sijainnilla, sen liikkuminen lähinnä aiheuttaa tasapainohäiriöitä, kun siitä tosissaan ottaa nojoa. Tai ainakin alkuun näin kävi. En maksaisi tuosta lisää, nykyiseen ajokkiin on tainnut tulla vakiona LinearPilotissa tms.(?).
Riippuu pitkälti kuskin koosta. Tuota M08:sia kokeilleena, meikäläinen tarvii ehdottomasti sen siirrettävän, jotta tuosta saa ilon irti. Tai no riippuu pitkälti siitä, että missä kohtaa se kiinteä malli on. :) Mutta tuossa M08:sissa ainakin mun täytyi pitää sitä siinä etummaisessa asennossa.

Tasapainohäiriön mahdollisuuden kylläkin allekirjoitan.
Saab 9-5 2.3t Automaatti Wagon
Avatar
kalle37
"Hölösuu"
Viestit: 3082
Liittynyt: To Maalis 06, 2008 21:29
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Pituussäädettävä keskikyynärnoja eteen

Viesti Kirjoittaja kalle37 »

Olen 180cm pitkä sekä normaali pituisilla käsillä varustettuna.
Minun mielestä kantta pitäis saada liikkumaan vielä vähän enemmän eteenpäin :|
Janne T kirjoitti:
Ristom kirjoitti:Taitaa ajatus tuntua paremmalta, kuin itse ilo varusteesta. Omasta mielestäni kyynärnoja on oikealla sijainnilla, sen liikkuminen lähinnä aiheuttaa tasapainohäiriöitä, kun siitä tosissaan ottaa nojoa. Tai ainakin alkuun näin kävi. En maksaisi tuosta lisää, nykyiseen ajokkiin on tainnut tulla vakiona LinearPilotissa tms.(?).
Riippuu pitkälti kuskin koosta. Tuota M08:sia kokeilleena, meikäläinen tarvii ehdottomasti sen siirrettävän, jotta tuosta saa ilon irti. Tai no riippuu pitkälti siitä, että missä kohtaa se kiinteä malli on. :) Mutta tuossa M08:sissa ainakin mun täytyi pitää sitä siinä etummaisessa asennossa.

Tasapainohäiriön mahdollisuuden kylläkin allekirjoitan.
9-3 SC 1,9 Tids
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Avatar
tsaarela
"Hölösuu"
Viestit: 3346
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:20
Paikkakunta: Oulu

Re: Pituussäädettävä keskikyynärnoja eteen

Viesti Kirjoittaja tsaarela »

Itse haluaisin, että pystyisin lepuuttamaan kättä, kun pidän sillä ratista kiinni. Kiinteällä nojalla käsi ei millään yllä ratille.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Poikarukka
"Hirsch"
Viestit: 893
Liittynyt: To Touko 10, 2007 16:17
Paikkakunta: Porvoo

Re: Pituussäädettävä keskikyynärnoja eteen

Viesti Kirjoittaja Poikarukka »

Kaverini teki puusta itse ja verhosi sen. Tosin ei saabbiin.. Oli kovasti mieltynyt keskikyynärnojaan.. ja kun pakko oli saada ja pihi mies niin tekipä itse. Ei siinä nätti tuli. Itselläni väli menee hermo kun se lähtee liukumaan käden alta tai matkustaja osuu siihen ja säikähtää rikoinko sen.. joka kerta.. mutta pitkällä matkalla aika kiva kun se saa käden alle. voisi se vähän järeämpi olla. aika ruma kun se siinä etu asennossa on ja siihen kun kokopainolla nojaa niin epäilen vahvasti kestoa vaikkein itse mikään bodari ole.
Hetero
"Tuplakaasari"
Viestit: 98
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 13:14
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Pituussäädettävä keskikyynärnoja eteen

Viesti Kirjoittaja Hetero »

Millä osanumerolla säädettävä kyynärnoja mahtaa löytyä? -04 SS
Saab 9-5 Wagon 2008 2.3t A Linear Performance
Edelliset:Saab 9-3 SC 2008 1.9TTID A6 Vector Business, Saab 9-3SS 1.8t -04, Saab 9-3SE 2.0i -98
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Re: Pituussäädettävä keskikyynärnoja eteen

Viesti Kirjoittaja AC »

Hetero kirjoitti:Millä osanumerolla säädettävä kyynärnoja mahtaa löytyä? -04 SS
Riippuu verhoilumateriaalista ja -väristä.
BMW 320dA Coupe LCI
Hetero
"Tuplakaasari"
Viestit: 98
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 13:14
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Pituussäädettävä keskikyynärnoja eteen

Viesti Kirjoittaja Hetero »

AC kirjoitti:
Hetero kirjoitti:Millä osanumerolla säädettävä kyynärnoja mahtaa löytyä? -04 SS
Riippuu verhoilumateriaalista ja -väristä.
Musta kangasverhoiltu versio kiinnostaa. Olikohan mustia useampaa lajia?
Saab 9-5 Wagon 2008 2.3t A Linear Performance
Edelliset:Saab 9-3 SC 2008 1.9TTID A6 Vector Business, Saab 9-3SS 1.8t -04, Saab 9-3SE 2.0i -98
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pituussäädettävä keskikyynärnoja eteen

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

kalle37 kirjoitti:Minun mielestä kantta pitäis saada liikkumaan vielä vähän enemmän eteenpäin :|
Mun mielestä tuo kyynärnojan asetus pitäisi saada lukittua jollain tavalla paikalleen. Nyt se "vaeltaa" edestakaisin pienimmästäkin liikkeestä :roll:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vastaa Viestiin