9-3:n vakiosoittimesta!

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
uusi93
"Aero"
Viestit: 462
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 09:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: 9-3:n vakiosoittimesta!

Viesti Kirjoittaja uusi93 »

Turbo Sensonic kirjoitti: Vm. 2003-2006 autoissa mankan (lue: audiojärjestelmän käyttöyksikön) vaihto on vaikeampaa ja niissä on vielä omat softansakin. Esim. 1.8t:n softalla varustettu käyttöyksikkö ei sovi esim. meikäläisen käytössä olevaan 1.8i:hin jne.
Toi kuulostaa kyllä todella oudolta. Mä muistan joskus lukeneeni ohimennen ettet saanut toimimaan ICM2:sta (ES2, musta/vihreä radion näyttö) sun autossa, mutta mikä siinä oikeastaan ei toiminut? Oon itse nähnyt kun 1.8t auton ICM2 on vaihdettu 1.8i autoon. Aluksi näyttö toimi epäloogisesti ja ei tallettanut radion muistipaikoille mitään ja ei näyttänyt radiokanavien nimiä listalla jne. mutta siihen auttoi EHU:n päivittäminen Tech2:lla vastaamaan ICM2:sta.
jjasco
"Viggen"
Viestit: 552
Liittynyt: Su Marras 01, 2015 21:56
Paikkakunta: Porvoo

Re: 9-3:n vakiosoittimesta!

Viesti Kirjoittaja jjasco »

-04 Aeron vakiosoittimella ilmenee seuraava ongelma. Bassotoisto katoaa täysin kun käynnistää auton, mutta palaa taas kun sammuttaa auton. Mistähän lienee kysymys? Takakontissa on ainakin yksi vahvistin.
9³SS Turbo X '08

-Janne
petrisa
"Hölösuu"
Viestit: 4635
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 20:10
Paikkakunta: Oulu

Re: 9-3:n vakiosoittimesta!

Viesti Kirjoittaja petrisa »

Onko autossa puhelimen hf sarja asennettuna?
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
jjasco
"Viggen"
Viestit: 552
Liittynyt: Su Marras 01, 2015 21:56
Paikkakunta: Porvoo

Re: 9-3:n vakiosoittimesta!

Viesti Kirjoittaja jjasco »

petrisa kirjoitti:Onko autossa puhelimen hf sarja asennettuna?
On, aftermarket-sarja Nokia CK-100.
9³SS Turbo X '08

-Janne
petrisa
"Hölösuu"
Viestit: 4635
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 20:10
Paikkakunta: Oulu

Re: 9-3:n vakiosoittimesta!

Viesti Kirjoittaja petrisa »

Niin arvelinkin.
Piuhat irti siitä sarjasta kokonaan. Se saa jotenkin aika ajoin nollautumaan audiosäädöt "keskiasentoon". Heti säätimiin koskettaessa ne asettuva uudelleen oikein. Jonkin ajan päästä tuo puhelinsarja taas nollaa säädöt. Keinoja tuohon vaivaan ei ole muuta kuin purkaa koko sarja pois, mikäli haluaa tästä ilmiöstä eroon.
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Vastaa Viestiin