Itselläni on siis tuo surullisen kuuluisa ES1-4. (2003 SS) Tilailin jo AUX -johtoa maailmalta kunnes huomasin että ratin nappuloista NXT ja SRC tuntuvat ihan siltä ettei niiden takana olisi kytkintä ollenkaan... Pelkät palikat siis reikien täytteenä. Auki en niitä ole vielä tohtinut teurastaa että näkisi sisuskalut.
Mitäpä olette mielipuolta. Voisiko olla mahdollista että koska tuossa on ne tomaatin vaihdenapit myös niin niille olisi ryöstetty piuhat nuilta napeilta..?
Pitääkö tässä (prkl) vielä alkaa uudet napitkin etsimään...
btw: Kokeilin bilteman kympin radiolähetintä mp3 kalikan kanssa ja ääni oli kyllä niin kamalaa tohinaa että vaikken mikään kultakorvahifisti olekaan niin ei sitä kuuntele Erkkikään (anteeksi kaikki Erkit)
Jos jollakulla on kokemusta toimivasta radiolähettimestä niin olisin kiinnostunut kuulemaan. (Vaikka pm jos et täällä kehtaa jankuttaa)
(ja haettu on, tältä ja monelta muulta voorumilta mutta ei..)
ES1-4 ja rattinapit
ES1-4 ja rattinapit
#3830
9³ 2.0t Sentronic
9³ 2.0t Sentronic
Re: ES1-4 ja rattinapit
Ei tuollaisia olekaan. AUX on ainoa oikea tapa.Molli kirjoitti: Jos jollakulla on kokemusta toimivasta radiolähettimestä niin olisin kiinnostunut kuulemaan.
Saab 9-5 Wagon 2008 2.3t A Linear Performance
Edelliset:Saab 9-3 SC 2008 1.9TTID A6 Vector Business, Saab 9-3SS 1.8t -04, Saab 9-3SE 2.0i -98
Edelliset:Saab 9-3 SC 2008 1.9TTID A6 Vector Business, Saab 9-3SS 1.8t -04, Saab 9-3SE 2.0i -98
Re: ES1-4 ja rattinapit
Ainakin se on hinta-laatusuhteeltaan järkevin ratkaisu! Eikä tuo piuha paljoa maksa. Sen pystyy helposti myös itse asentamaan. Foorumin kautta löytyy linkit monelle hyvälle oppaalle.
9-3 SE 2.0T '01 (Myyty oli se vaan niiiin kiva!) Tilalla 9-3 SS 1.8t '04
Re: ES1-4 ja rattinapit
Juu.
Muutamaa erilaista radiolähetintä on tullut kokeiltua ja äänenlaatu on kyllä kaikissa sitä luokkaa että tulee ikävä takavuosien Munchen merkkistä mölytöösaa. Se oli hifiä noihin verrattuna. Mieluummin olen ilman kuin kuuntelen tuollaista puuromaista tohinaa.
Auxipiuhan originaali asennusohje on tulostettuna tuossa pöydän reunalla. Ongelma on vain se että niissä pirun rattinapeista tosiaankin puuttuu kytkiet nxt ja src painikkeiden takaa. Milläs käskytät essiä kun ei ole kampea. Liekö nappuloiden puuttuminen sitten sen seurausta että tuo oma yksilö taitaa olla ensimmäisiä kakkosmallin ysikolmosia mitä suomen kamaralle on tullut..? En tiedä. Pitänee vain metsästellä täydellisempi nappisatsi maailmalta.
Tässä muuten meidän neidistä pari kuvaa. Orkkishan hän on mutta ah niin söpö.
http://tinyurl.com/6qtmkb
Muutamaa erilaista radiolähetintä on tullut kokeiltua ja äänenlaatu on kyllä kaikissa sitä luokkaa että tulee ikävä takavuosien Munchen merkkistä mölytöösaa. Se oli hifiä noihin verrattuna. Mieluummin olen ilman kuin kuuntelen tuollaista puuromaista tohinaa.
Auxipiuhan originaali asennusohje on tulostettuna tuossa pöydän reunalla. Ongelma on vain se että niissä pirun rattinapeista tosiaankin puuttuu kytkiet nxt ja src painikkeiden takaa. Milläs käskytät essiä kun ei ole kampea. Liekö nappuloiden puuttuminen sitten sen seurausta että tuo oma yksilö taitaa olla ensimmäisiä kakkosmallin ysikolmosia mitä suomen kamaralle on tullut..? En tiedä. Pitänee vain metsästellä täydellisempi nappisatsi maailmalta.
Tässä muuten meidän neidistä pari kuvaa. Orkkishan hän on mutta ah niin söpö.
http://tinyurl.com/6qtmkb
#3830
9³ 2.0t Sentronic
9³ 2.0t Sentronic
Re: ES1-4 ja rattinapit
Kuulostaa mun korvaan kyllä hämmentävältä että nxt ja src näppäimet ei toimi. Autoa ei mun tietojen mukaan ole saanut kuin kaikilla näppäimillä tai ilman mitään näppäimiä. Vaikka olisikin ensimmäisiä maahantulleita. Muuten aux-piuhan käyttöön voi vaihtaa myös radion cd/aux näppäimestä, että rattinapit ei ole pakolliset. Eikö sun autossa ole cd-soitinta ollenkaan?Molli kirjoitti:Ongelma on vain se että niissä pirun rattinapeista tosiaankin puuttuu kytkiet nxt ja src painikkeiden takaa. Milläs käskytät essiä kun ei ole kampea. Liekö nappuloiden puuttuminen sitten sen seurausta että tuo oma yksilö taitaa olla ensimmäisiä kakkosmallin ysikolmosia mitä suomen kamaralle on tullut..?
Re: ES1-4 ja rattinapit
Minulla on sellainen ongelma että nxt ja src napit on toisen reunasta saranoistaan rikki. Tämä johtaa siihen että nappia pitää painaa todella kovaa. On ollut ajatuksissa korjata mutta en ihan helpolla ole keksinyt sit miten airbagin saa ruuvattua pois. WIS jotain ohjeita kertoo mutta en ihan nopealla lukemisella niitä ymmärtänyt.
Re: ES1-4 ja rattinapit
Jep. Ei ole CD soitinta.
Pelkkä ratio ja siinä pringlespurkinpohjat kovapuhujina.
Pelkkä ratio ja siinä pringlespurkinpohjat kovapuhujina.
#3830
9³ 2.0t Sentronic
9³ 2.0t Sentronic