Irroitettavan vetokoukun suojamuovi

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
tk60382
"Ruisku"
Viestit: 135
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2004 07:27

Irroitettavan vetokoukun suojamuovi

Viesti Kirjoittaja tk60382 »

Saakohan vm. -06 ensiasennusvetokoukun suojamuoveja tarivkeliikkeistä, vai pitääkö marssia merkkiliikkeen varaosatiskille?

Täräytin viikonloppuna yllättävän syvään monttuun (jota ei voinut kiertää / piätisköhän laittaa lasku Tampereen kaupungille :evil: ) ja irroitettavan vetokoukun suojamuovi (joka siis laitetaan kiinnikkeen suojaksi, kun vetokoukku on irroitettu) lensi huitsin Nevadaan.
Saabel
"Aero"
Viestit: 392
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:52

Re: Irroitettavan vetokoukun suojamuovi

Viesti Kirjoittaja Saabel »

Itselläni hävisi kaksi hidastetöyssyihin toukokuussa, ennenkuin opin ajamaan 8O hieman hitaammin niihin. Hinta 12.50 euroa saabin liikkeessä täällä Belgiassa. Ostin siis kesälomille 2 kappaletta vähän niinkuin varalle sitten toisen :lol:
Onko sulla tavallinen alusta, vai sporttialusta? Minulla on Aero cabbessa on se alusta, joten ehkä siksi tavallista herkempi nappaamaan siihen muovisuojaan juuri ylityksessä.
9-3 SS 1.8t Arc Hirsch MY-03
9-3 Aero Cabriolet 1.9 TTid A6 Hirsch MY-08
9-5 STW 2.0t Linear MY—06
tk60382
"Ruisku"
Viestit: 135
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2004 07:27

Re: Irroitettavan vetokoukun suojamuovi

Viesti Kirjoittaja tk60382 »

Saabel kirjoitti:Onko sulla tavallinen alusta, vai sporttialusta? Minulla on Aero cabbessa on se alusta, joten ehkä siksi tavallista herkempi nappaamaan siihen muovisuojaan juuri ylityksessä.
Ihan tavallinen perusmalli mulla ja tää oli eka kerta kun läpyskä lähti (auto on ollut alla vuoden).

Soitin just Tampereen Metro-Autoon, josta ilmoittivat osan hinnaksi 22 €! Voisin kyllä lähettää laskun Tampereen kaupungille, sillä paikka, jossa koukku otti katuun oli kaivettu auki ja jätetty ihan älyttömän korkeaksi :evil: Tuosta en olisi "ehjänä" päässyt yli enkä ympäri. Tosin auto oli hieman takapainoisesti lastattu. Onneks sen vakavammilta vaurioilta ilmeisesti vältyttiin...
Vastaa Viestiin