Saab 9-3 Vector Business ja alu-vanne vaihdoehdot...

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
mozart
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: To Syys 11, 2008 20:34

Saab 9-3 Vector Business ja alu-vanne vaihdoehdot...

Viesti Kirjoittaja mozart »

Tervehdys,

Tilasin n. kuukausi sitten Saab 9-3 Vector Busineksen.

Saabin kotisivujen mukaan voisin valita kahdesta vanne vaihtoehdosta; 17" 5-spoke Twin 17x7" (ALU 50) tai Vectorin vakio alut ALU 59.

Kun ilmoitin myyjälle että otan Alu50:set hän pisti mailia nyt jälkikäteen että tiesinhän etten voi vaihtaa vector busineksessä aluja ilman vector active-pakettia; tätä esimieheni ei tietysti minulle voinut hommata..

Onko siis kellään täällä tietoa kuuluisiko minun kuitenkin voida valita alu50:sta ja alu59:sta alu-vanteet ilman lisäkustannuksia (kuten saabin kotisivut antavat ymmärtää)?

Nyt nuo ALU59:sit alkavat näyttämään hel-tin tylsiltä verrattuina noihin ALU50:siin mitkä minulle kuuluvat.. mielestäni.

Onkohan kenelläkään täällä parempaa tietoa?

Kiitos jo etukäteen!
VKe
"Hölösuu"
Viestit: 5359
Liittynyt: Ke Elo 15, 2007 20:37
Paikkakunta: Monipaikkakuntalainen

Re: Saab 9-3 Vector Business ja alu-vanne vaihdoehdot...

Viesti Kirjoittaja VKe »

Kannattaa varmistaa M09 Business-hinnastosta päivän tilanne, oletan että sinun on jo M09-auto. Minusta kuitenkin Saabin "rakenna oma autosi-sivuilla" tuo vaihto ei oo ilmainen vaan maksaa 100 eur

M08 Busineksessa ALU59:n vaihto ALU50-vanteisiin maksoi 100 eur, mutta paketit muuttuu.
Sininen Saab 9-3, '99
mozart
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: To Syys 11, 2008 20:34

Re: Saab 9-3 Vector Business ja alu-vanne vaihdoehdot...

Viesti Kirjoittaja mozart »

VKe kirjoitti:Kannattaa varmistaa M09 Business-hinnastosta päivän tilanne, oletan että sinun on jo M09-auto. Minusta kuitenkin Saabin "rakenna oma autosi-sivuilla" tuo vaihto ei oo ilmainen vaan maksaa 100 eur

M08 Busineksessa ALU59:n vaihto ALU50-vanteisiin maksoi 100 eur, mutta paketit muuttuu.

M09 yep,

Soitin juuri myyjälle ja kyselin voisinko vaihtaa, mielestäni, hienommat alut alle sataselle.

Auto oli 'kuulemma' mennyt juuri eilen tuotantoon mutta lupasi katsoa mitä voi asialle tehdä; toisaalta auto tulee vasta lokakuun puolivälissä joten on mahdollista että kesärenkailla ja alu50:sillä ajo on lyhytaikaista...

Kiitos vastauksesta ja hyvää viikonloppua!
Vastaa Viestiin