Tuo kulutus on myös paljon kuskista kiinni,pikkusenkin on "ripeempi" kuljettaja niin varmasti karkaa tuossa 2.0T:kin kulutus yli kympin.Nätissä ajossa menee alle yhdeksänkin keskikulutus.
tuohon 2.8V6T koneeseen on tulossa EDS-motorsportilta 390hv/550nm settiä ainakin opeliin,ahdin ja softa menee vaihtoon,tuohon vielä tuo nelikko mitä ei C-vectraan ole ikinä saanut niin voi päiväuni
V6 Aero vs. TTID Aero SC?
-
- "Ruisku"
- Viestit: 134
- Liittynyt: Su Touko 18, 2008 13:07
Re: V6 Aero vs. TTID Aero SC?
Insignia 2.0 Turbo sport OPC Line, Mokka 1.4T Cosmo & Vectra GTS
Ex Vectra GTS Biopower
Ex Vectra GTS Biopower
Re: V6 Aero vs. TTID Aero SC?
Hieman offtopic, mutta pakko kysyä. onko tietoa enemmälti kyseisestä puulaakista. koitin heidän sivujaan selata mutta ei tuo saksa oikein taivu kuullostaisi melko lupaavilta lukemilta kyllä.Signum 2.0T kirjoitti:tuohon 2.8V6T koneeseen on tulossa EDS-motorsportilta 390hv/550nm settiä ainakin opeliin,ahdin ja softa menee vaihtoon,tuohon vielä tuo nelikko mitä ei C-vectraan ole ikinä saanut niin voi päiväuni
"Ite ku tekee, ni saa just sellasen ku tulee" -wippe #1419
#9-3 2.3T -99 NT stage:X v.2.2Re.. # 900 T16 -88 #99 GL T8 -84 #900 i16 2.0 -92#900 2.0i -97#Turbo 006 ex: 90, og 900 i8, ng 900 2.0i, og 9-3 2.0t, ng 9-3 Turbo X
#9-3 2.3T -99 NT stage:X v.2.2Re.. # 900 T16 -88 #99 GL T8 -84 #900 i16 2.0 -92#900 2.0i -97#Turbo 006 ex: 90, og 900 i8, ng 900 2.0i, og 9-3 2.0t, ng 9-3 Turbo X