V6 Aero vs. TTID Aero SC?

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Signum 2.0T
"Ruisku"
Viestit: 134
Liittynyt: Su Touko 18, 2008 13:07

Re: V6 Aero vs. TTID Aero SC?

Viesti Kirjoittaja Signum 2.0T »

Tuo kulutus on myös paljon kuskista kiinni,pikkusenkin on "ripeempi" kuljettaja niin varmasti karkaa tuossa 2.0T:kin kulutus yli kympin.Nätissä ajossa menee alle yhdeksänkin keskikulutus.

tuohon 2.8V6T koneeseen on tulossa EDS-motorsportilta 390hv/550nm settiä ainakin opeliin,ahdin ja softa menee vaihtoon,tuohon vielä tuo nelikko mitä ei C-vectraan ole ikinä saanut niin voi päiväuni :twisted:
Insignia 2.0 Turbo sport OPC Line, Mokka 1.4T Cosmo & Vectra GTS
Ex Vectra GTS Biopower
wippe
"Tuplakaasari"
Viestit: 64
Liittynyt: Ti Huhti 01, 2008 20:56
Paikkakunta: Kärkölä/Mikkeli

Re: V6 Aero vs. TTID Aero SC?

Viesti Kirjoittaja wippe »

Signum 2.0T kirjoitti:tuohon 2.8V6T koneeseen on tulossa EDS-motorsportilta 390hv/550nm settiä ainakin opeliin,ahdin ja softa menee vaihtoon,tuohon vielä tuo nelikko mitä ei C-vectraan ole ikinä saanut niin voi päiväuni :twisted:
Hieman offtopic, mutta pakko kysyä. onko tietoa enemmälti kyseisestä puulaakista. koitin heidän sivujaan selata mutta ei tuo saksa oikein taivu :roll: kuullostaisi melko lupaavilta lukemilta kyllä. :mrgreen:
"Ite ku tekee, ni saa just sellasen ku tulee" -wippe #1419
#9-3 2.3T -99 NT stage:X v.2.2Re.. # 900 T16 -88 #99 GL T8 -84 #900 i16 2.0 -92#900 2.0i -97#Turbo 006 ex: 90, og 900 i8, ng 900 2.0i, og 9-3 2.0t, ng 9-3 Turbo X
Vastaa Viestiin