Saab diesel 120 hv
Saab diesel 120 hv
Kesällä tulee 2 kaksi vuotta täyteen nykyisellä Saabilla ( 1.8 t ). Olen ajatellut pienempää dieseliä kun kun on halvempi kuin bensa. Onko kenelläkään kokemusta tästä pienemmästä dieselistä. Olen käynyt paikallisessa ( Kuopio ) Saab-liikkeessä mutta siellä ei ole kyseistä mallia koeajossa vaikka viime vuoden lopulla kertoivat että sellainen tulee ajoon, mutta ei ole näkynyt. Vääntöähän kyseisessä mallissa on kuten 1.8 t:ssä ja taitaa olla vähän enemmänkin. Kertokaa kokemuksia jos kenellä on.
Re: Saab diesel 120 hv
Magneetissa oli koeajettavana ja tein vajaan tunnin lenkin. Pidin. Suorituskyky on ihan ok, eikä kone tukehdu yläkierroksilla, vaikka teknisten tietojen mukaan se voisi olla mahdollista. Saabin nokalla en ole testiä tuosta nähnyt, mutta TM:n golf-alteaxl-astra-ceed farkkutestin astrassa oli tuo mylly. Hyvin pärjäsi, suorituskyky lähempänä Kian 140hv:tä kuin VAGin 105hv pumpparia.
Itellä nyt Golf 140hv eikä tuo 120hv 9-3 tuntunut mitenkään puhdittomalta sen jälkeen. "Normiajossa" tuo TiD on puhdikkaamman tuntuinen, kuin OG 9-3 150hv vapari. Saisivat vaan tarjota myös Vector business versiota tuosta.
Itellä nyt Golf 140hv eikä tuo 120hv 9-3 tuntunut mitenkään puhdittomalta sen jälkeen. "Normiajossa" tuo TiD on puhdikkaamman tuntuinen, kuin OG 9-3 150hv vapari. Saisivat vaan tarjota myös Vector business versiota tuosta.
-
- "Viggen"
- Viestit: 555
- Liittynyt: Ke Joulu 10, 2003 10:02
- Paikkakunta: Lemi
Re: Saab diesel 120 hv
Tuosta oli paikallisessa lehdessä tarjous.
Business malli mm. eberi, sähkösäät kuskpenkki ja horisontti 299, lähinnä xenonit.
30 799€ kaikkineen.
Järkipeli varmaan, tuo TTid on turhaa elwistelyä....
Business malli mm. eberi, sähkösäät kuskpenkki ja horisontti 299, lähinnä xenonit.
30 799€ kaikkineen.
Järkipeli varmaan, tuo TTid on turhaa elwistelyä....
9000 CSE 2.3 Turbo S -98
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 83
- Liittynyt: Ti Tammi 29, 2008 18:01
Re: Saab diesel 120 hv
Itsellä oli tuo 1,9 120hv diesel heti kun niitä suomeen tuli. Auto oli 9-3 SportSedan ja vääntöön sekä tehoon olin täysin tyytyväinen. Autolla ajoin vuoden ja n. 50 000km ilman mitään ogelmia. Vaihdoin auton Mitsubishi Pajeroon mökkiprojektin ajaksi. Saabiin, 9-5 diesel farmari, palasin mökin valmisttua. Sittemmin kasvatin pulisongit ja ajelen 9-3 SS 1,9TTiDllä.
Syy TTiDn valintaan oli lähinnä halu kokeilla tehokasta dieseliä. Ajan vuodessa 55 - 65 tuhatta kilometriä joten viimeiset 4 autoa on ollut dieseleitä.
Suomen teille riittää mainiosti 120hv, vääntöä on tarpeeksi rentoon ajoon. Toki 6 vaihteella ei ohituksiin tule lähdettyä samalla tavalla kuin TTiDllä.
Syy TTiDn valintaan oli lähinnä halu kokeilla tehokasta dieseliä. Ajan vuodessa 55 - 65 tuhatta kilometriä joten viimeiset 4 autoa on ollut dieseleitä.
Suomen teille riittää mainiosti 120hv, vääntöä on tarpeeksi rentoon ajoon. Toki 6 vaihteella ei ohituksiin tule lähdettyä samalla tavalla kuin TTiDllä.
Opel Insignia Country Tourer 2,0TD 4X4, Saab 95 2.3 Aero