Osaisko joku kertoa, mikä mallimerkinnältään oleva eeperi autossani on. Tulevana kesänä olis tarkoitus käyttää lämmitin irti ja auki, huoltotoimenpiteitä varten. Vinkkiä, mistähän tuohon eeperiin sais halvimmalla varaosia, vai onko viisainta vaihtaa koko laite?
Auto on 2.2Tid, -03.
Eeperi
Re: Eeperi
Itse käytin kesällä Eberin huollattamassa tuolla http://www.finnklima.fi/ ...huolto oli n. 250€ muistaakseni. Ei liene syytä vaivautua itse ottamaan eberiä 9-3:sta irti jos se on siinä rintapellissä. Tai ei sitä tiedä kuinka paljon sillä haluaa huollossa säästää. Tuo huoltopaikka on sinulle varmaanki turhan kaukana mutta eiköhän noita löydy siltäkin suunnalta. Joku muu voi suositella sieltä suunnalta toista huoltomestaa.
Eberin tyyppikilpi pitäisi kaiketi olla soittimen kyljessä tai sitten joku muu kommentoi jos tietää tarkemmin mistä etsiä.
Lämmitintä ei kannata vaihtaa ellei palotila ole palanut puhki.
Eberin tyyppikilpi pitäisi kaiketi olla soittimen kyljessä tai sitten joku muu kommentoi jos tietää tarkemmin mistä etsiä.
Lämmitintä ei kannata vaihtaa ellei palotila ole palanut puhki.
Ennen SAAB 90, jälkeen SAAB 9000, nyt SAAB 9-3. Noilla pääsee!
Ducati 749 Ja tällä kerkee!
Ducati 749 Ja tällä kerkee!
Re: Eeperi
Lämmittimen sijoitus rintapellissä on kyllä aika syvältä, ei tuolta paljoa tyyppikilpeä tahdo erottaa. Voishan tuota eeperiä harkita huollattavansa jollain asiansa tuntevalla puljulla, mutta jos itsekkin sen pystyy tekemään, niin säästäishän tuossa muutaman euron. Toisaalta jos varaosia täytyy vaihtaa enemmälti, niin kannattavampaa on hommata kokonaan uusi lämmitin.
#3322
Ex 9-3 SS 2.2 Tid 2003 (372 000km)
Ex 9-3 SS 2.2 Tid 2003 (372 000km)
Re: Eeperi
Mitä tuo huoltohinta sisälsi?Limu kirjoitti:Itse käytin kesällä Eberin huollattamassa tuolla http://www.finnklima.fi/ ...huolto oli n. 250€ muistaakseni.
#3322
Ex 9-3 SS 2.2 Tid 2003 (372 000km)
Ex 9-3 SS 2.2 Tid 2003 (372 000km)
Re: Eeperi
Hintaan sisälty eberin normihuollon eli polttokennon puhdistuksen, sihdin vaihto (palanut umpeen) ja jonku tiivisteenki ne vaihto.
Kyllä tuo holto ihan omatoimisestikkin onnistuu jos vaan on aikaa ja vaivaa näkee. Osia en tiedä mistä saa mutta ei luulis niittenkään osalta ongelmaa olevan.
Kyllä tuo holto ihan omatoimisestikkin onnistuu jos vaan on aikaa ja vaivaa näkee. Osia en tiedä mistä saa mutta ei luulis niittenkään osalta ongelmaa olevan.
Ennen SAAB 90, jälkeen SAAB 9000, nyt SAAB 9-3. Noilla pääsee!
Ducati 749 Ja tällä kerkee!
Ducati 749 Ja tällä kerkee!