Tänään sitten kun lähdin töistä ja kun käynnistin auton, niin "Check Engine" valo jäi palamaan.
Ei röpötä eikä täristä, pyörii nätisti tyhjäkäyntiä ja vetää hyvin pintakaasulla ja liikenteen mukana. Kovemmin en uskaltanut kiihdytellä ja testatailla. Valo vaan palaa koko ajan. Luin sitten vikakoodit ja nuo tuli.
Ilmamassamittariinhan tuo viittaa. Nollasin ja pari kertaa kokeilin käynnistää ja ajoin lenkit, niin ei ainakaan vielä sytytellyt mitään valoja.
Jos huomenna aamulla ongelma uusiutuu, täytyy koukata Ryöstöauton kautta ja luetuttaa koodit siellä. Yksi mahdollisuus on tietysti niinkuin tuossa ptpjok:n autossa, jossa oli yksi huono liitin.
P00 ja P0103
Re: P00 ja P0103
Mun mielestä noi vikakoodit on sellaisia, että jos ei uusi niin ei kannata huolestua. WIS:n ohje sanoi tolle jälkimmäiselle että jos nollauksen ja vaihtelevilla kierroksilla ajetun koeajon jälkeen ei syty check engine ja auto toimii, niin mä en olisi huolissaan. Näillä pakkasilla mä en ihmettelisi juuri mistään vikakoodista... Se vikakoodi tulee sitten uudemman kerran, jos jotain vikaa oikeasti on.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2652
- Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39
Re: P00 ja P0103
Sitä juuri ajattelin kun ajelin testilenkit, sekä sammuttelin auton pariin kertaan.uusi93 kirjoitti:Mun mielestä noi vikakoodit on sellaisia, että jos ei uusi niin ei kannata huolestua. WIS:n ohje sanoi tolle jälkimmäiselle että jos nollauksen ja vaihtelevilla kierroksilla ajetun koeajon jälkeen ei syty check engine ja auto toimii, niin mä en olisi huolissaan. Näillä pakkasilla mä en ihmettelisi juuri mistään vikakoodista... Se vikakoodi tulee sitten uudemman kerran, jos jotain vikaa oikeasti on.
Tänä aamunakaan ei check engine:ä tullut kun lähdin töihin.
Jos "vika" vielä ilmaantuu, niin täytyy käydä paremmalla testerillä.
Näkeepähän sitten jos jää jotain muistiin.