Ohjauskulmien säädätyksistä

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
93ssaero04
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: La Tammi 16, 2010 22:34
Paikkakunta: Helsinki

Ohjauskulmien säädätyksistä

Viesti Kirjoittaja 93ssaero04 »

Onglema siis, että oikean takapyörän suuntaus on pakkasen puolella.
Kulmia mitataan yhteensä 5, joista 1 ei saada kohdilleen

K.O kulman ihanne arvot välillä [ -1'18 - -0'04 ] ja se optimi olisi -1'00.
Kulman säätönamiskuukkeli kuulemma käännetty kaakkoon arvon asettuessa lukuun -1'24 eli yli sallittujen.
Tuntuis että tässä on menny edellinen omistaja kylki edellä kanttaria päin melko huolella.


Vantaan Magneetti totesi että pahimmillaan koko taka-akseli pitää uusia, muttei antanut minkäänlaista arviota työlle / osille.

Toinenkin autoliike tarkasti koko takatuennan, eikä silmämääräisesti huomannut mitään vinoutumisia tukivarsissa.

En ole niinkään tekniikkaihmisiä, vaan osaaminen on aika rajoitettua ja nyt kun ammattilaisetkaan eivät osaa ohjata vastausten äärelle, niin olisko teillä jotain ideoita miten mun kannattaisi edetä.

Auto ollut mulla kohta kolme vuotta ja vasta nyt viime kesänä säädätin ohjauskulmat ja ostin uudet koerenkaat "Fuldat =D" alle jotta näkee miten alkaa syömään kumia.. tähän siis saan vastauksen enskesänä. Ennen säädätystä kuitenkin meni rengaspari / ajokausi ja autolle tulee 20,000 / v

Kaikki vinkit otetaan kiitollisena vastaan ja enkä edes odota pääseväni halvalla.
Hyvin on tähän mennessä aina kerkinnyt
Vastaa Viestiin