TTiD tuli taloon

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Ristom
"Hölösuu"
Viestit: 1714
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:54

Re: TTiD tuli taloon

Viesti Kirjoittaja Ristom »

Ja se on nimenomaa se TTiD, joka on kyllä niin mahtava tuossa muutenkin hyvässä paketissa. Ei lopu voima kesken, ei ole kapea vääntöalue, mahtava ohituskiihtyvyys (60-100 4:llä nopeammin kuin Aero V6).. ON se herkkua, nelivetoa vaan kaipaa..
Marko A
"Hölösuu"
Viestit: 2897
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 04:50
Viesti:

Re: TTiD tuli taloon

Viesti Kirjoittaja Marko A »

Ristom kirjoitti:ON se herkkua, nelivetoa vaan kaipaa..
Älä muuta sano!!

Kuva
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Nikke_M
"Hölösuu"
Viestit: 1000
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 20:15
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Re: TTiD tuli taloon

Viesti Kirjoittaja Nikke_M »

Ristom kirjoitti:Ja se on nimenomaa se TTiD, joka on kyllä niin mahtava tuossa muutenkin hyvässä paketissa. Ei lopu voima kesken, ei ole kapea vääntöalue, mahtava ohituskiihtyvyys (60-100 4:llä nopeammin kuin Aero V6).. ON se herkkua, nelivetoa vaan kaipaa..
Kyllä näin on. TTiD ja XWD olisi ollut selvä valinta, jos olisi ollut olemassa. Nyt joutui valitsemaan TTiD:n ja XWD:n väliltä. Ja kun kilometrejä kertyy vuodessa paljon, niin kulutus ratkaisi asian.
#2652 Jeep Grand Cherokee Limited -04
Nikke_M
"Hölösuu"
Viestit: 1000
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 20:15
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Re: TTiD tuli taloon

Viesti Kirjoittaja Nikke_M »

Onkohan se muuten niin, että jos sidissä löytyy ohjelmoitavaksi jotain, niin se löytyy autosta, eli siellä ei ole mitään ylimääräistä? Tyhmä kysymys? :oops:
#2652 Jeep Grand Cherokee Limited -04
Marko A
"Hölösuu"
Viestit: 2897
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 04:50
Viesti:

Re: TTiD tuli taloon

Viesti Kirjoittaja Marko A »

Ja c900:lla kakkosella. :lol:
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
apu,apupoika
"Hölösuu"
Viestit: 2652
Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39

Re: TTiD tuli taloon

Viesti Kirjoittaja apu,apupoika »

Marko A kirjoitti:Ja c900:lla kakkosella. :lol:
:roll: Kuin myös minun 1.8t Sport-Sedanilla, joka on 5v laatikolla.......... :mrgreen:
Henkka #2283
"Hölösuu"
Viestit: 2832
Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: TTiD tuli taloon

Viesti Kirjoittaja Henkka #2283 »

apu,apupoika kirjoitti:
Marko A kirjoitti:Ja c900:lla kakkosella. :lol:
:roll: Kuin myös minun 1.8t Sport-Sedanilla, joka on 5v laatikolla.......... :mrgreen:
Juu, ja 9000 Aerolla (2.9 sek).

PS. Onnea hienosta hankinnasta :D
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nikke_M
"Hölösuu"
Viestit: 1000
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 20:15
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Re: TTiD tuli taloon

Viesti Kirjoittaja Nikke_M »

Kiitoksia. :)

Toistan tyhmä kysymykseni, kun tuli vähän OT:ta täällä välillä, joten se jäi vastaamatta.Eli, onkohan se niin, että jos sidissä löytyy ohjelmoitavaksi jotain, niin se löytyy autosta, eli siellä ei ole mitään "ylimääräistä"?
#2652 Jeep Grand Cherokee Limited -04
Nikke_M
"Hölösuu"
Viestit: 1000
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 20:15
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Re: TTiD tuli taloon

Viesti Kirjoittaja Nikke_M »

Asia selvä. SIDissä on säädettävissä bi-xenon kaarrevalojen asetukset, mutta miten voin selvittää onko autossa kaarrevaloja vai ei? (kaikki mahdolliset asetukset ei ole säädettävissä, joten siitä syytä uskon että autossa voisi olla kaarrevaloja)
#2652 Jeep Grand Cherokee Limited -04
Nikke_M
"Hölösuu"
Viestit: 1000
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 20:15
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Re: TTiD tuli taloon

Viesti Kirjoittaja Nikke_M »

Mimmi kirjoitti:
Nikke_M kirjoitti:Asia selvä. SIDissä on säädettävissä bi-xenon kaarrevalojen asetukset, mutta miten voin selvittää onko autossa kaarrevaloja vai ei? (kaikki mahdolliset asetukset ei ole säädettävissä, joten siitä syytä uskon että autossa voisi olla kaarrevaloja)
Ajamalla mutkaista tietä.
On siinä kaarrevaloja. Vaikka keskustassa ajoin, kyllä sen huomasi jos oikein tarkalla katsoi. Mukava yllätys. 8)
#2652 Jeep Grand Cherokee Limited -04
Saabel
"Aero"
Viestit: 392
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:52

Re: TTiD tuli taloon

Viesti Kirjoittaja Saabel »

Marko A kirjoitti:
Ristom kirjoitti:ON se herkkua, nelivetoa vaan kaipaa..
Älä muuta sano!!

Kuva
Mitäs Marko-Aapeli luulet, pitäiskö paikkansa, että se uusi 9-5 Aero tulisi syksyllä TTiD koneella, 190 hv ja nelivetona??? Tossa pari viikkoa sitten Brysselin autonäyttelyssä mulle vaan sellaista kuiskuteltiin...Ois aika jämäkkä setti, jos ne lopulta laittais senkin moottorin ja nelikon samaan pakettiin ja saisi ihan rahaa vastaan tilattua 9-3:n tai 9-5:n kuten on pitkään jo toivottu 8)
9-3 SS 1.8t Arc Hirsch MY-03
9-3 Aero Cabriolet 1.9 TTid A6 Hirsch MY-08
9-5 STW 2.0t Linear MY—06
saab93f
"Aero"
Viestit: 448
Liittynyt: Pe Elo 15, 2003 11:49
Paikkakunta: Oulu

Re: TTiD tuli taloon

Viesti Kirjoittaja saab93f »

Saabel kirjoitti:
Marko A kirjoitti:
Ristom kirjoitti:ON se herkkua, nelivetoa vaan kaipaa..
Älä muuta sano!!

Kuva
Mitäs Marko-Aapeli luulet, pitäiskö paikkansa, että se uusi 9-5 Aero tulisi syksyllä TTiD koneella, 190 hv ja nelivetona??? Tossa pari viikkoa sitten Brysselin autonäyttelyssä mulle vaan sellaista kuiskuteltiin...Ois aika jämäkkä setti, jos ne lopulta laittais senkin moottorin ja nelikon samaan pakettiin ja saisi ihan rahaa vastaan tilattua 9-3:n tai 9-5:n kuten on pitkään jo toivottu 8)
Melko makeita juttuja sulle kuiskuteltiin :D

Eli nyt pitää sitten miettiä että onko se sitten 9-5 SC TTiD XWD vaiko 9-4X 8)

Milläköhän myllyillä se cittari mahtaa tulla - TTiD siihen niin kyllä kelpaisi. On tämä mahtavaa kun saa taas jutella oikeista asioista eikä vaan pelätä joka risausta.
#115
-60 93 F
-08 9-3 SC TTiD Vector Active
-99 M-B SLK 230K
Saabel
"Aero"
Viestit: 392
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:52

Re: TTiD tuli taloon

Viesti Kirjoittaja Saabel »

Uskon, että pikkuhiljalleen noi dieselvaihtoehdot on saatavilla kaikkiin malleihin ja autom. kanssa.
Olihan se räyhäkän näköinen 9-5 Aero, jossa oli se V-6 kone ja 300 heppaa....Täällä se vaan maksaa rapiat 10 000 enemmän, kuin 2.0T vaihtoehto. Veroina ja rekisteröintimaksuina noin se on 3500 euroa ekana vuonna enemmän, kuin TTiD...Lisäksi jokavuotiset vakuutukset ja käyttöverot ovat tuolle V-6 koneelle aika hulppeat...Samat systeemit alkaa olla monessa maassa käytössä ja ne ei ainakaan vaikuta helpottuvan ajan mittaan.
9-3 SS 1.8t Arc Hirsch MY-03
9-3 Aero Cabriolet 1.9 TTid A6 Hirsch MY-08
9-5 STW 2.0t Linear MY—06
Vastaa Viestiin