XWD takaisinkutsu (Recall)

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
Max
"Saabisti"
Viestit: 346
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 17:01
Paikkakunta: Oulu

XWD takaisinkutsu (Recall)

Viesti Kirjoittaja Max »

Näkeekö mistään internetistä Saab:in takaisinkutsuja?

Selasin tuossa Saabcentral.com:in foorumia ja osui tällainen viestiketju silmiini
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=170222
En vain löytänyt mitään muuta tietoa tuosta, kuin tuon viestiketjun.
Vehicles involved:
Involved are CERTAIN 2008-2009 model year Saab 9-3 vehicles build within these VIN breakpoints:

Year Division Model From Through
2008 Saab 9-3 81100049 EOP
2009 Saab 9-3 SOP 91022109

Important: Retailers are to confirm vehicle eligibility prior to beginning repairs by using the GMVIS (retailers using WINS) or the Investigate Vehicle History screen (dealers using GWM). Not all vehicles within the above breakpoints may be involved.
Ainakin tuon mukaan minun auton sarjanumero sattuu noiden väliin. (mitäköhän noi EOP ja SOP tarkoittaa noissa sarjanumeroiden yhteydessä?)

Liekköhän muita takaisinkutsuja on ollut. Ainakaan huoltokirjaan ei minulla ole merkitty mitään tuohon muutostyön vahvistus taulukkoon. Eikös siihen merkata kaikki takaisinkutsuissa tehdyt muutokset?
#1747
apu,apupoika
"Hölösuu"
Viestit: 2652
Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39

Re: XWD takaisinkutsu (Recall)

Viesti Kirjoittaja apu,apupoika »

Max kirjoitti:Näkeekö mistään internetistä Saab:in takaisinkutsuja?

Selasin tuossa Saabcentral.com:in foorumia ja osui tällainen viestiketju silmiini
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=170222
En vain löytänyt mitään muuta tietoa tuosta, kuin tuon viestiketjun.
Vehicles involved:
Involved are CERTAIN 2008-2009 model year Saab 9-3 vehicles build within these VIN breakpoints:

Year Division Model From Through
2008 Saab 9-3 81100049 EOP
2009 Saab 9-3 SOP 91022109

Important: Retailers are to confirm vehicle eligibility prior to beginning repairs by using the GMVIS (retailers using WINS) or the Investigate Vehicle History screen (dealers using GWM). Not all vehicles within the above breakpoints may be involved.
Ainakin tuon mukaan minun auton sarjanumero sattuu noiden väliin. (mitäköhän noi EOP ja SOP tarkoittaa noissa sarjanumeroiden yhteydessä?)

Liekköhän muita takaisinkutsuja on ollut. Ainakaan huoltokirjaan ei minulla ole merkitty mitään tuohon muutostyön vahvistus taulukkoon. Eikös siihen merkata kaikki takaisinkutsuissa tehdyt muutokset?
End of production ja start of production
Poy
"Hölösuu"
Viestit: 1319
Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 21:30
Paikkakunta: Oulu

Re: XWD takaisinkutsu (Recall)

Viesti Kirjoittaja Poy »

Max kirjoitti:Näkeekö mistään internetistä Saab:in takaisinkutsuja?
Tätäkö tarkoitat:
http://www.ake.fi/ake/akerecall/RecallL ... aab&tila=1
Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86
Max
"Saabisti"
Viestit: 346
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 17:01
Paikkakunta: Oulu

Re: XWD takaisinkutsu (Recall)

Viesti Kirjoittaja Max »

Olipa unohtunut mainita täällä, jotta tuo takaisinkutsu ei koske ainakaan minun autoa.

Poy: Jotain tuon kaltaista hain, josta näkisi noita takaisinkutsuja.
#1747
Vastaa Viestiin