Onko järkeä stage 1?
Onko järkeä stage 1?
Mietin tuossa että onko mitään järkeä tilaa stage1 kakkula 2.0t autoon vai kannattaisiko suoraan satsata esim stage 3? Jos auto olisi 1.8t niin ilman muuta olisi mutta 2.0t:stä "hieman" hieman vähempi rahalle vastinetta.
9-3 SS -03
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Re: Onko järkeä stage 1?
jos ei rahasta kiinni, niin suoraan 3.
tai jos kuitenkin meinaat joskus päivittää stage 3, niin suoraan se.
jos pikkupiristys riittää ja et kaipaa muita muutoksia autoon, niin sitten 1
ite kyllä jos pakoputkihommia alkaisin tekemään, niin suoraan 3" putkee sinne, heti kättelyssä...
tai jos kuitenkin meinaat joskus päivittää stage 3, niin suoraan se.
jos pikkupiristys riittää ja et kaipaa muita muutoksia autoon, niin sitten 1
ite kyllä jos pakoputkihommia alkaisin tekemään, niin suoraan 3" putkee sinne, heti kättelyssä...
Re: Onko järkeä stage 1?
Aprikoin aivan samaa tässä ei niinkään paljon aikaa sitten.
Hyöty jää tosiaan pienemmäksi kuin 1.8t:ssä mutta eron kyllä huomaa tässä 175 heppasessakin huomattavasti lisääntyneenä vääntönä persdynon mukaan. Paperillahan tuo nyt ei niiiiiin merkittävästi paranna lukuja 2.0t:ssä.
Hyöty jää tosiaan pienemmäksi kuin 1.8t:ssä mutta eron kyllä huomaa tässä 175 heppasessakin huomattavasti lisääntyneenä vääntönä persdynon mukaan. Paperillahan tuo nyt ei niiiiiin merkittävästi paranna lukuja 2.0t:ssä.
toyman kirjoitti:Mietin tuossa että onko mitään järkeä tilaa stage1 kakkula 2.0t autoon vai kannattaisiko suoraan satsata esim stage 3? Jos auto olisi 1.8t niin ilman muuta olisi mutta 2.0t:stä "hieman" hieman vähempi rahalle vastinetta.
Ex-Saab 93 ss 2.0t Vector -03 BSR
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2652
- Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39
Re: Onko järkeä stage 1?
Catback lisäksi heti jos softan päivittää.
Eipä noilla 1.8t:llä ja 2.0t:llä kyllä ole paljon eroja, niinkuin täälläkin on asiasta jauhettu.
Taitaa jäädä 0-100 kiihdytykseen se isoin hyöty.
Eipä noilla 1.8t:llä ja 2.0t:llä kyllä ole paljon eroja, niinkuin täälläkin on asiasta jauhettu.
Taitaa jäädä 0-100 kiihdytykseen se isoin hyöty.
-
- "Ruisku"
- Viestit: 134
- Liittynyt: Su Touko 18, 2008 13:07
Re: Onko järkeä stage 1?
tänään käytin oman signumin samalla koneella(175hv) ja bsr stage ykkösellä dynossa,tulos 225hv/349nm
tuon ohjelman päivitys jälkikäteen onnistuu stage kolmoseen ja maksaa 170€+tietenkin suuttimet yms...
tuon ohjelman päivitys jälkikäteen onnistuu stage kolmoseen ja maksaa 170€+tietenkin suuttimet yms...
Insignia 2.0 Turbo sport OPC Line, Mokka 1.4T Cosmo & Vectra GTS
Ex Vectra GTS Biopower
Ex Vectra GTS Biopower
Re: Onko järkeä stage 1?
Voisko joku kertoa minkälaisen alennuksen klubin jäsenyydellä saa esim BSR stage 1 softasta doc-powerilla (ovh 845e)?
Firman sivuilla lukee:
Doc Power Oy tarjoaa Suomen Saab-Klubi ry:n jäsenille mm. BSR:n ja Forgen tuotteita harrastaja ystävällisemmin hinnoin. Etuhinnat 2010-jäsennumeroa vastaan.
Firman sivuilla lukee:
Doc Power Oy tarjoaa Suomen Saab-Klubi ry:n jäsenille mm. BSR:n ja Forgen tuotteita harrastaja ystävällisemmin hinnoin. Etuhinnat 2010-jäsennumeroa vastaan.
9³ 1,8t SC BSR
Re: Onko järkeä stage 1?
Doc Powerille on joskus ollut kimppatilauksia, mutta eipä ole tänä keväänä vielä näkynyt. Sellainen vaan pystyyn...
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Onko järkeä stage 1?
Maptunilla on (taas) -15% alekampanja Saabs United kanssa.
http://www.saabsunited.com/
Until the end of May, Maptun are offering 15% off all tuning software, along with FREE SHIPPING on your entire order.
http://www.saabsunited.com/
Until the end of May, Maptun are offering 15% off all tuning software, along with FREE SHIPPING on your entire order.
9³ 1,8t SC BSR
Re: Onko järkeä stage 1?
BSR stage1 antoi tänään Motorbitin penkissä tuloksen 162kW/340Nm. Vakiona löytyi 117kW/258Nm, joten ihan reilu tehonlisäys saatiin. Partsforsaabs.com toimitti PPC:n neljässä arkipäivässä huomattavasti edullisemmalla hinnalla kuin kotimaasta/ruotsista olisi saanut.
9³ 1,8t SC BSR
Re: Onko järkeä stage 1?
Onko kenelläkään kokemuksia/tietoa 9-3 SS/SC 2,0TS Hirsch lastusta ja nimenomaan automaattiaskille.. ei käsin hämmennettävälle eli 210hp/300nm>>>>240hp/350nm. Vieläköhän tuo -30% olisi voimassa ja pelittääkö se marmorilta kaupat tehden vai netistä suoraan Hirssiltä tilaten ?Mimmi kirjoitti:Hirsch tarjoaa -30% my-06 ja vanhempiin.
http://www.hirsch-performance.ch/
Jussi Juonio # 1996
Saab 9-3 SC 2,0 TS vm.06, Saab 95E vm.69
Saab OG900 16V vm.91 sekä Saab OG900 2,1 5D vm.93.
Saab 9-3 SC 2,0 TS vm.06, Saab 95E vm.69
Saab OG900 16V vm.91 sekä Saab OG900 2,1 5D vm.93.