http://www.nettiauto.com/saab/9-3/3005697
Jos lienee jonkun täällä foorumilla pyörivän entinen, niin pikaisia kommentteja ko. yksilöstä kaipailisin?!
Jos vaikka siirtyis takaisin Saab kantaan...
Back in SAAB business??!
Back in SAAB business??!
Veccu #5034
9-3 SC 2.0TS XWD A 2009
Exät
9-3 SC 1.9TidS Vector A 2009
9-5 2.3t Vector Wagon A 2006
9-3 SS 2.2TiD Vector 2004
9-3 SC 2.0TS XWD A 2009
Exät
9-3 SC 1.9TidS Vector A 2009
9-5 2.3t Vector Wagon A 2006
9-3 SS 2.2TiD Vector 2004
Re: Back in SAAB business??!
Ei nyt vastaa kysymykseen, mutta lainaan hieman topikkia kun vastaavan hommaaminen on myös omissa suunnitelmissa.
Olen ihmetellyt hintapyyntöjen eroja. Metro-Auto Airport myi jokin aika sitten 35tkm ajettua 09/2007 käyttöönotettua farmaria lähes identtisin varustein, mutta 2.0TS-versiona. Sillä pyyntihintaa oli 22900e. Valitettavasti en vaan ehtinyt tuota katsomaan ajoissa
Onko nuo pohjoista kohti mentäessä tosiaan kalliimpia vai vaikuttaako vuosimalli noin paljon (molemmat kuitenkin facelift-malleja)? Jotenkin olen kuvitellut, että tilanne olisi päinvastoin... Nämä kaksi eivät ole ainoita esimerkkejä joissa hinta vaikuttaa käyttäytyvän noin.
Olen ihmetellyt hintapyyntöjen eroja. Metro-Auto Airport myi jokin aika sitten 35tkm ajettua 09/2007 käyttöönotettua farmaria lähes identtisin varustein, mutta 2.0TS-versiona. Sillä pyyntihintaa oli 22900e. Valitettavasti en vaan ehtinyt tuota katsomaan ajoissa
Onko nuo pohjoista kohti mentäessä tosiaan kalliimpia vai vaikuttaako vuosimalli noin paljon (molemmat kuitenkin facelift-malleja)? Jotenkin olen kuvitellut, että tilanne olisi päinvastoin... Nämä kaksi eivät ole ainoita esimerkkejä joissa hinta vaikuttaa käyttäytyvän noin.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2652
- Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39
Re: Back in SAAB business??!
Huom. 1.8t ja 2.0TS !SS kirjoitti:Ei nyt vastaa kysymykseen, mutta lainaan hieman topikkia kun vastaavan hommaaminen on myös omissa suunnitelmissa.
Olen ihmetellyt hintapyyntöjen eroja. Metro-Auto Airport myi jokin aika sitten 35tkm ajettua 09/2007 käyttöönotettua farmaria lähes identtisin varustein, mutta 2.0TS-versiona. Sillä pyyntihintaa oli 22900e. Valitettavasti en vaan ehtinyt tuota katsomaan ajoissa
Onko nuo pohjoista kohti mentäessä tosiaan kalliimpia vai vaikuttaako vuosimalli noin paljon (molemmat kuitenkin facelift-malleja)? Jotenkin olen kuvitellut, että tilanne olisi päinvastoin... Nämä kaksi eivät ole ainoita esimerkkejä joissa hinta vaikuttaa käyttäytyvän noin.
Re: Back in SAAB business??!
Niin? Ainakin minun järkeni mukaan 2.0TS:n pitäisi olla kalliimpi.Huom. 1.8t ja 2.0TS !
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2652
- Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39
Re: Back in SAAB business??!
Kappas vaan, tuli "lukuvirhe" kun kännykällä selailin.............SS kirjoitti:Niin? Ainakin minun järkeni mukaan 2.0TS:n pitäisi olla kalliimpi.Huom. 1.8t ja 2.0TS !
Re: Back in SAAB business??!
Tongin hieman syvällisemmin hintapyyntöjä ja taisi olla poikkeus tuo Airportin yksilö. Eipä noita näemmä edes 1.8t koneella tahdo tuohon rahaan löytyä. Tai sitten on vaan uskottava, että vuoden ikäero painaa hintaa noin paljon. Noin 25ke vaikuttaa olevan aika yleinen pyynti <50tkm ajetusta 08-mallisesta
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2