Eli näin asentuu SportCombiin ainakin Saabin alkuperäinen koukku. Ei tuo paha rasti ole, mutta kun kerran asennusoperaatiosta on kuvat, niin pistetään samantien jakoon.
http://aero.1g.fi/kuvat/Saab/9-3%20SC/V ... 20asennus/
9-3 SC vetokoukun asennus (kuvakimara)
9-3 SC vetokoukun asennus (kuvakimara)
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: 9-3 SC vetokoukun asennus (kuvakimara)
Taitaa riippua vuosimallista.Mimmi kirjoitti:Hieno kuvasarja. Tuon lisäksi tarvitaan vain TECHitys, jotta sähköt kulkevat perävaunuunkin.
Ei ainakaan tarvinnut my07 sc:tä techittää.
9-3 SC 1,9 Tids
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Re: 9-3 SC vetokoukun asennus (kuvakimara)
Ei tartte TECHitystä, tuo Trailer Module hoitaa softapuolen. Hienosti toimii kärryjen valot.Mimmi kirjoitti:Hieno kuvasarja. Tuon lisäksi tarvitaan vain TECHitys, jotta sähköt kulkevat perävaunuunkin.
Edit: Myöskään koukun asennusohjeissa ei lue TECHistä mitään.
Loistavaa, kiitos. Parempi tapa korjattu kuvatekstiin.Musti kirjoitti:Kuvassa 5 kerrotaan niitin irrotustavaksi vääntämisen. Jos niitin keskustaa painaa sisään pari milliä, vaikkapa auton ruuvarikahvassa olevalla, tätä varten tehdyllä nastalla, niin niitin saa pois kynsillä nostamalla.
havainnollinen esitys, tulee itselläkin ajankohtaiseksi piakkoin.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: 9-3 SC vetokoukun asennus (kuvakimara)
On Tech:n suhteen juuri näin kuten nimim. aero kertoi.
Pariin 9-3SS:n olen vetokoukun asentanut (omani vm-03, mutta toisesta en mene sanomaan) ja toimi heti ilman mitään "techityksiä".
Pariin 9-3SS:n olen vetokoukun asentanut (omani vm-03, mutta toisesta en mene sanomaan) ja toimi heti ilman mitään "techityksiä".
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Re: 9-3 SC vetokoukun asennus (kuvakimara)
Asensin viime kesänä ja koikeilin omaan kärriin.Mimmi kirjoitti:Onko sinulla ollut perävaunu kiinni?kalle37 kirjoitti:Taitaa riippua vuosimallista.Mimmi kirjoitti:Hieno kuvasarja. Tuon lisäksi tarvitaan vain TECHitys, jotta sähköt kulkevat perävaunuunkin.
Ei ainakaan tarvinnut my07 sc:tä techittää.
Ainakin ohjeet kertovat TECHin tarpeesta kaikissamallivuosissa.
Siinä ainakin toimi oikein.
Mutta muutama kuukausi sitten lainasin anopin kärriä
Laitoin kärrin johdon kiinni auton käynissä olessa ja auton oikea takaparkki sammui.
Otin johdon irti ja auton oikea takaparkki syttyi.
Oli pimeää joten oli vähän pakko jättää johto kiinni.
Palautaessani käriin ja irottaessani johdon syttyi oika auton takaparkki.
Mutta siinä rytäkässä tais sitten hajota tuo auton takaparkki
Joskin aika viiveellä tuo vika tuli.
Kallis kärryn lainaus
9-3 SC 1,9 Tids
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.