Vararenkaan tilalle täytettä?

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
mkontio
"Kaasari"
Viestit: 27
Liittynyt: Ke Heinä 08, 2009 16:02

Vararenkaan tilalle täytettä?

Viesti Kirjoittaja mkontio »

Mulla on sc mallia 08. Siinä ei ole vararengasta vaan kompressori/paikkasarja. Olen miettinyt mistä löytyisi vararenkaan tilan täyttävä kotelo tms. jossa voisi romujaan säilyttää ja samalla se eristäisi edes vähän ääntä. Olisiko kellään ideoita? Voisiko sen askarrella onkin muun automerkin vastaavasta toteutuksesta?

Tuosta kompressorista, tuntuu toimivan vaikka kamalaa ääntä pitääkin. Asuntovaunun renkaisiin ilma menee ongelmitta ja puhallettavan lastenaltaan täyttäminen ei aiheuta otsasuonen katkeamista.

Markku
9-3,9-3,9-3, väärä auto,9-3,virhe,9-3sc,suurempi virhe ja nyt 9-5 2,3t wagon.
pexi_9-3
"Kaasari"
Viestit: 10
Liittynyt: Ma Joulu 22, 2008 23:26
Viesti:

Re: Vararenkaan tilalle täytettä?

Viesti Kirjoittaja pexi_9-3 »

mkontio kirjoitti:Mulla on sc mallia 08. Siinä ei ole vararengasta vaan kompressori/paikkasarja. Olen miettinyt mistä löytyisi vararenkaan tilan täyttävä kotelo tms. jossa voisi romujaan säilyttää ja samalla se eristäisi edes vähän ääntä. Olisiko kellään ideoita? Voisiko sen askarrella onkin muun automerkin vastaavasta toteutuksesta?

Tuosta kompressorista, tuntuu toimivan vaikka kamalaa ääntä pitääkin. Asuntovaunun renkaisiin ilma menee ongelmitta ja puhallettavan lastenaltaan täyttäminen ei aiheuta otsasuonen katkeamista.

Markku
Tuttu eristeli autoaan ja sain siltä tätä tavaraa irtopaloja

http://www.hifikonex.fi/product_details.php?p=957

joita sitten kiinnittelin sinne vararenkaan "kuoppaan" sopivasti siellä jo olevan eristeen lisäksi ja nyt siellä on se kompura & sekalaista roinaa eikä ne romut siellä kolise tai kilise vasten auton peltiä vaikka töyssyyn sattus ajamaan.
MarkusJ
"Turbo"
Viestit: 275
Liittynyt: To Elo 28, 2003 19:09
Paikkakunta: Lahti

Re: Vararenkaan tilalle täytettä?

Viesti Kirjoittaja MarkusJ »

Motonetissa näytti olevan kaksikin erilaista pyöreää ja matalaa öljynvaihtoastiaa jotka saattaisi tilaan mahtua.
9-3 SS 1.8t
Vastaa Viestiin