SID temppuilee

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
TST
"Tuplakaasari"
Viestit: 85
Liittynyt: Ti Maalis 22, 2005 19:07

SID temppuilee

Viesti Kirjoittaja TST »

Onko muilla tapahtunut vastaavaa :?: Jos sammuttaa auton lämpötilan ollessa valittuna näyttöön ja sitten kun käynnistää auton jonkun ajan päästä, niin näytössä näkyykin DTE lukema (polttoaine ei ole vähissä). Tätä on tapahtunut nyt muutaman kerran viime päivinä ja nyt äsken oli kello ja näyttö muuten pimeänä, paitsi radiokanava näkyi. Kun pyöräytti nupista, niin sitten lämpötilat ja muut sai näkymään, mutta kello pysyi pimeänä. Uudelleen käynnistäessä kaikki taas näkyi oikein. Onko "normaalia" temppuilua, vai onko jotain odotettavissa? Aiemmin on vahvistin pakkasilla jäänyt joskus käynnistymättä ja pari kertaa olen huomannut kaikkien mittarivalojen loistaneen hetken täysillä, eli on väylät aiemminkin olleet tukossa tai jotain...
TST
"Tuplakaasari"
Viestit: 85
Liittynyt: Ti Maalis 22, 2005 19:07

Re: SID temppuilee

Viesti Kirjoittaja TST »

Auto on SC -06 ja käyttöönotettu -05. Onko tuohon ohjelmaan tullut vikaa ja missä tuon ohjelman voisi uusia? Asutaan Oulun suunnalla.
glyzer
"Aero"
Viestit: 314
Liittynyt: Ti Maalis 03, 2009 14:30

Re: SID temppuilee

Viesti Kirjoittaja glyzer »

No, mulla on ollut SIDin kanssa sellaisia ongelmia viime aikoina, että nollaaminen (clear pohjaan kunnes ilmoittaa että "Trip computer cleared") ei auta kuin seuraavaan käynnistyskertaan asti, jolloin taas on vanhat kulutustiedot ja trippimittaritiedot ruudussa odottamassa. En ole löytänyt tuolle mitään logiikkaa ja mun mielestä tuo on alkanut vasta viimeisen 5000 km aikana. Joskus nollaus onnistuu kertaheitolla (eli uudelleenkäynnistettäessä on nollauksen jälkeiset lukemat eikä niitä nollausta edeltäviä), joskus taas saa yrittää ties kuinka monesti. Auto on SC -06, ja mittarissa tällä hetkellä 182tkm ja risat päälle... ideoita? :D
9³ SC 1.8t
tk60382
"Ruisku"
Viestit: 135
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2004 07:27

Re: SID temppuilee

Viesti Kirjoittaja tk60382 »

glyzer kirjoitti:No, mulla on ollut SIDin kanssa sellaisia ongelmia viime aikoina, että nollaaminen (clear pohjaan kunnes ilmoittaa että "Trip computer cleared") ei auta kuin seuraavaan käynnistyskertaan asti, jolloin taas on vanhat kulutustiedot ja trippimittaritiedot ruudussa odottamassa. En ole löytänyt tuolle mitään logiikkaa ja mun mielestä tuo on alkanut vasta viimeisen 5000 km aikana. Joskus nollaus onnistuu kertaheitolla (eli uudelleenkäynnistettäessä on nollauksen jälkeiset lukemat eikä niitä nollausta edeltäviä), joskus taas saa yrittää ties kuinka monesti. Auto on SC -06, ja mittarissa tällä hetkellä 182tkm ja risat päälle... ideoita? :D
Ihan sama mulla - viimeksi sunnuntaina tankkauksen ja sitä seuranneen startin jälkeen. Päivittivät jonkin softan pari vuotta sitten huollossa, muttei auttanut, joten annoin olla. Ilmeisesti sarjassamme Saabin ihania ominaisuuksia :lol:
Vastaa Viestiin