Perunan istutusta Ng900:seen

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
like_a_glove
"Hirsch"
Viestit: 944
Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja like_a_glove »

Juusokas kirjoitti:
like_a_glove kirjoitti:ootkos hessu laittanu tumpin puhaltamaan pihalle...ku ei tota takaisinkierrätystä näy...???
Eikös tuossa ole by-pass filsulla varustettuna, olisko JR:n sininen filsu? Eihän T5:n koneet sitä takaisin hönkäystä kaipaa, toisin kuin T7:t

Muuten tuo http://www.motosport.fi ei servaa, onko oikea osoite http://www.moposport.fi siis se mopoputka Petikossa (tuolta tuli ostettua n. reilu 20 vuotta sitten viripalikoita Monkeyhin)?
oho niimpäs näkyikin olevan...aika thynniig :lol: ...ja kun tumppi on säädetty oikein niin toimii myös T7:ssa...
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

like_a_glove kirjoitti: oho niimpäs näkyikin olevan...aika thynniig :lol: ...ja kun tumppi on säädetty oikein niin toimii myös T7:ssa...
Kannattaa olla varovainen T7 ja dumpin kanssa. Meinaan vaikka persaus sanoo että toimii niin se ei ihan välttämättä kerro koko totuutta :roll:
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4578
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Perunan istutusta Ng900:seen

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Potussa oleva hassu öljyntulobanjo on sitten Nissanin järjestelmässä koodilla 164 323 6F00 ja hinta n.11e tätä kirjoittaessani.
Ainoastaan keskusvarastolta tilaamalla saa lähimmälle varaosatiskille...
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Re: Perunan istutusta Ng900:seen

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

vesa67 kirjoitti:Potussa oleva hassu öljyntulobanjo on sitten Nissanin järjestelmässä koodilla 164 323 6F00 ja hinta n.11e tätä kirjoittaessani.
Ainoastaan keskusvarastolta tilaamalla saa lähimmälle varaosatiskille...
Sama lienee myös GT3071 ?
emaijala
"Tuplakaasari"
Viestit: 79
Liittynyt: To Joulu 25, 2003 16:47
Paikkakunta: Helsinki

Re:

Viesti Kirjoittaja emaijala »

Hook kirjoitti:Nonniin. Päivän eko-teko taas tehty... Ja modeeminkäyttäjät kiittää ja kiroavat.. :roll:

Että piakkoin tapahtuvasta perunan istutuksesta saisi kaiken ilon ja hyödyn irti, on keskityttävä myös perunan energia tarpeisiin. :lol:
Kiitokset vielä vuosien päästäkin erinomaisista ohjeista, bensapumpun vaihto sujui näiden avulla mainiosti. Minä kun tykkään siisteistä sisähommista, tein vaihdon 9-3:een yläkautta, mutta nämä ohjeet toimivat loistavasti myös tilaamani Henkon pumpun kanssa. Lukitusrenkaan avaamiseen en tohtinut käyttää patentoitua työkalua, vaan rakensin omat hybridipihdit:

Kuva

Noita kun auttoi toiselta puolelta papukaijoilla, niin aukesi, vaikka oli kyllä ihan hurjan tiukassa.

--Ere
emaijala
"Tuplakaasari"
Viestit: 79
Liittynyt: To Joulu 25, 2003 16:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perunan istutusta Ng900:seen

Viesti Kirjoittaja emaijala »

Pitipä vielä mainita, että myöhemmin, vaikka kuinka yritin olla varovainen, katkesi tuo lähtöpuolen keltainen lukituskynsi. Hetken se harmitti, mutta totesin sitten, että pyöreään keltaiseen osaan saa letkuklemmarilla näppärästi kiinni pannan, joka kiertää liittimen yli. Tosin jälkeenpäin ajatellen en ole varma, oliko muovipäällysteinen teräslanka paras mahdollinen panta. Ehkä pitää vaihtaa siihen esim. reikänauhasta tehty tukevampi. Tuli mieleen, onko toi alkuperäinen suorastaan tehty hajoamaan, kun on niin hassu rakenne, ja olisiko ollut fiksumpaa kaivaa keltaisen osan lukitusruuvi puhtaaksi ja irrottaa koko palikka kannesta.

--Ere
Frostwind
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 11:14
Paikkakunta: Alavus

Re:

Viesti Kirjoittaja Frostwind »

Hook kirjoitti: ... ja että uppoavat riittävän syvälle jalkaan ja tiivistävät kuparitiivisteellä.
(Kuvassa tonnarin öljyjalka..)

Kuva

Letkut näyttävät tältä. Coolerin päässä M22 banjot ja toisessa päässä (nipan kanssa) M20 1.5mm nousulla.


Hook
Onkos kaikissa lyhytlohkotonnareissa tuo kierteillä oleva öljyjalka ja onko eroa B204 ja B234 välillä? Ja ymmärsinkö oikein, että öljyjalassa kierre on nimenomaan M20 1,5mm nousulla?
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2221
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Re: Perunan istutusta Ng900:seen

Viesti Kirjoittaja Hook »

kyllä. M20 1,5 nousulla on jalassa. ei luulis olevan eroa 2,0 ja 2,3 turbokoneissa.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4578
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Perunan istutusta Ng900:seen

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

mahtuikos ng900/og9-3:ssa öljyletkut lähtemään tuohon tonnarin öljyjalan osoittamaan suuntaan ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2221
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Re: Perunan istutusta Ng900:seen

Viesti Kirjoittaja Hook »

... jos jättää apurungon asentamatta.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Vastaa Viestiin