Näin Ruotsissa
Näin Ruotsissa
Ari #831 - Pidättekö minua ihan hulluna vai idioottina ?
Re: Näin Ruotsissa
Sama vehje oli näytillä tämän vuoden SaabFestivaaleilla Trollhättanissa.
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
-
- "Aero"
- Viestit: 402
- Liittynyt: Ma Kesä 23, 2014 22:07
- Paikkakunta: Raceborg(Karjaan Tasavalta)
Re: Näin Ruotsissa
Eix toi kulje ku 235?
9.3 SS TURBO X,Chevrolet Captiva 2,2 TURBO-D AWD 2012,Ekz:Kia Cerato 2,0 -06(meni Afrikkaan),EX:9,3 ss 1,9tid -08,pöö406,Escort 1,6 "Cosworth",Liftbackki-Korola ,Aprilia,Suzuki
Re: Näin Ruotsissa
0-235,3 km/tim på 9,88 sekunder
Voisi kuvitella, että välityksistä riippuen kulkee jotain 350-400 km/h välillä huippuja kun on kiihdytelty
9,88 sekunnissa auto paikaltaan 235,3 km/h vauhtiin.
Voisi kuvitella, että välityksistä riippuen kulkee jotain 350-400 km/h välillä huippuja kun on kiihdytelty
9,88 sekunnissa auto paikaltaan 235,3 km/h vauhtiin.
Re: Näin Ruotsissa
^voisin kuvitella ettei kulje läheskään noin lujaa. Varttimailiahan tuolla on kaiketi ajettu ja siinä touhussa ei olisi mitään järkeä jättää välityksiä käyttämättä.
Eri asia sitten jos välityksiä vaihdetaan.
Eri asia sitten jos välityksiä vaihdetaan.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Re: Näin Ruotsissa
Veikkaisin että tuolla autolla ei ole mitään hyötyä kikkailla lyhyillä välityksillä kun pitoa ei varmastikaan saa riittävästi.
Millä koneella tuo on? B207R pohjalta lähdetty liikkeelle, vai onko V6, vai jopa joku ei-Saab kone?
Millä koneella tuo on? B207R pohjalta lähdetty liikkeelle, vai onko V6, vai jopa joku ei-Saab kone?
Ex: Saab 9-3 SS Aero Stage 1 -05
Ex: Saab 9-5 2.0t A BP stage 1 -07
Ex: Saab 9-5 2.0t A BP stage 1 -07
Re: Näin Ruotsissa
Siellä on ihan ihka oikea Saab kone eikä mikään Opel tuote B206
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=56B52629
Taitaa olla suosittu viritysaihio.
Aikoinaan kun ajoivat SRC:tä suomessa niillä NG9-3 yksilöillä, niin niissä oli myös samaiset moottorit konehuoneessa
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=56B52629
Taitaa olla suosittu viritysaihio.
Aikoinaan kun ajoivat SRC:tä suomessa niillä NG9-3 yksilöillä, niin niissä oli myös samaiset moottorit konehuoneessa
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
Re: Näin Ruotsissa
Ja mikäli oikein olen ymmärtänyt niin kaikki Per Eklundin kilpa-autot mukaanlukien Pikes Peak Viggen ovat varustettu viritetyillä B206I:lla. Heikkinenhän siis ajoi Eklundin tiimin Saabilla.
Valitettavasti aika ajaa Eklundin tiimissäkin pian Saabeista ohitse ja ensi kaudella vissiin tulossa VW Beetleä.
Valitettavasti aika ajaa Eklundin tiimissäkin pian Saabeista ohitse ja ensi kaudella vissiin tulossa VW Beetleä.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 889
- Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56
Re: Näin Ruotsissa
Tänä vuona ajoi jonipekka rajala em-sarjaa saab 9-3 nelivedolla hieman uudempi painos.oli ennen viimeistä kisaa sarjassa kolmantena.auto oli valkoinen ja löytyy videoita esim.jonipekka rajala saab 9-3 testi.auto voi vuokrata ex hintaa jos pusissa painetta.
Re: Näin Ruotsissa
B206 = B204 ilman tasapainokeppejä?
Starttiäänestä tunnistaa kyllä saabiksi
Starttiäänestä tunnistaa kyllä saabiksi
M97CSB234EFM57001 RE85