Pätkii ja röpeltää ???

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11500
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

kontki-2 kirjoitti:Suuri kiitos Mimmi :D
Onko niin ettei bensapumpun tehot riitä jos sen pitäis olla 3 baria yli tuon eli 2,3 ja löytyy vain 2,2 bar.
No tuohan on vielä hyväksyttävissä toleranssin alarajalla. Toleranssin alarajahan oli 3,0-0,66-0,15=2,19 bar, ja sulla on yli 2,19.

Nyt kun mittareita on esillä, kokeile seuraavaksi notkahtaako paine liikaa kun teet sen tuottomittauksen laskemalla säätimen paluuputkesta kannuun puolen minuutin ajan.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
kontki-2
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 18:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja kontki-2 »

Kyllähän tuo nättiä matkavauhtia pelittäis, mutta rajumpaa kisaamista ilmeisesti ei bensapumppu kestä?
kontki-2
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 18:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja kontki-2 »

Eipä tuo auttanut bensapumpun vaihtokaan.
Voi sun pe***le
kontki-2
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 18:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja kontki-2 »

Voiskohan toi takkuaminen johtua ruiskun boksista?
Kylmäjuotos tai joku muu juttu. Mitenkähän vois testata?
Niin tietenkin toisella samanlaisella, mutta, kun ei ole eikä viitsis ihan vaan testausmielessä ostaa, paitsi jos voi ekaks kokeilla ja jos vika on siinä niin sitten tehdä kaupat. Loppu numero boksilla on 530
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Jokos toimii 8)
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
kontki-2
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 18:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja kontki-2 »

Matkahuollosta hain tuli uusi boksi pohjanmaalta huomenna kokeillaan.
kontki-2
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 18:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja kontki-2 »

Kyllä nyt usko horjuu, että ton vehkeen vois saada kuntoon, ei auttanut boksinvaihtokaan.
Käymään lähtee ihan ok käy hyvin ja ottaa kierroksia, mutta kun lämpiää käy tyhjäkäyntiä hyvin kierroksia lisätessä alkaa röpeltään ja vielä kierroksia lisättäessä tuntuu kuin jotenkin pätkis ja vielä lisättäessä alkaa käydä kunnolla eli kierrokset on täysillä.
Mikähän riivattu tätä vehjettä vaivaa?
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

vähään aikaan en ole tätä aihetta seurannut enkä jaksanut kokonaan lukea.
mitä sytytys osia siihen on vaihdettu? onko eri moisia tulppia eri kärkiväleillä kokeiltu??
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Mites kaasuläpän asentoanturi? Onko 2.2 vai 2.4 LH?
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
kontki-2
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 18:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja kontki-2 »

Vuosimalli -87 joten eikös ole 2.2
Tulpat uudet en muista merkkiä, mut ovat kolmella kärjellä.
Kaasuläpän asentoanturiakin kokeiltu toisesta ei vaikutusta.
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

anko sulla auto data cd?
kumpaa mallia se sieltä on
Ignition system description: Map-h vai
Ignition system description: Trans-h

katilla vai ilman?
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
kontki-2
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 18:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja kontki-2 »

mikkoimp kirjoitti:anko sulla auto data cd?
kumpaa mallia se sieltä on
Ignition system description: Map-h vai
Ignition system description: Trans-h

katilla vai ilman?
Ilman kattia se on.
Mites tuon muun selvitän?
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

'87? Ensimmäiset 16-tappiset vaparithan tulivat satkuun vasta '89. Tällöin ilman kattia. 90-> katilla. Sytytysjärjestelmä varmaankin EZK:lla, eli kampiakselin asentotunnistin löytyy?

LH 2.4 pitäisi siis myös olla käsittääkseni, en ajatellut asiaa kun kysyin tuossa aiemmin kumpi on. 2.4.2 tuli sitten 91.. 2.1 litraisen myötä.

EDIT: argh, aivot ei näköjään taas toimineet, kyseessä on siis tonnari?
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
kontki-2
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 18:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja kontki-2 »

-87 tonnarin kone joka siirretty tuplaysiin.
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

kontki-2 kirjoitti:
mikkoimp kirjoitti:anko sulla auto data cd?
kumpaa mallia se sieltä on
Ignition system description: Map-h vai
Ignition system description: Trans-h

katilla vai ilman?
Ilman kattia se on.
Mites tuon muun selvitän?
olisikohan tuo eka "normaalilla" virranjakaja sytkällä, jäljempi EZK?
ei oikeen tiedä kun satkuissa ei ole tommosia vaihtoehtoja autodatassa..
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Vastaa Viestiin